Toch zeker een halve euro per uurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik werk er in september 3 jaar en zou er anders uit moeten. In oktober word ik 19 en verder doe ik alles behalve deli en kassa, ben dus ook nog verkoper A omdat ik nooit voor kassa ben opgeleid, maar misschien dat ik daar even achter aan ga want dan word ik namelijk verkoper B wat ook weer meer verdiend.
Ik ben verkoper B en heb nooit een kassacursus gehadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik werk er in september 3 jaar en zou er anders uit moeten. In oktober word ik 19 en verder doe ik alles behalve deli en kassa, ben dus ook nog verkoper A omdat ik nooit voor kassa ben opgeleid, maar misschien dat ik daar even achter aan ga want dan word ik namelijk verkoper B wat ook weer meer verdiend.
Dat is wel genaaid dat je geen vast contract dan krijgt. Als het zo moest gaan bij mij had ik het niet gedaan, want dan word je volgens mij gewoon gebruikt tot je ze niet meer nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben verkoper B en heb nooit een kassacursus gehadwerk er nu dus 3,5 jaar (ben een tijdje nadat mn 3-jaren-contract was verlopen weer opnieuw aangenomen) en ik word volgend jaar juni 19. Bij ons in 't filiaal is er bijna niemand die op meerdere afdelingen staat, omdat het een XL is. Maar op bijv. zuivel heb ik wel regelmatig gestaan, als het druk was ofzo. Dus misschien is er voor mij dan nog een beetje hoop.
![]()
Het lag in mijn geval anders. Een maand of 2 vóór mijn contract afliep, heb ik een vermoeidheidsziekte gekregen. Ik heb toen nog af en toe gewerkt tot dat mijn contract was verlopen, en die hebben ze toen vanzelfsprekend niet omgezet naar een OT. Een hele tijd later, toen ik weer beter was, heb ik weer gesolliciteerd en een week later ofzo kon ik alweer aan het werk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid dat je geen vast contract dan krijgt. Als het zo moest gaan bij mij had ik het niet gedaan, want dan word je volgens mij gewoon gebruikt tot je ze niet meer nodig hebben.
Het enige is wat ze bij miij nu kunnen doen is mij het minimale aantal uren van mijn contract geven en dat is 5 per week.
Oh oke, dan heb ik niets gezegtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Het lag in mijn geval anders. Een maand of 2 vóór mijn contract afliep, heb ik een vermoeidheidsziekte gekregen. Ik heb toen nog af en toe gewerkt tot dat mijn contract was verlopen, en die hebben ze toen vanzelfsprekend niet omgezet naar een OT. Een hele tijd later, toen ik weer beter was, heb ik weer gesolliciteerd en een week later ofzo kon ik alweer aan het werk.![]()
Stufi was vorige week al hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:59 schreef Renesite het volgende:
Oh oh oh! Stufi oook!
Owja, Jij werkt in Borger zeker? Een freelancer? Om e een of andere reden storten zij per week.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:17 schreef jovink het volgende:
[..]
morgen loooooooooon net zoals elke woensdagDDD:D:D: P
:P
Ik ken iemand die ook in dat filliaal werkte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:20 schreef jovink het volgende:
hoe weet jij dat dan![]()
borger ja is dat zo bekend?
Morgenavond toch al?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef Dupje het volgende:
Terug uit Barca, en als het goed is hoef ik pas volgende week weer te werken
Waarbij gelijk de menzis langs kan komen om geld te innenquote:
neeeeehquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarbij gelijk de menzis langs kan komen om geld te innen![]()
Euhm? Das wel vreemd dan want ik had vrij vraag briefje tot vrijdag ingevuld, en die was akkoord...quote:
had je nou maar niet hier gelezen, dan kon je nog eerlijk zeggen dat je van niets wistquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm? Das wel vreemd dan want ik had vrij vraag briefje tot vrijdag ingevuld, en die was akkoord...![]()
Hehe ja, maar euhm, niet handig, heel deze week zit nog volgepland met andere dingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef -Sum- het volgende:
[..]
had je nou maar niet hier gelezen, dan kon je nog eerlijk zeggen dat je van niets wist
Argh jamaar jamaar, als het echt tot vrijdag ingevuld was dan is het toch niet iets dat ik moet regelen? Hoop dat ik t briefje nog ergens heb... Misschien ligt t nog in mn kluisje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja, maar euhm, niet handig, heel deze week zit nog volgepland met andere dingen.
OMG en bedankt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef hooibaal het volgende:
HAP!
![]()
Fijne vakantie nog en tot volgende week!
Had het nog iets langer volgehouden;(quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef hooibaal het volgende:
HAP!
![]()
Nêh, dat zou flauw zijn. Zoiets zou ik nóóit doen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had het nog iets langer volgehouden;(
Whahaha nu weet ik wel dat ik niet alles moet geloven wat je zegt, handig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nêh, dat zou flauw zijn. Zoiets zou ik nóóit doen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha nu weet ik wel dat ik niet alles moet geloven wat je op Fok! zegt, handig!
Zegt genoeg over mn haarkleur geloof ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef morgane het volgende:
Heheh die was goedzolang die ene niet nader te noemen persoon nu maar niet op ideeën komt
![]()
Die gaat toch weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:42 schreef morgane het volgende:
zolang die ene niet nader te noemen persoon nu maar niet op ideeën komt![]()
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef hooibaal het volgende:
Laat maar zitten dan.
En nu is het kinderbedtijd, morgen weer vroeg op.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef hooibaal het volgende:
HAP!
![]()
't gaat waarschijnlijk over het filiaal van morgane (XL Jacobslaan), waar hooibaal ook gewerkt heeftquote:
Hoeveel uur? 110 uur? Men, best veel voor studentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef NJ het volgende:
1105 euro. Ik ben weer blij met Appie.
134. De belastingdienst heeft er meer dan 200 euro afgesnoept.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoeveel uur? 110 uur? Men, best veel voor student
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |