aaaah ik dacht dat hij het oiver die van Icicle hadquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:34 schreef Sugar het volgende:
[..]
Kamermans heeft het over de foto's van Tha_Erik, Ynske.![]()
heheh geen probleemquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah ik dacht dat hij het oiver die van Icicle had
mijn excuus kamermans
1quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef Icicle het volgende:
Ik kan niet kiezen.. Jullie misschien wel?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent bevooroordeeldquote:
ahhhh okquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Sugar het volgende:
Dat mooie jochie daar op dat kiekje van MB.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef prupke het volgende:
wie is storm?
Wa's er mis met die eerste? Ik vind hem best tof eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Wat een mooie foto's al in het topic! Ik doe wel mee voor spek en bonen dan
Deze heb ik een tijdje geleden speciaal gemaakt voor deze wedstrijd, maar ik ben er nu niet meer zo weg van
[afbeelding]
Dank je!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wa's er mis met die eerste? Ik vind hem best tof eigenlijk
Mooi. Vind alleen de ogen een tikkie onnatuurlijk zoquote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef Dya het volgende:
Ik zal jullie niet teveel met mijn foto's vervelen,
maar vind commentaar wel leuk en relaxed ..
[afbeelding]
Vond het mooier en sexy-er staanquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi. Vind alleen de ogen een tikkie onnatuurlijk zo
eng.Goed voor die andere wedstrijd dusquote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik stem ALTIJD op foto's met roodharige vrouwenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Deze heb ik een tijdje geleden speciaal gemaakt voor deze wedstrijd, maar ik ben er nu niet meer zo weg van
[afbeelding]
Verder heb ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Toffe foto! Haar ogen zijn juist wel in de sfeer van de wedstrijd imo. Mooi koppie trouwens ookquote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef Dya het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, op een paar andere foto's vond ik dat ook al. Heel intens, beetje te eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ogen zo bewerken werkt alleen als haar ogen goed het licht vangen, dat is hier niet het geval en nu is het een oversharpende brij van lichtreflecties.... storend en niet mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef Dya het volgende:
[afbeelding]
Ik vind de blik juist prima voor dit type portret. Ik zou m alleen links nog een heel klein stukje bijsnijden om te zorgen dat de rand van de foto exact door het midden van de foto loopt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je!
De blik denk ik
Ik was al lang blij dat ik een keer normaal in de lens keek, maar echt een spannende blik is het niet te noemen vind ikVerder is hij wel leuk op zich, maar geen competitie voor wat ik hier al langs heb zien komen
Nee sorry, ik sluit me aan bij Re. Bovendien vind ik weer en nog steeds dat je doorgeschoten bent met het soften van de huid.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef Dya het volgende:
[afbeelding]
Mijn mening is dat de foto mislukt is. De achtergrond is scherp, het model niet. Dit is geprobeerd op te leuken, maar in mijn ogen niet gelukt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:23 schreef Dya het volgende:
ik had nog een foto die ik wilde toevoegen.. maar heleaas maar 1 is mogelijk..
wat is jullie mening van deze foto?
[afbeelding]
Moeilijke keuze! Ik denk dat ik de laatste zou kiezen.. Maar het vervelende is dat ik niet uit kan leggen waaromquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, tijd om te gaan kiezen.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
(of daar een crop van:)
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Heel apart om mezelf in al die hoedanigheden te zien, maar goed. Ik neig zelf het meest naar 3. Maar ik vind 2 ook tof (en dan weet ik niet of ik liever de crop zie of niet), en 4 spreekt me ook enorm aan. Ik weet het niet meer
.
Ik vind het een hele mooie foto, die eerste! Maar ik vermoed dat er op het origineel iets meer ruimte is aan de rechter kant, die zou ik er dan ook aan laten zodat de neus en mond er wat verder op staan. Tot net niet aan het andere oog, denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Verder heb ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |