He ik zie een stukje Suus!quote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Lang leve de lol iemand op een ronddraaiende draaischijf toch scherp op de foto te krijgen
Ik vind m sterker dan de vorige, maar ik denk dat ie beter wordt als je een wat grotere scherptediepte gebruikt. Die spiegels geven een dubbele diepte aan de foto, en ik zou het mooier vinden als beide scherp zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef prupke het volgende:
ik hing al in het verkeerde topic
[afbeelding]
Beter dan de vorigequote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef prupke het volgende:
ik hing al in het verkeerde topic
[afbeelding]
Aww, sowwy!quote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef Ynske het volgende:
En wat hebben jullie over die van mij?
quote:Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Aww, sowwy!![]()
Ik vind het een lekker spontaan portret en een guitig koppie, maarrr ik vind die grote witte border niet mooi. Zonder vind ik hem denk beter
.
Nette foto, leuk kinderportretje en technisch in orde. Nadeel is dat ik m wat 'gewoontjes' vind. Dat is niet fout ofzo, maar hij springt er niet uit als ie straks in een topic vol portretgeweld staat.quote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef Ynske het volgende:
En wat hebben jullie over die van mij?
dit is met F8quote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind m sterker dan de vorige, maar ik denk dat ie beter wordt als je een wat grotere scherptediepte gebruikt. Die spiegels geven een dubbele diepte aan de foto, en ik zou het mooier vinden als beide scherp zijn.
Je model is scherp, de randen van de spiegel niet, daardoor 'voelt' de foto onscherp. Ws moet je iets verder van die spiegel af gaan staan (of minder inzoomen) om meer scherptediepte te creëren.quote:Op maandag 17 september 2007 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
dit is met F8
hoe bedoel je met : beide scherp?
De uitdrukking en de schaduwen op het gezicht zijn heel erg mooiquote:Op maandag 17 september 2007 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
tvp-tje dan maar
Met foto
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 23:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De uitdrukking en de schaduwen op het gezicht zijn heel erg mooi
maar dat zag ik pas nadat mijn blik voorbij haar nogal prominent en vreemdvormige rechtertiet, voor de kijker links, ging
Kom op , je hebt tig kinderportretten gemaakt , daar moet toch wel iets moois tussen zitten?quote:
ze zijn te normaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kom op , je hebt tig kinderportretten gemaakt , daar moet toch wel iets moois tussen zitten?
als jij straks de enige bent die een normale foto instuurt is dat ook bijzonderquote:
daar heb je gelijk in, maar t viel me ineens weer op, je moet bedelen om een reactie, dan is t eens een keer een foto die misschien technisch goed is, issie weer te normaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
als jij straks de enige bent die een normale foto instuurt is dat ook bijzonder
Normaal is relatief en fotografie is een kwestie van smaak. Er zullen genoeg mensen zijn die een leuk kinderportret meer waarderen dan een andersoortige foto. Dus gewoon meedoen. Het gaat er uiteindelijk toch om dat jij blij bent met je gemaakte fotoAlthans dat is mijn insteek altijd, als ik het maar leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |