Ik vind #4 geweldigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel apart om mezelf in al die hoedanigheden te zien, maar goed. Ik neig zelf het meest naar 3. Maar ik vind 2 ook tof (en dan weet ik niet of ik liever de crop zie of niet), en 4 spreekt me ook enorm aan. Ik weet het niet meer
.
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind de blik juist prima voor dit type portret. Ik zou m alleen links nog een heel klein stukje bijsnijden om te zorgen dat de rand van de foto exact door het midden van de foto loopt.
Jullie spreken elkaar tegenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:20 schreef Icicle het volgende:
Ik vind het een hele mooie foto, die eerste! Maar ik vermoed dat er op het origineel iets meer ruimte is aan de rechter kant, die zou ik er dan ook aan laten zodat de neus en mond er wat verder op staan. Tot net niet aan het andere oog, denk ik![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken elkaar tegen [afbeelding]
Toevallig had mijn moeder hetzelfde commentaar, dus ik zal hem idd een beetje bijsnijdenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn waarheid is de enige waarheid
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
bijsnijden
brabo'squote:
Brabo's gebruiken dat woord het vaakst, imo.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sugar het volgende:
Shark.Bait, wat heb jij toch met dat bijsnijden en Brabant? Het is een gewoon woord, man.![]()
Onderschat jezelf nietquote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef _Kaatje_ het volgende:
Dya, erg mooie foto heb je ingezonden!![]()
Ik twijfel een beetje of ik mee zal doen. Ik heb geen portretten waar ik 100% tevreden over ben, en helaas ook geen tijd meer om die alsnog te schieten.![]()
Hier ben ik echter wel aardig tevreden over, wat vinden jullie? Inzenden? En welke dan? Of gewoon deze wedstrijd maar vergeten? (Ik weet al dat ik absoluut niet tegen een aantal prachtige inzendingen op kan!)
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
OK, nog een keertje taalles:quote:Op woensdag 26 september 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Brabo's gebruiken dat woord het vaakst, imo.
En het is mij nog nooit gelukt iets bij te snijden, of bij te knippen; wel afsnijden en afknippen eniets bijwerken. Misschien moet ik lijm aan mijn mes/schaar doen?
Ligt dus puur aan jouw taalperceptiequote:bij·snij·den (ov.ww.)
1 aan het gesnedene toevoegen
2 snijdend de juiste vorm geven aan
Waar ik bijsnijden zei, bedoelde ik croppen. Stop de tijd.quote:
het is je IRL natuurlijk ook opgevallen dat ik zo'n Brabants accent heb he?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Brabo's gebruiken dat woord het vaakst, imo.
Gewoon blijven oefenen, er komt een dag dat je het onder de knie hebt.quote:En het is mij nog nooit gelukt iets bij te snijden, of bij te knippen; wel afsnijden en afknippen en iets bijwerken. Misschien moet ik lijm aan mijn mes/schaar doen?
Ja! Zo bedoelde ik het! Ligt nu veel meer nadruk op het gezicht toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef _Kaatje_ het volgende:
Bedoel je dan zoiets Freud, of juist helemaal rondom het gezicht meer croppen? (Dank voor je compliment trouwens, ik blijf het erg moeilijk vinden om mijn eigen werk in te schatten. Iets wat ik zelf mooi vind brandt een ander soms compleet af en ook weleens andersom.)
[afbeelding]
Mee eensquote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ja! Zo bedoelde ik het! Ligt nu veel meer nadruk op het gezicht toch?
Ik zou hier nog een simpele sharpen overheen gooienquote:Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef _Kaatje_ het volgende:
Bedoel je dan zoiets Freud, of juist helemaal rondom het gezicht meer croppen? (Dank voor je compliment trouwens, ik blijf het erg moeilijk vinden om mijn eigen werk in te schatten. Iets wat ik zelf mooi vind brandt een ander soms compleet af en ook weleens andersom.)
[afbeelding]
De eerste is fototechnisch wel beter, al vind ik die tweede ontzettendquote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef _Kaatje_ het volgende:
Dya, erg mooie foto heb je ingezonden!![]()
Ik twijfel een beetje of ik mee zal doen. Ik heb geen portretten waar ik 100% tevreden over ben, en helaas ook geen tijd meer om die alsnog te schieten.![]()
Hier ben ik echter wel aardig tevreden over, wat vinden jullie? Inzenden? En welke dan? Of gewoon deze wedstrijd maar vergeten? (Ik weet al dat ik absoluut niet tegen een aantal prachtige inzendingen op kan!)
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
yup. De DvD is niet het summum op taalgebied. Foutieve taalgebruiken van vandaag zijn correcte zinnen van morgen. Ik zal het langs mijn vingers zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:24 schreef freud het volgende:
[..]
OK, nog een keertje taalles:
[..]
Ligt dus puur aan jouw taalperceptie.
import utrechtenaarquote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
het is je IRL natuurlijk ook opgevallen dat ik zo'n Brabants accent heb he?
ik heb mijn voet onder de knie. een aardig end onder de knie zelfs.quote:Gewoon blijven oefenen, er komt een dag dat je het onder de knie hebt.
Als we toch zo taalkundig en taalperceptioneel (wat vast geen woord is) bezig zijn dan ben je je vast wel bewust dat je 'm nu uitmaakt voor homoseksueelquote:
hmmmmmz, dan wordt het zo zoetjes aan eens tijd om uit de kast te komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als we toch zo taalkundig en taalperceptioneel (wat vast geen woord is) bezig zijn dan ben je je vast wel bewust dat je 'm nu uitmaakt voor homoseksueel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |