abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52567001
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat is die groenteconserven trouwens lelijk geworden zeg. Ik had al een gruwelijke hekel aan die blokken in de worpen, maar dit slaat echt alles... Ik vond die gelijke planken altijd zo ontzettend veel mooier....
dan moet ik in m'n vrije week toch maar ff naar de AH om een beetje te spieken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_52567688
Gister suikerwerk en groenteconserven gedaan. Vandaag suikerwerk afgemaakt en begonnen aan kattenvoeding. Sommige ASM's zijn van het type "komt volgende week wel" en wie moet 'm dan alsnog doen?

Juist. Ik.
pi_52568673
Tijd om weer 'ns aan het werk te gaan 20-24 vandaag
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_52570196
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef o-fiel het volgende:
Gister suikerwerk en groenteconserven gedaan. Vandaag suikerwerk afgemaakt en begonnen aan kattenvoeding. Sommige ASM's zijn van het type "komt volgende week wel" en wie moet 'm dan alsnog doen?

Juist. Ik.
Nou dat heeft onze ASM nou ook!
En wie gaat er vanaf morgen 2 weken op vakantie.........juist......hij!
Maar voor de rest geen slecht woord over hem hoor!
pi_52573934
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef crx-boy het volgende:

[..]

Nou dat heeft onze ASM nou ook absoluut niet!
En wie gaat er vanaf morgen 2 weken 3 dagen op vakantie.........juist......hij!
Maar voor de rest geen slecht woord over hem hoor!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:21:59 #106
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_52574561
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Hoe bevalt de AH nu jullie een tijdje over zijn?

Grote verschillen met Konmar?

Zoals bijvoorbeeld de worpen, mutaties en pen-wijzigingen?

Of andere grote verschillen?
Als ik kijk naar de back-end (inhoud van de terminals, wat je allemaal op winkelweb kan vinden), dan is het net of we het bij Konmar al die jaren in stenen tabletten aan het beitelen waren. De achterliggende logistiek van AH is zo verschrikkelijk veel beter dat het goed voor te stellen is dat Konmar de concurrentieslag verloren heeft.
Niet dat alles bij ons zo goed werkt. Volgens de folder van Replenishment zou er elke dag ongeveer evenveel binnen moeten komen. Nou niet dus. Maandag 1200, dinsdag 1600, woensdag 2000, donderdag 1100, vrijdag 1500 en zaterdag afhankelijk van de drukte tussen de 1200 en 2000. Werkt voor geen meter dus. Ook de FSC is lange tijd ruk geweest en dat hebben we gemerkt aan de restanten.
Kortom, het werkt beter, maar als het niet werkt, dan werkt het ook echt niet.

Wat ik wel mis aan Konmar is de fantastische sfeer die er hing. Zoiets gaat helaas echt nooit meer terugkomen.

En het feit dat je alleen maar die schijtmuziek van AH zelf in de winkel kan afspelen is ook zwaar kut. Bij de Konmar ging net voor het rolluik de grond raakte 538 op een enorm volume aan en dan ging iedereen knallen met die handel, nu kakt het gewoon in aan het einde, omdat je in slaap valt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:39:44 #107
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_52575223
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef NJ het volgende:

[..]

Stukje RE
Als dat nog niet werkt heeft dat in ruime mate te maken met het onderhoud aan winkelzijde van het systeem, en in mindere mate met het wel of niet functioneren van Replenishment. In de echte weekendfilialen (regiofilialen die op vrijdag+zaterdag evenveel omzet genereren als op ma t/m do) is het trouwens een illusie om te denken dat je de vullnig over de week kunt spreiden, maar daarvoor heb je dan weer bijaflevermomenten als het goed is. Als RE eenmaal een tijdje draait kun je op basis van de verwachte weekomzet de hoeveelheid vulling (vooral bij HB) vrij nauwkeurig inschatten.
Ik kan trouwens van hier af niet inschatten hoe het bij jullie zit, maar een hoop filialen zijn geneigd om alle grote acties standaard uit te sluiten en handmatig te bestellen. Ik snap die neiging wel, maar als je dat doet is RE ook niet in staat om actiehistorie op te bouwen. Na een paar actieweken met een bepaalde produktgroep ('krat bier' of iets dergelijks) kan het systeem dat wel, en dat bevordert de voorspelbaarheid van de colli-aantallen.
quote:
Wat ik wel mis aan Konmar is de fantastische sfeer die er hing. Zoiets gaat helaas echt nooit meer terugkomen.
Roep niet te hard. Als je een aantal mensen in het team hebt die zich ervoor in willen zetten om aan teambuilding te doen dan kan dat echt wel terugkomen. Zeg nooit nooit. Bedenk trouwens ook dat je zelf een jaartje ouder wordt, als 17-jarige ervaar je de sfeer in de vulploeg heel anders dan als je 10 jaar ouder bent.
quote:
En het feit dat je alleen maar die schijtmuziek van AH zelf in de winkel kan afspelen is ook zwaar kut. Bij de Konmar ging net voor het rolluik de grond raakte 538 op een enorm volume aan en dan ging iedereen knallen met die handel, nu kakt het gewoon in aan het einde, omdat je in slaap valt.
Gewoon op 2 plaatsen in de winkel een bouwvakkersradio, werkt best goed. En FYI, wij hebben helemaal geen muziek in de winkel, en zelfs dat went.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:56:27 #108
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_52577670
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef hooibaal het volgende:

[..]

-knip RE-
Nope, het ligt echt aan RE. Acties en dergelijke komt gewoon binnen via RE en er wordt alleen uitgesloten als we het echt niet meer willen hebben.
Het hoofdkantoor heeft ook geen flauw idee wat er mis is met RE en ons filiaal, maar het werkt niet.
quote:
[..]

Roep niet te hard. Als je een aantal mensen in het team hebt die zich ervoor in willen zetten om aan teambuilding te doen dan kan dat echt wel terugkomen. Zeg nooit nooit. Bedenk trouwens ook dat je zelf een jaartje ouder wordt, als 17-jarige ervaar je de sfeer in de vulploeg heel anders dan als je 10 jaar ouder bent.
Ik heb het dan ook niet over de sfeer toen ik 17 was.
Vorig jaar werd ik 22 en ging ik gewoon werken op m'n verjaardag. Het resultaat was een supergezellige avond met een hoop bier en taart op het einde. Dit jaar wisten m'n vrienden dat ik jarig was en dat was het. Ik kreeg in een paar minuten een status-update over de avond (ik had de leiding) en daar ging m'n VM. En een uurtje later was ook m'n VS weg. En zo zijn er meer 'details' die anders zijn.
quote:
[..]

Gewoon op 2 plaatsen in de winkel een bouwvakkersradio, werkt best goed. En FYI, wij hebben helemaal geen muziek in de winkel, en zelfs dat went.
In een XL van ik geloof 6000 vierkante meter heb je wel wat meer nodig dan zo'n radio. Die is leuk in het magazijn, maar in de winkel hebben we er een stuk of 4 nodig. .
pi_52583916
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef NJ het volgende:

Ik heb het dan ook niet over de sfeer toen ik 17 was.
Vorig jaar werd ik 22 en ging ik gewoon werken op m'n verjaardag. Het resultaat was een supergezellige avond met een hoop bier en taart op het einde. Dit jaar wisten m'n vrienden dat ik jarig was en dat was het. Ik kreeg in een paar minuten een status-update over de avond (ik had de leiding) en daar ging m'n VM. En een uurtje later was ook m'n VS weg. En zo zijn er meer 'details' die anders zijn.
Vergeet ook niet dat het tijd kost om sfeer op te bouwen. Jullie zijn vorig jaar omstreeks december (denk ik?) weer open gegaan met een grotendeels nieuw team. Het zal even duren voor je elkaar weer zo goed kent als vroegah in je Konmar tijd denk ik
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:11:42 #110
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_52584378
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef chatgek het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat het tijd kost om sfeer op te bouwen. Jullie zijn vorig jaar omstreeks december (denk ik?) weer open gegaan met een grotendeels nieuw team. Het zal even duren voor je elkaar weer zo goed kent als vroegah in je Konmar tijd denk ik
Klopt. Maar met praktisch nul inzet van m'n chef gaat dat niet bijster snel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:21:15 #111
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52584648
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:45 schreef morgane het volgende:
Weer lekker van 1 tot 10 gewerkt vandaag blijft leuk

lees k nou goed wat hier staat?
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:24:43 #112
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52584749
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Schijnt echt helemaal om te gaan, gaat nergens over...
En nee, het is er niet beter , overzichtelijker, mooier, makkelijker op geworden.

Alhoewel, wij hoefden daardoor gister 8 meter niet te vullen
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_52587307
* Lekiamh meldt
goed topic, zal af en toe eens een kijkje nemen hier
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:01:14 #114
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52587498
die delicata grote chocoladerepen die nou in de bonus zijn, zijn stiekem toch wel erg lekker
[/quote]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:43:17 #115
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_52588784
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef LucasBergman het volgende:

[..]

lees k nou goed wat hier staat?
Ja, sorry. Heb het al 3,5 jaar erg naar mn zin hier bij AH, iedereen verklaart me voor gek maar daar trek ik me niks van aan ik hoop echt dat ik er zou kunnen blijven werken na mn 19e, maar de kans is vast niet groot
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:59:11 #116
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52592603
wacht, ik zie volgens mij dubbel.

nou zeg je alweer dat je het naar je zin hebt bij AH en er met plezier werkt
[/quote]
pi_52592777
ook maar is n tvptje 5 uur weer heerlijk spiegelen
pi_52592779
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef LucasBergman het volgende:

is dat erg dan?? want dat doe ik namelijk ook al 3,5 jaar
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:07:30 #119
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52592871
Nou, ik zie mij nou niet met plezier naar men werk gaan iedere keer. En zeker niet langer dan een half jaar (ongeveer nu zegmaar).
[/quote]
pi_52593701
Dan heb je het verkeerde werk gekozen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:36:10 #121
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52593800
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde collega's, verkeerde salaris

[ Bericht 40% gewijzigd door LucasBergman op 22-08-2007 16:41:47 ]
[/quote]
pi_52594068
Vandaag weer eens 7-16 AGF gestaan, opgestart in mn eentje. is echt een paar jaar geleden dat ik dat voor t laatst heb gedaan

Ik ben weer verliefd
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_52594140
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef LucasBergman het volgende:
klinkt als het verkeerde werk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:50:31 #124
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52594230
o.
[/quote]
  Moderator woensdag 22 augustus 2007 @ 16:55:31 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52594377
ach. Als de klantenkring bij onze albert heijn niet zo gezellig was - de collegas niet tof waren dan was ik zeker niet altijd met plezier naar het werk gegaan
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52595085
Wij kregen gister iets binnen waar we nog even flink naar de naam hebben moeten raden.

Het was fruit. Groen aan de buitenkant, het lijkt op een passievrucht. Het heeft een stokje en heeft een vrij harde buitenkant. Zodra je 't openmaakt zie je een drillerige snot-massa met pitjes. De smaak (we hebben iemand zo gek gekregen) is zoetig.

Ik ben alleen de naam weer vergeten...wie weet 't?
pi_52595374
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef o-fiel het volgende:
Wij kregen gister iets binnen waar we nog even flink naar de naam hebben moeten raden.

Het was fruit. Groen aan de buitenkant, het lijkt op een passievrucht. Het heeft een stokje en heeft een vrij harde buitenkant. Zodra je 't openmaakt zie je een drillerige snot-massa met pitjes. De smaak (we hebben iemand zo gek gekregen) is zoetig.

ik roep maar wat: een lychee??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:30:04 #128
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_52595392
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef LucasBergman het volgende:

Ik ga al bijna 10 jaar met plezier naar de AH.

En ik denk vele in dit topic met me.

Als jij het niet zo voelt heb je de verkeerde baan.
Het leven is geen krentenbol.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:56:48 #129
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_52596122
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef LucasBergman het volgende:
Et werk op zich vind ik helemaal niet zo erg hoor

alleen et gaat vanaf volgende week niet meer samen met school > Verkeerde tijd
15 km verderop en geen reiskostenvergoeding? > Verkeerde plek
* ik noem geen namen * klote vulploegleiders, en collega's die er niks van bakken > Verkeerde collega's
4.12 Bruto, - reiskosten = > Verkeerd salaris.
[/quote]
pi_52620623
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef o-fiel het volgende:

Kijk in het AGF boek?
pi_52639648
Verbouwing is afgelopen, ziet er mooi uit.
pi_52641212
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]

In een XL van ik geloof 6000 vierkante meter heb je wel wat meer nodig dan zo'n radio. Die is leuk in het magazijn, maar in de winkel hebben we er een stuk of 4 nodig. .
Het werkt ook best goed om de radio in de kantine op vol volume aan te zetten, een telefoon pakken en die op omroepstand ervoor te zetten. Even spelen met het volume (versterking van omroepsysteem werkt beter dan een bagger radio) en je bent klaar, de hele winkel even hard de muziek.
Dit werkt opzich goed maar het MT vind het soms niet echt leuk. Ben er mee gestopt nadat iemand de telefoon had verwijderd en ik dacht dat die dus was opgeruimd. Dit was echter niet het geval en lag ergens in een hoekje nog aan, resultaat was dat de volgende dag de groente afdeling geen telefoon meer had en het omroepsysteem ingebruik was en de kassa dus niks kon omroepen, verder had de hele winkel geen muziek voor een dagje. Ik snap niet waarom ik me moest verantwoorden bij het MT
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:22:05 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52642107
12 tot 21.15

Buhhhh
pi_52647184
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:10 schreef qwox het volgende:

[..]

Het werkt ook best goed om de radio in de kantine op vol volume aan te zetten, een telefoon pakken en die op omroepstand ervoor te zetten. Even spelen met het volume (versterking van omroepsysteem werkt beter dan een bagger radio) en je bent klaar, de hele winkel even hard de muziek.
Dit werkt opzich goed maar het MT vind het soms niet echt leuk. Ben er mee gestopt nadat iemand de telefoon had verwijderd en ik dacht dat die dus was opgeruimd. Dit was echter niet het geval en lag ergens in een hoekje nog aan, resultaat was dat de volgende dag de groente afdeling geen telefoon meer had en het omroepsysteem ingebruik was en de kassa dus niks kon omroepen, verder had de hele winkel geen muziek voor een dagje. Ik snap niet waarom ik me moest verantwoorden bij het MT
In de meeste winkels zal dat niet gaan, want het omroep systeem schakelt over het algemeen zich zelf uit na een paar minuten om lullige foutjes te voorkomen.
pi_52647198
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:22 schreef Renesite het volgende:
12 tot 21.15

Buhhhh
Gister 12 tot 22
pi_52648078
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

In de meeste winkels zal dat niet gaan, want het omroep systeem schakelt over het algemeen zich zelf uit na een paar minuten om lullige foutjes te voorkomen.
ook leuk als kassadames, nadat ze iets hebben omgeroepen, de hoorn van de telefoon niet goed terug leggen, met als gevolg dat de hele winkel het gebliep van de kassa hoort en zo van 'spaart u koopzegels?'
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_52649024
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

ook leuk als kassadames, nadat ze iets hebben omgeroepen, de hoorn van de telefoon niet goed terug leggen, met als gevolg dat de hele winkel het gebliep van de kassa hoort en zo van 'spaart u koopzegels?'
Juist dat ja.
pi_52650767
quote:

[..]

gelukkig heb ik dat nog nooit gehad
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:13:03 #139
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_52651014
gister voor t eerst weer gewerkt maar niet leuk
er is van de week een collega, vrouw van 57, overleden wegens een medische misser in t ziekenhuis tijdens een operatie... er hing echt een grafstemming (letterlijk dus) en vandaag is de begravenis. Ook wordt er uit respect de hele week geen muziek in de winkel gedraaid.
ik zie nu alweer op tegen morgen 7-16
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:30:26 #140
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_52655199
quote:

[..]

Je kunt 'm ook meenemen naar de wc als je gaat zitten schijten.
pi_52655251
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

bij ons doen ze dan wel eens voor de grap, telefoon pakken, omroepen en dan telefoon ervoor met een te foute ringtone dat van dat uitschakelen weet ik niet, zolang duurt het meestal niet bij ons
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_52655286
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

bij ons doen ze dan wel eens voor de grap, telefoon pakken, omroepen en dan telefoon ervoor met een te foute ringtone dat van dat uitschakelen weet ik niet, zolang duurt het meestal niet bij ons
Ze hebben bij ons wel is geprobeerd om voetbal wedstrijden welke op de radio waren zo uit te zenden door de winkel dus vandaar dat ik het weet..
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:28:07 #143
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_52661281
Mocht je nog ooit iemand paprika's uit het zakje zien halen en afwegen op de weegschaal voor los AGF, dan hebben ze vermoedelijk dit (hilarische) topic gelezen .
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:44:28 #144
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_52661712
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef hooibaal het volgende:
Mocht je nog ooit iemand paprika's uit het zakje zien halen en afwegen op de weegschaal voor los AGF, dan hebben ze vermoedelijk dit (hilarische) topic gelezen .
ha ik heb t topic gelezen, wat een discussie

maar toen ik jouw post net had gelezen dacht ik dat het ging over paprika chips afwegen op de weegschaal als paprika's
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:46:14 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52661757
Wat een topic !
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:49:14 #146
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_52661825
De TT alleen al, 'mag dit?'
Al vragen ze 100 euro per kilo (al dan niet verpakt) dan moet de C-1000 dat nog zelf weten.

Ik ga dit echt een keer uitproberen als de Oranjeboom in de reclame is, en dan met een kratje Grolsch naar de kassa. 'Voor die prijs mag ik toch wel bier van normale kwaliteit verwachten... Dit zou de normale prijs moeten zijn van Grolsch en dat de Oranjeboom dan goedkoper is!'.
pi_52662138
Vandaag ook iets moois. Het was 12 uur 's middasg ofzo. Ik zat in de kantine, hoor ik ineens: "Afdeling DELI kassa...eh. Goedemorgen afdeling DELI!"

Mafketel.
pi_52665320
Ons filliaal heeft vanaf heden ook een Kies en Koop gedeelte. We schijnen ook nog een 0-graden cel te krijgen.... was da?
pi_52665602
koelcel die op 0C staat?
pi_52665904
De laatste tijd gaat het werk me een beetje tegen staan, mede dankzij collega's die het iq van een stoeptegel hebben.

Voorbeeld: Ik en twee anderen collega's die wel weten hoe het moet, hebben op zondag alle restanten gedaan alles was helemaal netjes gesorteerd. Kom ik dinsdag alles weer helemaal door elkaar gegooid en het ziet er niet meer uit.

En die fuckers bij ons zijn aan het bezuiningen op de uren. Dus de helft van mijn uren worden weg gekrast, maar wel bellen of ik kan komen werken als er opeens weer iemand niet kan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')