Dat is érg Amerikaans ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:03 schreef Blik het volgende:
Dat behang is echt om te janken.
quote:
Ik denk dat je al genoeg fitnesst als je het gras maait!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die pooltable hebben we nog niet trouwens. En de grasmaaier en fiets moeten fitness toestellen voorstellen.
Da's wel het plan jaquote:Op donderdag 20 september 2007 17:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je al genoeg fitnesst als je het gras maait!![]()
Er zit een deur in de kelder (bulkhead). Maar het zijn dus geen fiets en grasmaaier, maar een hometrainer en een fitnessapparaatquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had jouw kelder in mijn tijdelijke files zitten en vriendlief vroeg zich af hoe je die fiets en die grasmaaier van plan was daar te krijgen.
Dat wist ik wel, maar hij snapte het niet helemaal, ach ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zit een deur in de kelder (bulkhead). Maar het zijn dus geen fiets en grasmaaier, maar een hometrainer en een fitnessapparaat
Er is ook gewoon een vaste trap naar beneden vanuit het huis zelf, het is niet anders dan een gewone verdieping in een huis, zelfs met daglicht, alleen dan deels onder de grond
Niet veel verder dan gisteren. Alleen blijkt de hypotheekrente weer omhoog gegaan te zijn en daar zijn we niet zo blij meequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar hij snapte het niet helemaal, ach ja.
Hoever zijn jullie nu met alles?
Ja, beetje te vlug... Er staat hier nou een doos van 90x60x20 cm in de woonkamer, vol met DVDs, en we moeten nog een maandquote:Op zondag 23 september 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
Wow Wonderer je bent al aan het inpakkenWat gaat het vlug!
Stijgende hypotheekrentes zijnHebben we hier ook mee te maken gehad.
Wanneer denken jullie er in te trekken?
AL de DVD's? Da's nog maar de helftquote:Op zondag 23 september 2007 15:19 schreef leonieke het volgende:
En van alle mogelijke zaken die je kunt inpakken, pak je al de DVD's inWaar ga je dan nog een maand naar kijken?
![]()
Moet je nu nog wachten op nieuws ivm de hypotheek of wordt dat in Amerika helemaal anders geregeld? (jullie waren toch al goedgekeurd voor een hypotheek zeker?)
Als ik het goed begrijp ben je binnenkort in Nedl.quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef wonderer het volgende:
Het zijn geen officiele verhuisdozen, maar dozen waar servers in hebben gezeten. Breed en plat dus. Maar ja, wel gratis
Als het echt niet blijkt te werken, zien we wel verder.
Vandaag zijn we op zoek gegaan naar beddengoed. Dekbedovertrekken (duvets) zijn hier zeldzaam (en duur, 50-80 dollar). Dekbedden (comforters) worden hier samen met de lakens en slopen gekocht, een set die bij elkaar hoort. Dat vinden wij (geheel terecht natuurlijk) te idioot voor woorden dus we willen gewoon net als in Nederland een dekbed zonder motiefje en een overtrek die je dan in de was kan doen.
Is lastig. Is heel lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |