Jemig hey.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Waarschijnlijk 6 maanden aan de kant volgens diverse Spaanse media.
Uit het Ajaxtopic : http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenalquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef assie het volgende:
Als het een kruisband blessure is kun je het vaak wel zien aan de beelden. Rare draai met het lichaam terwijl de voet "vast" in de grond staat, al dan niet in combinatie met lichamelijk contact..... (zo ging het bij mij althans)
Iemand de beelden al gezien??
Bah, ja..... ziet er weer naar uit..... kan inderdaad best een gescheurde kruisband zijn (6-12 maanden). Laten we hopen voor hem dat het meevalt!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef Riro het volgende:
[..]
Uit het Ajaxtopic : http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal
Inderdaad, je gaat (bijna) altijd om een voet die maar niet van de grond wil komen (zo ging het dus ook bij mij :/).quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef assie het volgende:
Als het een kruisband blessure is kun je het vaak wel zien aan de beelden. Rare draai met het lichaam terwijl de voet "vast" in de grond staat, al dan niet in combinatie met lichamelijk contact..... (zo ging het bij mij althans)
Iemand de beelden al gezien??
Met 2 benen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:54 schreef The_Verve het volgende:
Nou, zo lomp komt 'die aap' toch niet in? Hij gaat keurig voor de bal. Absoluut geen overtreding...
Ik denk dat je na het zien van bovenstaande foto toch even heel snel je mening moet gaan bijstellen, vlegel dat je er bent.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:21 schreef The_Verve het volgende:
Nee. Hij komt helemaal niet met 2 benen 'in'.
Ik basseer mijn mening op de beelden, snotneus. Op de foto is ook duidelijk te zien dat het linkerbeen van Diaby geen contact maakt. Het is jammer voor Sneijder dat hij verkeerd uit komt met zijn stappen en 'vast staat'.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je na het zien van bovenstaande foto toch even heel snel je mening moet gaan bijstellen, vlegel dat je er bent.
Deze beelden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik basseer mijn mening op de beelden, snotneus. Op de foto is ook duidelijk te zien dat het linkerbeen van Diaby geen contact maakt. Het is jammer voor Sneijder dat hij verkeerd uit komt met zijn stappen en 'vast staat'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |