Dat is netjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef NJ het volgende:
1105 euro. Ik ben weer blij met Appie.
ik had het net nog niet, kijk straks nog ff een keer weer en anders komt het in de loop van de dag wel, en dat merk ik dan vanavond welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:01 schreef -Sum- het volgende:
heeft iemand t al gestort gekregen?ik zit al te saldo-en op abn messenger
Nee nog niet maar krijg het wel denk nog vandaag, maar ik heb maar 160 euro salarisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:01 schreef -Sum- het volgende:
heeft iemand t al gestort gekregen?ik zit al te saldo-en op abn messenger
ik ook maar krijg toch vakantie uren doorbetaald?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee nog niet maar krijg het wel denk nog vandaag, maar ik heb maar 160 euro salaris![]()
Want was 3 weken vrij van die periode en niet veel gewerkt.
Daar ben ik al.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Het grote pimp hier met je salaris topic![]()
Exactlyquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:53 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
't gaat waarschijnlijk over het filiaal van morgane (XL Jacobslaan), waar hooibaal ook gewerkt heeft
Eigenlijk meer...ik ben nog vóór mn 18e verkoper B geworden, maar ook dat hebben ze nooit doorgevoerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef Brammie1 het volgende:
ik zie in je profiel dat je 18 geworden bent, je salaris zou dan iets van 4,10, toch?
* ReMcOrE meldt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Het grote pimp hier met je salaris topic![]()
Ik was er zondag ook. Enig idee wat voor shirtjes jullie team draagde? Jullie waren toch niet die met die blauwe hawai shirts he?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:46 schreef Ace1 het volgende:
Zondag was er een voetbaltournooi (ik was er niet bij). Ons team bestond voor meer dan 80% uit mensen die al niet meer bij ons werkten of er zelfs nooit gewerkt hebbenWaarempel stonden ze op de eerste plek in hun poule totdat 1 of andere josti uit ons team iemand anders op z'n neus sloeg, gediskwalificeerd... stijlloze actie.
Volgens mij niet... volgens mij geel met zwart.. maar weet het eigenlijk niet zeker. Heb me er niet mee bemoeid.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ik was er zondag ook. Enig idee wat voor shirtjes jullie team draagde? Jullie waren toch niet die met die blauwe hawai shirts he?![]()
Das 3.5 dagje werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:17 schreef jovink het volgende:
167 voor n weekje gekkeweerk
*Atentie de heer De Haas, assistentie kassa alstublieft*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:31 schreef kmaestro het volgende:
Weer gewerkt vandaag, en weer in de loop van de dag last van mn rug gekregenEn ik moet morgen en overmorgen nog 13-22. Waarschijnlijk lig ik zaterdagavond helemaal kapot op de grond....
Welkom terug bij Albert Heijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:31 schreef Weemz het volgende:
Hallo mensen,
Na een jaar er tussen uit te zijn geweest ben ik vandaag weer aangenomen bij de AH.
Eerst was het filiaal 1214, De Clomp, Zeist, en nu filiaal ??, Emmaplein, Zeist...
Afdelingen: AllesJaja, na mijn weekje bijspijkeren/inwerken kan ik op alle afdelingen staan...
Anyway, nice to be back, nothing like AH!
Kom jij nou maar eerst eens uit die kastquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
*Atentie de heer De Haas, assistentie kassa alstublieft*
Helaas wel. Alleen beginnen wij er mee op het moment dat het hoort: een weekje voordat Klaas aanmeert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:11 schreef Brammie1 het volgende:
nu al sinterklaas spul?
Gelukkig doen we daar bij AH To Go niet aan (toch hooibaal?)
Dat is de reden dat jij kassa hebt leren draaien, om bij te kunnen springenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:50 schreef Ace1 het volgende:
Kut kassafdeling planned te weinig mensen in, moet ik steeds bijspringen met het gevolg dat ik m'n werk niet af krijg.
Sinds AH de 3-in-de-rij-kassa-erbij-regel heeft ingevoerd haalt de kassa-afdeling standaard zijn urenquotum. Ze hebben namelijk een vrijbrief om te weinig (of in ieder geval het absolute minimum) mensen in te plannen, en hebben ze er toch meer nodig dan zijn de andere afdelingen verplicht die te leveren. Dat wordt dan wel overgeboekt, maar je roept ze uiteraard pas bij als je ze ook echt nodig hebt. Als je echter als VM Houdbaar meer uren inplant dan je budget (omdat je weet dat je zeg 10 uur kwijt bent aan bijdraaiende caissières) dan wordt (met een beetje pech) de planning niet goedgekeurd door je SM.quote:Op zaterdag 1 september 2007 06:38 schreef chatgek het volgende:
Als het zo erg is dat je je werk niet afkrijgt is er niet goed gepland![]()
Same shit hier, maar als ik dan 1,5 uur ofzo op een dag moet bijdraaien, mag het niet worden overgeboekt.... Zolang kassa maar op de norm zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:09 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Sinds AH de 3-in-de-rij-kassa-erbij-regel heeft ingevoerd haalt de kassa-afdeling standaard zijn urenquotum. Ze hebben namelijk een vrijbrief om te weinig (of in ieder geval het absolute minimum) mensen in te plannen, en hebben ze er toch meer nodig dan zijn de andere afdelingen verplicht die te leveren. Dat wordt dan wel overgeboekt, maar je roept ze uiteraard pas bij als je ze ook echt nodig hebt. Als je echter als VM Houdbaar meer uren inplant dan je budget (omdat je weet dat je zeg 10 uur kwijt bent aan bijdraaiende caissières) dan wordt (met een beetje pech) de planning niet goedgekeurd door je SM.
Kortom, kutregel. Bevordert eilandbedrijfjes, en je moet als SM sterk in je schoenen staan om de diverse afdelingen goed te laten samenwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |