abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:56:33 #101
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_53843185
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:40 schreef phluphy het volgende:

[..]

En dat betekent precies ?

Maarrehhh jij gaat dus lekker op vakantie? Komt ge naar Nederland wellicht?
En wat vindt manlief ervan dat hij mag inpakken?
Dat betekent dat alles rond is en we onze handtekening kunnen zetten. De bankgarantie is rond, heet dat zo in Nederland?

Ja, ik vlieg over een paar uur en ik kom de dag voor de overdracht weer thuis Goed geregeld dus En we hebben nog drie weken voor we hier weg moeten na de overdracht dus hij zal wel niet zo veel doen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:00:28 #102
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_53843266
Mooi dat alles geregeld is.

Een soort van "gefeliciteerd" !

En een goede vlucht/verblijf!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:16:26 #103
71919 wonderer
pi_53843579
Thanks, komt vast allemaal goed
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_53846592
Wonderer, wat goed dat alles rond is!

Laat je maar even lekker in de watten leggen tijdens je vakantie want bij thuiskomst zitten er drukke tijden aan te komen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_53850079
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
Alles is klaar voor closing
Met die jompels erbij kan het alleen maar goed nieuws betekenen Proficiat!
pi_53895225
feli wonderer!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 01:10:45 #107
71919 wonderer
pi_54150875
Kweenie of ik binnenkort veel tijd heb om te posten, maar vrijdag is het dus zover. Spannend!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:40:33 #108
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54151928
Ben je al terug in de Joe-Es-Ei?

Vrijdag al joh?! Da's snel!!!!!!!!!!!!

Succes en plezier!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:44:40 #109
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54153797
Gefeliciteerd!!!
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 29 oktober 2007 @ 04:17:27 #111
71919 wonderer
pi_54237266
Nou, we hebben inmiddels de sleutel en we hebben de afgelopen drie dagen behang afgekrabt. Godskolere, wat een rotwerk is dat.

Op mijn blog (link in sig) een wat uitgebreider verslag, ik heb amper tijd nu (tijd om te gaan slapen namelijk). Maar we vermaken ons prima in ieder geval
  maandag 29 oktober 2007 @ 06:29:05 #112
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54237370
Gefeliciteerd, wonderer!

Behang verwijderen is inderdaad een k-klus.
Hopelijk kunnen jullie snel met de leukere klussen beginnen!

En ik moest lachen om je verslag. John & Jane! En die uitleg over ramenwassen!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:17:30 #113
71919 wonderer
pi_54289376
Wat foto's van het anti-behangen:

Halverwege in de keuken

De zooi die van de muren komt

Slaapkamer ook klaar!

Huidige staat woon-/eetkamer

Ik ben het geel nu al zat, maar ik weet dus echt niet wat er bij die kleur vloerbedekking past... De meubels worden overwegend zwart en de lichtknopjes en WCDs ook. Plinten mogen wat mij betreft elke kleur maar Brad wil het hout houden, dus hoe dat gaat, weet ik ook niet.

Iemand een idee?
pi_54292120
Jullie schieten lekker op wonderer.

Je zou in plaats van geel voor blauw kunnen gaan of vind je dat ook niks?

Ik ga er nog een nachtje over slapen, wie weet kom ik dan nog op betere ideeën...
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 31 oktober 2007 @ 23:16:07 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54292640
Hmz, als zwart er ook nog bij komt. Misschien zo neutraal mogelijk houden en het "gewoon" (gebroken) wit maken, eventueel één muur een kleur accent geven?

Ik kan de kleur van de vloerbedekking niet zo goed zien, maar een hele lichte (pastel) zalm of perzik kleur zou ook nog wel kunnen.
Wat je zoiezo kan doen is wat kleurstalen halen bij de dhz zaak en die grondig doorlopen!

Succes! Jullie zijn al aardig opgeschoten!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 1 november 2007 @ 00:26:19 #116
71919 wonderer
pi_54293990
Wit wil hij niet, blauw is wat mij betreft prima, maar past dat bij de vloerbedekking? Ik weet het niet.

We gaan nu even naar Lowe's (de plaatselijke praxis)
  donderdag 1 november 2007 @ 08:08:09 #117
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54295806
Ik zou dan denk ik toch gaan voor lichtgrijs Wonderer, als je geen meisjeskleuren wilt en het moet bij de vloer passen...
Maar wel grijsgrijs en niet bruingrijs denk ik.
  donderdag 1 november 2007 @ 08:09:54 #118
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_54295818
alleen zit je dan weer met die houtkleurige plinten..

Is het echt zo donker, of zijn ze zo donker gelakt, want als je ze af zou kunnen schuren en lichter maken, zou dat ws mooier zijn(vanwege die irritante roze vloerbedekking.)

Ik zou ze trouwens wel een kleurtje geven, maar goed, ik woon daar natuurlijk niet.
  donderdag 1 november 2007 @ 15:12:10 #119
71919 wonderer
pi_54300846
Verf gehaald voor keuken en slaapkamer, woonkamer moet nog maar even wachten, we wisten het echt niet We stonden al klaar om drie emmers lichtbruin te kopen maar dachten toch van "uh, eerst de noodzakelijke dingen maar es doen...".

Vandaag ga ik prime'n. Eh... Ik weet het nederlandse woord een niet
pi_54301375
Het nederlandse woord is voorstrijken maar volgens mij is primen ook gewoon goed hoor. Ik begrijp in elk geval prima wat je bedoelt.

Ik denk dat als je niet té donker gaat blauw best kan hoor in de woonkamer maar dan moeten jullie dat wel willen natuurlijk. Ik lees tussen de regels door wel dat de smaken van jou en Brad qua kleuren ongeveer net zo ver uit elkaar liggen als die van mij en mijn . (Maar ik heb gisteren na lang bakkelijen carte blange gekregen wat betreft onze slaapkamer )
  donderdag 1 november 2007 @ 16:55:22 #121
71919 wonderer
pi_54301690
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:25 schreef Nanook24 het volgende:
Het nederlandse woord is voorstrijken maar volgens mij is primen ook gewoon goed hoor. Ik begrijp in elk geval prima wat je bedoelt.

Ik denk dat als je niet té donker gaat blauw best kan hoor in de woonkamer maar dan moeten jullie dat wel willen natuurlijk. Ik lees tussen de regels door wel dat de smaken van jou en Brad qua kleuren ongeveer net zo ver uit elkaar liggen als die van mij en mijn . (Maar ik heb gisteren na lang bakkelijen carte blange gekregen wat betreft onze slaapkamer )
Neu, dat valt op zich wel mee. Hij wil alleen per se geen wit, verder boeit het niet zo. Maar we kunnen dus geen kleur vinden die echt bij de vloerbedekking past en het is ook best veel: woonkamer, hal, trap, tweede verdieping... alles loopt in elkaar over en er is niet echt een grens waarbij je kan zeggen "andere kleur hier", dus eigenlijk moet alles dan. En DAAR hebben we nog even geen zin in...
pi_54306005
Tja, da's wel een lastige situatie ja als alles echt in elkaar over loopt. Ik zou in zo'n geval toch voor wit gaan en als Brad dat dan echt niet wil dan zou het eerder genoemde grijs idd nog niet zo'n slecht alternatief zijn.

Maar goed eerst andere klussen dus aan het werk want we willen foto's zien.
  donderdag 1 november 2007 @ 22:16:17 #123
71919 wonderer
pi_54306801
Ik heb vandaag de keuken in twee lagen grondverf (primer dus) gezet en nu is het wel duidelijk, dat geel blijft Wat een kutwerk. De verf die erop moet hoort in een laag dekkend te zijn, dat hopen we dan maar.

Pluspunt, ik ben zelf vrijwel verf-vrij gebleven
pi_54307184
Ik zou voor zwarte gordijnen gaan, de rest neutraal. Plinten zou ik in dezelfde kleur schilderen als de muur, dat geeft wel een rustiger beeld. Mooi huis!
  donderdag 1 november 2007 @ 22:45:39 #125
71919 wonderer
pi_54307350
Zwarte gordijnen, helemaal voor Dat idee van de plinten is ook wel interessant. We hebben nog verf van de muren over namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')