of een lekkere counterquote:Op donderdag 20 september 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
Nou creativiteit zal er niet zijn, dan maar hopen dat er een bal van afstand ingerost word vanavond
voorspel is wel aan jou besteedt zeker, je glijdt nu al van je stoelquote:Op donderdag 20 september 2007 18:03 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
http://www.ajaxgaateraan.nl/
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef Againzender het volgende:
voorspel is wel aan jou besteedt zeker, je glijdt nu al van je stoel
Inderdaad. Vertonghen mag er van mij ook wel in.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of Ogararu weer lucht staat te dekken net als afgelopen zaterdag. Waarom Vertonghen er niet in staat is mij een raadsel.
NL3quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef One_conundrum het volgende:
Waar is het op tv?
Gaat het los?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Vertonghen mag er van mij ook wel in.
Aardig gek ondertussen in Zagreb![]()
NL 3 18.30uquote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef One_conundrum het volgende:
Waar is het op tv?
edit: ah zie het al, was al op 3 maar geen voorbeschouwing
Inderdaad, doen waar je goed in bent en die pc uitzetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:14 schreef sweetgirly het volgende:
Nog 16 minuuties![]()
ok, ik ga al even naar de keuken, pivo pakken !
![]()
![]()
Ho ho, we spelen tegen grootmacht Dinamo Zagreb, we willen niet in de val lopen om te aanvallend te starten.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazen als we vanavond overeind blijven... er gebeurt altijd wat ik niet verwacht
Geen Suarez en Luque in de basis, heeft dat te maken met de blessures?
Dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 20 september 2007 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazen als we vanavond overeind blijven... er gebeurt altijd wat ik niet verwacht
Geen Suarez en Luque in de basis, heeft dat te maken met de blessures?
Voor mezelf !quote:Op donderdag 20 september 2007 18:15 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, doen waar je goed in bent en die pc uitzetten.
Ik vind dat wel wat hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:29 schreef Devrim_ het volgende:
Ik haat het als de commentators geluid klinkt als een kut telefoon >.<
Wedstrijden die beginnen om half 7, tegen een half oostblokland waarbij het commentaar klinkt alsof het door een telefoon gedaan wordt. Het summum van spelen in de UEFA Cup.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wedstrijden die beginnen om half 7, tegen een half oostblokland waarbij het commentaar klinkt alsof het door een telefoon gedaan wordt. Het summum van spelen in de UEFA Cup.
voor wie ben jequote:
Ik heb wat geld op Zagreb staan, dus dat lijkt me duidelijk..quote:
En 800 agentenquote:
Realistisch Ajacied, duidelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb wat geld op Zagreb staan, dus dat lijkt me duidelijk..![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb wat geld op Zagreb staan, dus dat lijkt me duidelijk..![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef Acathla het volgende:
Venom is toch voor Groningen?
De Kroatische politie kennende moet de helft ook wel genoeg zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 18:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
100 man politie en flink wat knuppels zouden toch genoeg moeten zijn?
ze laten zagreb denken dat ze niks zijn, en ineens boem boem boem 0-3quote:Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef venomsnake het volgende:
Zelden zo'n defensief Ajax gezien..
Ik denk dat 't andersom wordtquote:Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef frank07 het volgende:
[..]
ze laten zagreb denken dat ze niks zijn, en ineens boem boem boem 0-3![]()
Slim..!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:41 schreef frank07 het volgende:
[..]
ze laten zagreb denken dat ze niks zijn, en ineens boem boem boem 0-3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |