ik neem aan dat je kies en kook bedoeld..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Ons filliaal heeft vanaf heden ook een Kies en Koop gedeelte. We schijnen ook nog een 0-graden cel te krijgen.... was da?
een cel voor brood?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik neem aan dat je kies en kook bedoeld..
Ja, dat jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik neem aan dat je kies en kook bedoeld..
Herkenbaar. Van die gasten die de restanten met doos en al op de rest van de goed gesorteerde restanten in fusten gooien. Waarna er nog zo'n debiel komt die even besluit om een nieuw fust met restanten bovenop die kartonnen dozen te gooien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef About2Break het volgende:
De laatste tijd gaat het werk me een beetje tegen staan, mede dankzij collega's die het iq van een stoeptegel hebben.
Voorbeeld: Ik en twee anderen collega's die wel weten hoe het moet, hebben op zondag alle restanten gedaan alles was helemaal netjes gesorteerd. Kom ik dinsdag alles weer helemaal door elkaar gegooid en het ziet er niet meer uit.
En die fuckers bij ons zijn aan het bezuiningen op de uren. Dus de helft van mijn uren worden weg gekrast, maar wel bellen of ik kan komen werken als er opeens weer iemand niet kan komen.![]()
2 breed, dat is maar een doos of 14 dan toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gaat het bij jullie ook zo achterlijk had met die Chantilly ijsjes(AH cornetto ijsjes)?
Niet normaal. Vanochtend rond 10 uur het hele vak vol gevuld, 2 breed. Om 2 uur 's middags was het vak al weer leeg.
Is het overal hetzelfdequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Van die gasten die de restanten met doos en al op de rest van de goed gesorteerde restanten in fusten gooien. Waarna er nog zo'n debiel komt die even besluit om een nieuw fust met restanten bovenop die kartonnen dozen te gooien.
Het gebeurt echt zo vaak dat het allemaal niet klopt of dat de promotie onvolledig isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef NJ het volgende:
Whehehe. Er staat een typfout op de A3 promo voor de OP=OP heren regenjassen.
Volgens de kaart is zo'n ding 9,99 terwijl de kleine promo en de prijs zelf toch echt 11,99 vermelden.
Haha idd, meer dan een doos of 18 past er echt niet in volgens mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Ringhio het volgende:
[..]
2 breed, dat is maar een doos of 14 dan toch?![]()
Ja precies ja. Niet te geloven die mensenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Van die gasten die de restanten met doos en al op de rest van de goed gesorteerde restanten in fusten gooien. Waarna er nog zo'n debiel komt die even besluit om een nieuw fust met restanten bovenop die kartonnen dozen te gooien.
Blijkbaar.quote:
Bij ons had die het ook hoorde ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
Kom net van de AH vandaan, vers had 4.5 uur vertraging.. Nu nog "maar' 2 uur..
Klopt, grote systeemverstoring op DCT. De produktie heeft 4 uur stilgelegen, volgens WInkelweb is de vertraging inmiddels ingelopen tot 2 uur. HB was bij ons 2½ uur te laat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
Bij ons was dat Vrijdagavond, er was een ongeluk gebeurd en de vrachtwagen stond dus in de file, met onze deellevering van 45 karren, net 43 gehad ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef morgane het volgende:
Bij ons kwam de HB-levering van vrijdagavond pas zaterdag rond een uurtje of 12, vanwege een zieke chauffeurdus zaterdag 2 keer zoveel vulling!
Nee,quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef jovink het volgende:
minders ja, kmoet vanaamd weer
werken jullie ook wel is van 7 tot 20:30 ?
Ja, over zaterdag had ik al iets meegekregen aangezien de niet nader te vernoemen persoon met wie ik nog een biertje zou gaan drinken in een niet nader te vernoemen kroeg tegen elf uur een smsje kreeg dat ie na 6200 colli vulling niet zoveel zin meer had in bier. Na 6200 colli zou ik juist zin hebben in bier, maar dat is misschien mijn afwijking.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef morgane het volgende:
Gecancelled! Weet ik dat ook weer. Handig is anders! Ben blij dat ik niet op vers sta en woensdag pas weer hoef te werkenZaterdagavond stonden er trouwens om 22:30 nóg een stuk of 10/15 containers vulling in 't magazijn, lange tijd geleden dat zelfs het vullen niet op tijd gelukt was. Vandaag dus ook hoop extra vulling.
Hooibaal, weet jij trouwens hoe 't met OT's zit tegenwoordig? Worden die zo goed als nooit meer verstrekt? Er zijn bij ons best een aantal parttimers die een OT hebben, maar die werken hier ook al een tijdje.
Dat is ook niet de afweging die gemaakt wordt. Als iemand 3 jaar in dienst is, dan is die persoon minsten 19 jaar. Hem een OT geven terwijl hij nog een paar jaar doorwerkt gaat gigantisch op de loonsom drukken. Ik ben 23 en verdien dus 3 keer zoveel dan de gemiddelde vulploeger. Dát wil AH vermijden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Daarnaast weet je met name bij part-timers vrij zeker dat ze hun pensioen toch niet gaan halen bij een supermarkt
Zie de opmerking over team-in-balans. Van een aantal verleng je de contracten niet, van een (iets kleiner) aantal wel, en van die laatste groep weet je dat als ze klaar zijn met studeren ze toch wel weggaan. Dat de AH het liefst iedereen van 19 of ouder loost, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is ook niet de afweging die gemaakt wordt. Als iemand 3 jaar in dienst is, dan is die persoon minsten 19 jaar. Hem een OT geven terwijl hij nog een paar jaar doorwerkt gaat gigantisch op de loonsom drukken. Ik ben 23 en verdien dus 3 keer zoveel dan de gemiddelde vulploeger. Dát wil AH vermijden.
Mijn contract kan over een half jaar ook niet meer verlengd worden, dan zou ik een vast contract moeten krijgen. Ik hoop dat ik OT krijg, ik wil binnen twee jaar op mezelf wonen, en dat moet wel ergens van betaald worden. Gelukkig hebben de managers geen problemen met mij en heb ik pas nog zo'n personeelsster gekregen, dus ik heb goeie hoopquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zie de opmerking over team-in-balans. Van een aantal verleng je de contracten niet, van een (iets kleiner) aantal wel, en van die laatste groep weet je dat als ze klaar zijn met studeren ze toch wel weggaan. Dat de AH het liefst iedereen van 19 of ouder loost, doet daar niets aan af.
Onze Whiskasvuller is tot op vandaag de dag nog blijven plakken jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef hooibaal het volgende:
*lang verhaal*
Jawel, bij ons ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef SHERMAN het volgende:
Deel 3quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
N00bs op de werkvloer, deel 2.
Vrijdag kwam m'n baas met het briljante idee om mij samen te laten vullen met een nieuw iemand. Dit betekende dus elkaar in de weg lopen en veel vragen beantwoorden. Dat was nog niet het ergste. Het ergste was dat deze gast er een zootje van maakte. Ik zei tegen hem: als jij de AH halfvolle melk even doet, dat is wel makkelijk vullen. Nou, dat ging hem volgens zichzelf prima af. Hij kwam 10 minuten later terug met 8 overgebleven colli. "Ja, het vak zat vol"
Ik: "Ok, lijkt me sterk, maar het kan"
Wat bleek? Had hij niet 2 hoog gevuld, maar 1 hoog. Ok, ook dat kan gebeuren. Ik vertelde hem vriendelijk dat het 2 hoog gevuld moest worden. Nou, daar ging 'ie weer. 5 minuten later kwam hij weer terug, 4 overgebleven colli. Wat bleek? Had hij niet tot aan achteren gevuld. Nee, meneer vond het wel , en besloot maar gewoon niet helemaal tot achteren te vullen, ergens in het midden stoppen was wel goed.
Later bracht hij ook de kar met karton weg. Ook daarvoor had hij een mooie tactiek. Je zet het karretje met karton naast de kartonpers, en neemt een leeg karretje weer mee. Zonder de oude te legen dus. Zucht....
Ik snap niet waarom de halvolle melk op elkaar gezet wordt, dat is alleen maar kut vullen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
N00bs op de werkvloer, deel 2.
Vrijdag kwam m'n baas met het briljante idee om mij samen te laten vullen met een nieuw iemand. Dit betekende dus elkaar in de weg lopen en veel vragen beantwoorden. Dat was nog niet het ergste. Het ergste was dat deze gast er een zootje van maakte. Ik zei tegen hem: als jij de AH halfvolle melk even doet, dat is wel makkelijk vullen. Nou, dat ging hem volgens zichzelf prima af. Hij kwam 10 minuten later terug met 8 overgebleven colli. "Ja, het vak zat vol"
Ik: "Ok, lijkt me sterk, maar het kan"
Wat bleek? Had hij niet 2 hoog gevuld, maar 1 hoog. Ok, ook dat kan gebeuren. Ik vertelde hem vriendelijk dat het 2 hoog gevuld moest worden. Nou, daar ging 'ie weer. 5 minuten later kwam hij weer terug, 4 overgebleven colli. Wat bleek? Had hij niet tot aan achteren gevuld. Nee, meneer vond het wel , en besloot maar gewoon niet helemaal tot achteren te vullen, ergens in het midden stoppen was wel goed.
Later bracht hij ook de kar met karton weg. Ook daarvoor had hij een mooie tactiek. Je zet het karretje met karton naast de kartonpers, en neemt een leeg karretje weer mee. Zonder de oude te legen dus. Zucht....
Ja, en an-sich. Kut om te pakken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de halvolle melk op elkaar gezet wordt, dat is alleen maar kut vullen.
Ik werk er in september 3 jaar en zou er anders uit moeten. In oktober word ik 19 en verder doe ik alles behalve deli en kassa, ben dus ook nog verkoper A omdat ik nooit voor kassa ben opgeleid, maar misschien dat ik daar even achter aan ga want dan word ik namelijk verkoper B wat ook weer meer verdiendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef morgane het volgende:
Gaaf!
Hoe lang werk je al bij AH en hoe oud ben je? En welke functie heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |