Dat betekent dat alles rond is en we onze handtekening kunnen zetten. De bankgarantie is rond, heet dat zo in Nederland?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dat betekent precies ?
Maarrehhh jij gaat dus lekker op vakantie? Komt ge naar Nederland wellicht?
En wat vindt manlief ervan dat hij mag inpakken?![]()
Neu, dat valt op zich wel mee. Hij wil alleen per se geen wit, verder boeit het niet zo. Maar we kunnen dus geen kleur vinden die echt bij de vloerbedekking past en het is ook best veel: woonkamer, hal, trap, tweede verdieping... alles loopt in elkaar over en er is niet echt een grens waarbij je kan zeggen "andere kleur hier", dus eigenlijk moet alles dan. En DAAR hebben we nog even geen zin in...quote:Op donderdag 1 november 2007 16:25 schreef Nanook24 het volgende:
Het nederlandse woord is voorstrijken maar volgens mij is primen ook gewoon goed hoor. Ik begrijp in elk geval prima wat je bedoelt.
Ik denk dat als je niet té donker gaat blauw best kan hoor in de woonkamer maar dan moeten jullie dat wel willen natuurlijk. Ik lees tussen de regels door wel dat de smaken van jou en Brad qua kleuren ongeveer net zo ver uit elkaar liggen als die van mij en mijn. (Maar ik heb gisteren na lang bakkelijen carte blange gekregen wat betreft onze slaapkamer
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |