Letterlijk en figuurlijk ook nog eensquote:Op maandag 17 september 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar als je er eenmaal bent heb je je school wel bereikt![]()
Wat is er morgen?quote:Op maandag 17 september 2007 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
Geen zin vandaag.
En al zenuwachtig voor morgen
juistem, jij snapt hemquote:Op maandag 17 september 2007 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ook nog eens
Eerst maar effe eten, dan ga ik er zo heen.
Goed topicquote:
Alleen maar tropische stortregen?quote:Op maandag 17 september 2007 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier trouwens geen tyfusregen of gewone regen
Een of twee bussen laten gaan en je kunt zittenquote:Op maandag 17 september 2007 09:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En in die overvolle 12 stappen zeker...
Niks niet, ik stap wel op de fiets
Precies.. tussen half 8 en 10 is het het drukstquote:Op maandag 17 september 2007 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een of twee bussen laten gaan en je kunt zitten
Mja, ik kan ook gewoon een kwartiertje fietsenquote:Op maandag 17 september 2007 09:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een of twee bussen laten gaan en je kunt zitten
quote:
Wat is er morgen?quote:Op maandag 17 september 2007 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
Geen zin vandaag.
En al zenuwachtig voor morgen
helemaal geen druppel regen in de afgelopen maanden.. Nou ja, bijna geen druppel. Regenseizoen moet nog komenquote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen maar tropische stortregen?
In de regenquote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook gewoon een kwartiertje fietsen
Aha! Good luck!quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Wat is er morgen?
Gesprek bij evt nieuwe werkgever
quote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef OA het volgende:
Niet zo snel hier hè.. ik moet nog een topic bijhouden....![]()
Idd, bevroren kutten kan je ook niet veel meequote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het maar niet is: 'Brood, ik moet mijn kut nog ontdooien', zal het wel meevallen
Koffiequote:
Idd, en zeker niet ontbijten!quote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, bevroren kutten kan je ook niet veel mee
Spannund! En volgens mij wist ik dat onbewust alquote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is er morgen?
Gesprek bij evt nieuwe werkgever
ontdooien?quote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, bevroren kutten kan je ook niet veel mee
ik moet sowieso geen vlees bij mijn ontbijtquote:Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Idd, en zeker niet ontbijten!
Indah!quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het maar niet is: 'Brood, ik moet mijn kut nog ontdooien', zal het wel meevallen
Eer-ik misschien nietquote:Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar veel meer dan dat dus niet
De vraag is of jij dan iets kunt met ontdooide kuttenquote:Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het kan eraan liggen dat het ochtend is, maar ik snap het effe niet
oh, met ontdooide kutten weet ik me wel raadquote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De vraag is of jij dan iets kunt met ontdooide kutten
quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef -Magnolia- het volgende:
Heren, ga het eens over uw eigen vleeswaren hebben![]()
*Neemt nog een bakkie thee*
Hoe ist hier?
Ik ben al op schoolquote:Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed hoor, daar ook?
zo maar effe naar school.
het was er maar 1-tje; waar komen die andere ingevroren kutten opeens vandaan?quote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De vraag is of jij dan iets kunt met ontdooide kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |