Ik werke r niet , wel toffe supermarktquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:41 schreef morgane het volgende:
Hee, jij ook hier?Welk filiaal werk je ook al weer? (je staat niet in de OP)
Dat is die ene vlakbij onze school toch?quote:
Die jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dat is die ene vlakbij onze school toch?
Kom ik soms weleens![]()
Could you give me some discount?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:21 schreef morgane het volgende:
ik heb lekker een medewerkervoordeelpas
Gaat voor jou niet op, maar de bijdraai uren van houdbaar (verkoopklaarquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:32 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Same shit hier, maar als ik dan 1,5 uur ofzo op een dag moet bijdraaien, mag het niet worden overgeboekt.... Zolang kassa maar op de norm zit(no offense hoor Bartje
)
Wat zijn de actie koppen dan in godsnaamquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef Simsfan88 het volgende:
Wat een saaie actie koppen deze week...
...eigenlijk tvp, maar dit is toch wat meer
Ik heb een paar x gecheckt of er nog geen nieuw topic was voor ik deze opende...maar anders bij deze mijn excusesquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef Weemz het volgende:
Nou, ňf ik ben blind, ňf deze versie van Deel 63 is echt nčt voor de mijne geopend... Maar goed...
Hebben we hier niet: Laatste post doen = nieuw topic openen?
Persil Gel. Alleen dan nu de kleine verpakkingen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat zijn de actie koppen dan in godsnaam? Weet ik dat ook weer voor volgende week
.
Oh, wat leuk. Weer van die stomme dingen inruimen. -_-'quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Persil Gel. Alleen dan nu de kleine verpakkingen..
Wij hebben de grote verpakkingen van vorige week nog niet eens verkocht of die kleine komen alweer binnen.
True, maar daarom blijft het voor vers nog wel heel jammer :pquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaat voor jou niet op, maar de bijdraai uren van houdbaar (verkoopklaar) worden gecompenseerd met de uren die wij kwijt zijn aan home-entertainment, medicijnen en kassasnoep.
Tja, zo kun je het natuurlijk ook uitleggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gaat voor jou niet op, maar de bijdraai uren van houdbaar (verkoopklaar) worden gecompenseerd met de uren die wij kwijt zijn aan home-entertainment, medicijnen en kassasnoep.
quote:
Waarom ben je gestopt?quote:Op zondag 2 september 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, ik ben officieel geen AH-medewerker meer, gisteren mijn laatste 8 uurtjes gewerkt... ik wil jullie bedanken voor alles, af en toe kom ik nog wel ff langs ofzo
vanaf morgen 5 dagen in de week werken, van 08.15 t/m 17.00, op een accountantskantoorquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanaf morgen 5 dagen in de week werken, van 08.15 t/m 17.00, op een accountantskantoorvan bijbaan naar echte baan zeg maar, heb nu mooi elk weekend en vrijdagavond vrij
Whahahahaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Haha, ik kan je een hand geven. Ook ik ga vanaf morgen beginnen op een accountantskantoor als vaste baan. Alleen heb ik besloten voorlopig nog even 4,5 uurtjes per week op zaterdagavond te blijven werken. Puur voor de gezelligheid overigens. Mag ik vragen welk kantoor en welke plaats?quote:Op zondag 2 september 2007 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanaf morgen 5 dagen in de week werken, van 08.15 t/m 17.00, op een accountantskantoorvan bijbaan naar echte baan zeg maar, heb nu mooi elk weekend en vrijdagavond vrij
Is geen slechte reden.quote:Op zondag 2 september 2007 16:53 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
. Gelukkig weer even hard kunnen lachen vandaag. Zijn jullie per week meer dan 10 uur bezig met het vullen daarvan?!?! Als we alle uren van de hele zomervakantie optellen dat Houdbaar kassa heeft gezeten dan zal heel afdeling kassa een week lang Houdbaar moeten staan denk ik, om te compenseren
![]()
PS: Geen aanval hoor, maar dit is wel een hele slechte reden....![]()
ik ga aan het werk als Beginnend Assistent Accountant bij Bonsen & Reuling in Eibergenquote:Op zondag 2 september 2007 16:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Haha, ik kan je een hand geven. Ook ik ga vanaf morgen beginnen op een accountantskantoor als vaste baan. Alleen heb ik besloten voorlopig nog even 4,5 uurtjes per week op zaterdagavond te blijven werken. Puur voor de gezelligheid overigens. Mag ik vragen welk kantoor en welke plaats?![]()
Feli!quote:Op maandag 3 september 2007 00:25 schreef Meki het volgende:
wij worden xl de eerste in Amsterdam
MorganE heet ik jaquote:Op zondag 2 september 2007 22:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
morgana ik zag je vandaag !! in de stad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |