dan moet ik in m'n vrije week toch maar ff naar de AH om een beetje te spiekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat is die groenteconserven trouwens lelijk geworden zeg. Ik had al een gruwelijke hekel aan die blokken in de worpen, maar dit slaat echt alles... Ik vond die gelijke planken altijd zo ontzettend veel mooier....![]()
Nou dat heeft onze ASM nou ook!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef o-fiel het volgende:
Gister suikerwerk en groenteconserven gedaan. Vandaag suikerwerk afgemaakt en begonnen aan kattenvoeding. Sommige ASM's zijn van het type "komt volgende week wel" en wie moet 'm dan alsnog doen?
Juist. Ik.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Nou dat heeft onze ASM nou ook absoluut niet!
En wie gaat er vanaf morgen 2 weken 3 dagen op vakantie.........juist......hij!
Maar voor de rest geen slecht woord over hem hoor!![]()
Als ik kijk naar de back-end (inhoud van de terminals, wat je allemaal op winkelweb kan vinden), dan is het net of we het bij Konmar al die jaren in stenen tabletten aan het beitelen waren. De achterliggende logistiek van AH is zo verschrikkelijk veel beter dat het goed voor te stellen is dat Konmar de concurrentieslag verloren heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe bevalt de AH nu jullie een tijdje over zijn?
Grote verschillen met Konmar?
Zoals bijvoorbeeld de worpen, mutaties en pen-wijzigingen?
Of andere grote verschillen?
Als dat nog niet werkt heeft dat in ruime mate te maken met het onderhoud aan winkelzijde van het systeem, en in mindere mate met het wel of niet functioneren van Replenishment. In de echte weekendfilialen (regiofilialen die op vrijdag+zaterdag evenveel omzet genereren als op ma t/m do) is het trouwens een illusie om te denken dat je de vullnig over de week kunt spreiden, maar daarvoor heb je dan weer bijaflevermomenten als het goed is. Als RE eenmaal een tijdje draait kun je op basis van de verwachte weekomzet de hoeveelheid vulling (vooral bij HB) vrij nauwkeurig inschatten.quote:
Roep niet te hard. Als je een aantal mensen in het team hebt die zich ervoor in willen zetten om aan teambuilding te doen dan kan dat echt wel terugkomen. Zeg nooit nooit. Bedenk trouwens ook dat je zelf een jaartje ouder wordt, als 17-jarige ervaar je de sfeer in de vulploeg heel anders dan als je 10 jaar ouder bent.quote:Wat ik wel mis aan Konmar is de fantastische sfeer die er hing. Zoiets gaat helaas echt nooit meer terugkomen.
Gewoon op 2 plaatsen in de winkel een bouwvakkersradio, werkt best goed. En FYI, wij hebben helemaal geen muziek in de winkel, en zelfs dat went.quote:En het feit dat je alleen maar die schijtmuziek van AH zelf in de winkel kan afspelen is ook zwaar kut. Bij de Konmar ging net voor het rolluik de grond raakte 538 op een enorm volume aan en dan ging iedereen knallen met die handel, nu kakt het gewoon in aan het einde, omdat je in slaap valt.
Nope, het ligt echt aan RE. Acties en dergelijke komt gewoon binnen via RE en er wordt alleen uitgesloten als we het echt niet meer willen hebben.quote:
Ik heb het dan ook niet over de sfeer toen ik 17 was.quote:[..]
Roep niet te hard. Als je een aantal mensen in het team hebt die zich ervoor in willen zetten om aan teambuilding te doen dan kan dat echt wel terugkomen. Zeg nooit nooit. Bedenk trouwens ook dat je zelf een jaartje ouder wordt, als 17-jarige ervaar je de sfeer in de vulploeg heel anders dan als je 10 jaar ouder bent.
In een XL van ik geloof 6000 vierkante meter heb je wel wat meer nodig dan zo'n radio. Die is leuk in het magazijn, maar in de winkel hebben we er een stuk of 4 nodig.quote:[..]
Gewoon op 2 plaatsen in de winkel een bouwvakkersradio, werkt best goed. En FYI, wij hebben helemaal geen muziek in de winkel, en zelfs dat went.
Vergeet ook niet dat het tijd kost om sfeer op te bouwen. Jullie zijn vorig jaar omstreeks december (denk ik?) weer open gegaan met een grotendeels nieuw team. Het zal even duren voor je elkaar weer zo goed kent als vroegah in je Konmar tijd denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef NJ het volgende:
Ik heb het dan ook niet over de sfeer toen ik 17 was.
Vorig jaar werd ik 22 en ging ik gewoon werken op m'n verjaardag. Het resultaat was een supergezellige avond met een hoop bier en taart op het einde. Dit jaar wisten m'n vrienden dat ik jarig was en dat was het. Ik kreeg in een paar minuten een status-update over de avond (ik had de leiding) en daar ging m'n VM. En een uurtje later was ook m'n VS weg. En zo zijn er meer 'details' die anders zijn.
Klopt. Maar met praktisch nul inzet van m'n chef gaat dat niet bijster snel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef chatgek het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat het tijd kost om sfeer op te bouwen. Jullie zijn vorig jaar omstreeks december (denk ik?) weer open gegaan met een grotendeels nieuw team. Het zal even duren voor je elkaar weer zo goed kent als vroegah in je Konmar tijd denk ik![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:45 schreef morgane het volgende:
Weer lekker van 1 tot 10 gewerkt vandaagblijft leuk
![]()
En nee, het is er niet beter , overzichtelijker, mooier, makkelijker op geworden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Schijnt echt helemaal om te gaan, gaat nergens over...
Ja, sorry.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
lees k nou goed wat hier staat?
is dat erg dan??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef LucasBergman het volgende:
wacht, ik zie volgens mij dubbel.
nou zeg je alweer dat je het naar je zin hebt bij AH en er met plezier werkt![]()
klinkt als het verkeerde werkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef LucasBergman het volgende:
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde collega's, verkeerde salaris
ik roep maar wat: een lychee??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef o-fiel het volgende:
Wij kregen gister iets binnen waar we nog even flink naar de naam hebben moeten raden.
Het was fruit. Groen aan de buitenkant, het lijkt op een passievrucht. Het heeft een stokje en heeft een vrij harde buitenkant. Zodra je 't openmaakt zie je een drillerige snot-massa met pitjes. De smaak (we hebben iemand zo gek gekregen) is zoetig.
Ik ben alleen de naam weer vergeten...wie weet 't?
Ik ga al bijna 10 jaar met plezier naar de AH.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:59 schreef LucasBergman het volgende:
wacht, ik zie volgens mij dubbel.
nou zeg je alweer dat je het naar je zin hebt bij AH en er met plezier werkt![]()
Et werk op zich vind ik helemaal niet zo erg hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef LucasBergman het volgende:
Verkeerde plek, verkeerde tijd, verkeerde collega's, verkeerde salaris
Kijk in het AGF boek?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:18 schreef o-fiel het volgende:
Wij kregen gister iets binnen waar we nog even flink naar de naam hebben moeten raden.
Het was fruit. Groen aan de buitenkant, het lijkt op een passievrucht. Het heeft een stokje en heeft een vrij harde buitenkant. Zodra je 't openmaakt zie je een drillerige snot-massa met pitjes. De smaak (we hebben iemand zo gek gekregen) is zoetig.
Ik ben alleen de naam weer vergeten...wie weet 't?
Het werkt ook best goed om de radio in de kantine op vol volume aan te zetten, een telefoon pakken en die op omroepstand ervoor te zetten. Even spelen met het volume (versterking van omroepsysteem werkt beter dan een bagger radio) en je bent klaar, de hele winkel even hard de muziek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
In een XL van ik geloof 6000 vierkante meter heb je wel wat meer nodig dan zo'n radio. Die is leuk in het magazijn, maar in de winkel hebben we er een stuk of 4 nodig..
In de meeste winkels zal dat niet gaan, want het omroep systeem schakelt over het algemeen zich zelf uit na een paar minuten om lullige foutjes te voorkomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:10 schreef qwox het volgende:
[..]
Het werkt ook best goed om de radio in de kantine op vol volume aan te zetten, een telefoon pakken en die op omroepstand ervoor te zetten. Even spelen met het volume (versterking van omroepsysteem werkt beter dan een bagger radio) en je bent klaar, de hele winkel even hard de muziek.
Dit werkt opzich goed maar het MT vind het soms niet echt leuk. Ben er mee gestopt nadat iemand de telefoon had verwijderd en ik dacht dat die dus was opgeruimd. Dit was echter niet het geval en lag ergens in een hoekje nog aan, resultaat was dat de volgende dag de groente afdeling geen telefoon meer had en het omroepsysteem ingebruik was en de kassa dus niks kon omroepen, verder had de hele winkel geen muziek voor een dagje. Ik snap niet waarom ik me moest verantwoorden bij het MT
Gister 12 tot 22quote:
ook leuk als kassadames, nadat ze iets hebben omgeroepen, de hoorn van de telefoon niet goed terug leggen, met als gevolg dat de hele winkel het gebliep van de kassa hoort en zo van 'spaart u koopzegels?'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
In de meeste winkels zal dat niet gaan, want het omroep systeem schakelt over het algemeen zich zelf uit na een paar minuten om lullige foutjes te voorkomen.![]()
Juist dat ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ook leuk als kassadames, nadat ze iets hebben omgeroepen, de hoorn van de telefoon niet goed terug leggen, met als gevolg dat de hele winkel het gebliep van de kassa hoort en zo van 'spaart u koopzegels?'
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ook leuk als kassadames, nadat ze iets hebben omgeroepen, de hoorn van de telefoon niet goed terug leggen, met als gevolg dat de hele winkel het gebliep van de kassa hoort en zo van 'spaart u koopzegels?'
Je kunt 'm ook meenemen naar de wc als je gaat zitten schijten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
bij ons doen ze dan wel eens voor de grap, telefoon pakken, omroepen en dan telefoon ervoor met een te foute ringtonequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
In de meeste winkels zal dat niet gaan, want het omroep systeem schakelt over het algemeen zich zelf uit na een paar minuten om lullige foutjes te voorkomen.![]()
Ze hebben bij ons wel is geprobeerd om voetbal wedstrijden welke op de radio waren zo uit te zenden door de winkel dus vandaar dat ik het weet..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons doen ze dan wel eens voor de grap, telefoon pakken, omroepen en dan telefoon ervoor met een te foute ringtonedat van dat uitschakelen weet ik niet, zolang duurt het meestal niet bij ons
ha ik heb t topic gelezen, wat een discussiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef hooibaal het volgende:
Mocht je nog ooit iemand paprika's uit het zakje zien halen en afwegen op de weegschaal voor los AGF, dan hebben ze vermoedelijk dit (hilarische) topic gelezen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |