quote:BWWWOOAAAAP zeg maar
ja het is me nogal niet een grote jetser zeg, je zal er maar op gaan zittenquote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Zo'n soort demper is hier wel bekend![]()
Net zoiets als die CR500 die van WB is geweestquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja het is me nogal niet een grote jetser zeg, je zal er maar op gaan zitten![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:32 schreef Cageon het volgende:
ik moet wel zeggen ben aardig jaloers op makster!
Maar nu ik een Toer fiets heb kan ik mooi de LC4 met de tijd inruilen voor een echte porno SM fiets en dan kan ik mooi de behringer remklauw + wave schijf overzetten![]()
achja dat komt best goed, alleen al dat geslurp van die benzine helpt niet echt meequote:
Zie hem die fipo pakkenquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
achja dat komt best goed, alleen al dat geslurp van die benzine helpt niet echt mee![]()
Dat is bij mij andersom, maargoed ik maak ook sneller meer KMers nuquote:Op zondag 16 september 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dat geslurp van mn motor valt wel mee, ik slurp zelf meer![]()
Ik drink de laatste tijd ook niet zoveel meer, niet echt heel veel tijd. Morgen nog wel ff bieren als het goed isquote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is bij mij andersom, maargoed ik maak ook sneller meer KMers nu![]()
Vraag me af wanneer de eerste boetes binnen komen rollen eigenlijk![]()
Na minder dan 20 posts de layout al verklotenquote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
Zie hem die fipo pakken![]()
Fuckfuckfuckfuck waarom doet niks het van adobe. FOKFOKFOFFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOF KFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKF OFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFK
Ik reed dik 180 (aantal keren) op een 80 weg, mooie lange bochtenquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd ook niet zoveel meer, niet echt heel veel tijd. Morgen nog wel ff bieren als het goed is.
Die boetes vraag ik me ook af, rij veel harder met deze motor. Maar met die TL zal het nog een stuk erger wezen. Reed gister nog dik 130 in een 30-zone![]()
Bij 180 is bij de 690 de fut er uit, en misschien is dat maar goed ookquote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik reed dik 180 (aantal keren) op een 80 weg, mooie lange bochten![]()
Kan aan het gas blijven hengelen en hij blijft maar lopen![]()
De jouwe spant wel de kroon overigens!
Kdacht dat ik fout was met 140 in bbk (50) midden in de nacht op een motor waar ik geen rbw voor had toendertijd evenals in t begin van de avond 2 dropshots gehad te hebben.![]()
Moest maar 2 straten verder de motor weg zetten wegens omstandigheden, maar toch....![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Na minder dan 20 posts de layout al verkloten![]()
Please, add some spaties en laat ons niet de rest van het topic lijden
quote:
quote:
Moet dat nouquote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Ik had net even inspiratie nodig, dus toen even aan het graven geweest. Voel me weer een stuk beter nuquote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft dat allemaal uitgegraven?
Iemand van freelargephotos.comquote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft dat allemaal uitgegraven?
Niet zo gek...quote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! wat ben ik brak vandaag. Misshien gister iets minder moeten drinken
Doe mij ook maar een zakje!quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, denk dat ik even op het werk moet blijven.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een lutser
Ik bied me bij deze aan als vervanger![]()
Sow, een serieuze reactie onderbouwd met argumentenquote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Daar kan ik echt niet tegen.Kom op!! Je rijdt ook voor je plezier
Anders kan je dat wel laten!!
Je moet aanbiddendat je gesponsord word. EN dan zo'n stomme streek vind ik erg verwaand en onsportief.
![]()
Prachtig.quote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sow, een serieuze reactie onderbouwd met argumenten
Zie je wel dat ik een positieve invloed op mensen heb
Kijk maar
[afbeelding]
Broembroem
[afbeelding]
Niet altijd eigenlijk
Het was nog net niet slikken krengquote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sow, een serieuze reactie onderbouwd met argumenten
Zie je wel dat ik een positieve invloed op mensen heb
Kijk maar
[afbeelding]
Broembroem
[afbeelding]
Niet altijd eigenlijk
BazzieK heeft een foto van mijn broekspijp gemaakt, zat helemaal onder de oliequote:Op maandag 17 september 2007 16:35 schreef worldpimber het volgende:
Maar is je bike nu goed of niet Ribi?![]()
Moest wel lachen om je smsje toen ik thuis kwam manquote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK heeft een foto van mijn broekspijp gemaakt, zat helemaal onder de olie
Dus .... Ja hij doet het![]()
Ik heb de broekspijpen ingespoten met remmenreiniger, 2 minuten laten intrekken (een andere broek zat vol met gaten omdat ik het te lang in de remmenreiniger had laten liggen denk ikquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest wel lachen om je smsje toen ik thuis kwam man![]()
Zo had ik ook een broekquote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb de broekspijpen ingespoten met remmenreiniger, 2 minuten laten intrekken (een andere broek zat vol met gaten omdat ik het te lang in de remmenreiniger had laten liggen denk ik) Afspoelen met koud water en de wasmachine in
Kei schôn nu![]()
Waar komt die olie vandaan dan??quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK heeft een foto van mijn broekspijp gemaakt, zat helemaal onder de olie
Dus .... Ja hij doet het![]()
Kawasaki kwaaltje lijkt me?quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar komt die olie vandaan dan??
Uit de benzinetank natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar komt die olie vandaan dan??
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
De volgende dag wel in de wind uit laten hangen want na de wasbeurt rook de broek nog naar remmenreiniger
Ik denk Nigeriaquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar komt die olie vandaan dan??
Heb je de remreiniger in het voorprogramma gedaan, of in het hoofdprogrammaquote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
De volgende dag wel in de wind uit laten hangen want na de wasbeurt rook de broek nog naar remmenreiniger
de post van vampie erboven.quote:
o hichjam had een 1200 toch?quote:gespot rond 18:00 uur op de A1 richting amsterdam.
rode Bandit 600, berijder in wit/zwart leer..
Hichjam (?) mischien?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
de post van vampie erboven.
[..]
o hichjam had een 1200 toch?![]()
Wat was er allemaal mis dan, je hebt toch een (redelijk?) nieuwe?quote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Rib-i het volgende:
Kleppendeksel, koppaking en voetpakkingAan de linkerkant
want mijn linkerbroekspijp zat onder de olie
![]()
Ik zit nog op het werk anders kwam ik wel op MSN
Aah, ok.quote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft nog (bruin goud)
Daarvoor een rode B6kan em niet geweest zijn
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik reed dik 180 (aantal keren) op een 80 weg, mooie lange bochten![]()
Kan aan het gas blijven hengelen en hij blijft maar lopen![]()
De jouwe spant wel de kroon overigens!
Kdacht dat ik fout was met 140 in bbk (50) midden in de nacht op een motor waar ik geen rbw voor had toendertijd evenals in t begin van de avond 2 dropshots gehad te hebben.![]()
Moest maar 2 straten verder de motor weg zetten wegens omstandigheden, maar toch....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet zo gek...
265 kilo heroïne aangetroffen in Den Haag
Toen ik 18 wasquote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat was er allemaal mis dan, je hebt toch een (redelijk?) nieuwe?
Aah, dacht alquote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik 18 was
Hicham/OPM/Rib-i
[afbeelding]
Anders lees je ff, dat was 140quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wat voor straten hebben jullie daar wel niet
![]()
Wilde toch alleen maar vragen of je nog een baan hadquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Rib-i het volgende:
Kleppendeksel, koppaking en voetpakkingAan de linkerkant
want mijn linkerbroekspijp zat onder de olie
![]()
Ik zit nog op het werk anders kwam ik wel op MSN
Alex vroeg mij de volgende reactie te postenquote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad.![]()
Daar kan ik echt niet tegen.Kom op!! Je rijdt ook voor je plezier
Anders kan je dat wel laten!!
Je moet aanbiddendat je gesponsord word. EN dan zo'n stomme streek vind ik erg verwaand en onsportief.
![]()
En was 't leuk even een leven te hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alex vroeg mij de volgende reactie te posten [afbeelding]
Oepsquote:Op maandag 17 september 2007 17:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aah, dacht al
[..]
Anders lees je ff, dat was 140![]()
het is een van de wegen waar geen drempels liggen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Oepsmaar dan nog... 140 als je 2 straten verop moet zijn
Is voor mij een beetje moeilijk voor te stellen, aangezien hier zo ongeveer om de 50 meter ofzo een verkeersdrempel ligt
Lijken mijn woorden wel.quote:Op maandag 17 september 2007 17:46 schreef koffiekoekje het volgende:
En was 't leuk even een leven te hebben![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
Lijken mijn woorden wel.![]()
Teveel leven is ook niet goed. [afbeelding] Kenkerrrdruk. [/Makster]
quote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef worldpimber het volgende:
Uiteraard reeds een "U bent 24 uur of langer afwezig geweest, leeft u nog?"-SMS verzonden.
Maar hij had het over iets als een leven enzo.
Yeah, zag het net.quote:
Als er een Triumph van 230 kilo op past, gaat er ook wel een KTMmetje 525 op.quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
@ Pepsol, heb jij die motortrailer nog? En kan daar ook nog een motor op vervoert worden zonder dat deze dwars door de bodemplaat heen pleurtEN zo ja hebbie ook spanbanden om de motor in zjn vering te trekken
En zo ja kan dat ding een stuk van 100 km en 100 km terug aan
En zo ja, kan ik deze lenen en o ja, kom je hem ook brengen, en zo nee waarom niet en zo ja dat zou mooi zijn
![]()
![]()
Ruige fightersquote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik 18 was
Hicham/OPM/Rib-i
[afbeelding]
Leuk verslag!quote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, vrijdag bij Hyperpro langs om half zes in de avond, en elf uur was de motor pas klaar.![]()
Wel met een nieuwe veer.En voorvorkveren.
![]()
[afbeelding]
Beter komt er nog een nieuwe shock, want deze is eigenlijk versleten en heeft verder te weinig stelmogelijkheden. Maar motortje voelt toch wel weer bijna als nieuw.![]()
Verder geleerd dat (blind) hard afstellen niet goed is, ding moet vooral goed kunnen in/uitveren.![]()
Alleen was mijn achterband alweer bijna plat, woensdag van 1.2 --> 2.9 bar op spanning gebracht, nu zat er nog maar 1 bar in.Maar toch even wachten met een nieuwe.
![]()
Om zeven uur in de ochtend moesten 'we' = T en ik alweer op Zandvoort zijn voor de briefing.
De bandspanning was nog maar 1.6 bar, dus snel naar 2.5 gebracht.
Om half tien mochten we van start, maar de eerste sessie was nog niet zo fijn met de onzekere achterband.
[afbeelding]
[/Alex Hofman]
Vlak voor de tweede sessie nog even snel een check, en er zat na 50 minuten niet rijden toch nog door de eerdere circuitkilometers een half bar meer in.![]()
Het ging nu met deze wetenschap gelijk een stuk beter in die tweede sessie.![]()
Toch was er nog een knaap die in wilde halen bij Bos uit, alleen ging hij nagenoeg rechtdoor bijna de vangrail in. Toen ik omkeek zag ik nog een soort van slowmotion hoe hij door de lucht vloog.![]()
En dat terwijl ik direct afgevlagd werd na 100 meter. Hij miste dus weinig van de sessie verder.![]()
De derde sessie ging niet veel beter dan de tweede, wel nog wat mooier op de motor gezeten voor de fotograaf.Alleen was die in de middag ineens naar Engeland vertrokken ondanks toezegging.
![]()
Dus nog kijken of ik die kan mailen............................
In de middag moest ik namelijk acht sessies vlaggen.![]()
Bovendien stond er de post voor mij helemaal niemand, dat werd dus in mijn uppie op post vijf enorm veel oppervlakte in de gaten houden.Gelukkig 'slechts' twee incidenten. Waarvan 1 safety car op mijn verzoek.
![]()
Om vijf uur was het zaakje afgelopen, maar voordat ik mijn motor achter de baanpost uit het zand had getrokken was er alweer een auto in de rondte gegaan in de Tarzanbocht.![]()
Snel wegwezen was het devies, want ik hoorde dat er alweer twintig Alfa's klaarstonden op de grid.![]()
Eenmaal thuis was het niet even een postje plegen hier, maar direct eten en binnen drie kwartier alweer in de bioscoop zitten met vriendinnetje.
![]()
En na de bios vrijwel gelijk naar bed, zaterdagavond partytime. [afbeelding]
Om 22.15 lag ik er in, en werd pas weer 11.45 de volgende ochtend wakker.![]()
![]()
Gisteravond nog even een foto van T'tje gemaakt.![]()
[afbeelding]
En wie dit leest is gek. [afbeelding]
Groetjes terug.quote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alex vroeg mij de volgende reactie te posten [afbeelding]
quote:
quote:
Hij zei dat het niet echt leuk rijdt helemaal achteraan als je motor kut aanvoelt.quote:
Zeg dat je dat wel wistquote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, vrijdag bij Hyperpro langs om half zes in de avond, en elf uur was de motor pas klaar.![]()
Wel met een nieuwe veer.En voorvorkveren.
![]()
[afbeelding]
Beter komt er nog een nieuwe shock, want deze is eigenlijk versleten en heeft verder te weinig stelmogelijkheden. Maar motortje voelt toch wel weer bijna als nieuw.![]()
Verder geleerd dat (blind) hard afstellen niet goed is, ding moet vooral goed kunnen in/uitveren.![]()
Dus T'tje heeft een beetje last van een impotent bandjequote:Alleen was mijn achterband alweer bijna plat, woensdag van 1.2 --> 2.9 bar op spanning gebracht, nu zat er nog maar 1 bar in.Maar toch even wachten met een nieuwe.
![]()
Om zeven uur in de ochtend moesten 'we' = T en ik alweer op Zandvoort zijn voor de briefing.
De bandspanning was nog maar 1.6 bar, dus snel naar 2.5 gebracht.
Om half tien mochten we van start, maar de eerste sessie was nog niet zo fijn met de onzekere achterband.
[afbeelding]
[/Alex Hofman]
Vlak voor de tweede sessie nog even snel een check, en er zat na 50 minuten niet rijden toch nog door de eerdere circuitkilometers een half bar meer in.![]()
Het ging nu met deze wetenschap gelijk een stuk beter in die tweede sessie.![]()
Toch was er nog een knaap die in wilde halen bij Bos uit, alleen ging hij nagenoeg rechtdoor bijna de vangrail in. Toen ik omkeek zag ik nog een soort van slowmotion hoe hij door de lucht vloog.![]()
En dat terwijl ik direct afgevlagd werd na 100 meter. Hij miste dus weinig van de sessie verder.![]()
De derde sessie ging niet veel beter dan de tweede, wel nog wat mooier op de motor gezeten voor de fotograaf.Alleen was die in de middag ineens naar Engeland vertrokken ondanks toezegging.
![]()
Dus nog kijken of ik die kan mailen............................
In de middag moest ik namelijk acht sessies vlaggen.![]()
Bovendien stond er de post voor mij helemaal niemand, dat werd dus in mijn uppie op post vijf enorm veel oppervlakte in de gaten houden.Gelukkig 'slechts' twee incidenten. Waarvan 1 safety car op mijn verzoek.
![]()
Om vijf uur was het zaakje afgelopen, maar voordat ik mijn motor achter de baanpost uit het zand had getrokken was er alweer een auto in de rondte gegaan in de Tarzanbocht.![]()
Snel wegwezen was het devies, want ik hoorde dat er alweer twintig Alfa's klaarstonden op de grid.![]()
Eenmaal thuis was het niet even een postje plegen hier, maar direct eten en binnen drie kwartier alweer in de bioscoop zitten met vriendinnetje.
![]()
En na de bios vrijwel gelijk naar bed, zaterdagavond partytime. [afbeelding]
Om 22.15 lag ik er in, en werd pas weer 11.45 de volgende ochtend wakker.![]()
![]()
Gisteravond nog even een foto van T'tje gemaakt.![]()
[afbeelding]
En wie dit leest is gek. [afbeelding]
Haha.quote:Op maandag 17 september 2007 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
Hij zei dat het niet echt leuk rijdt helemaal achteraan als je motor kut aanvoelt.
Inderdaad wel vreemd voor een man.... dat hij dan opgeeft. [afbeelding]
Het hele seizoen is al klote.![]()
![]()
Was jij gisteren bij de Akerquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Kevjan het volgende:
@WB
Zijn die nieuwe veren het geld waard?? Ik heb ook over Hyperpro nagedacht... Was de montage duur??
Ik geloof dat WB weinig keus hadquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Kevjan het volgende:
@WB
Zijn die nieuwe veren het geld waard?? Ik heb ook over Hyperpro nagedacht... Was de montage duur??
Goeiesmiddags
Hejquote:
je kan toch naast je fiets gaan hangen?quote:Op maandag 17 september 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejgenoeg circuitdagen gedaan
wat ik me nu afvroeg he hebbie geen last van die grondspeling (die je niet hebt)
of merk je dat niet als je als tourist rondtourt op Zandvoort
![]()
![]()
plaatje doet het nietquote:Op maandag 17 september 2007 19:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
je kan toch naast je fiets gaan hangen?
Zoiets als dit ong. [afbeelding]
Ik ga voor de toeristoptiequote:Op maandag 17 september 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejgenoeg circuitdagen gedaan
wat ik me nu afvroeg he hebbie geen last van die grondspeling (die je niet hebt)
of merk je dat niet als je als tourist rondtourt op Zandvoort
![]()
![]()
eensch!quote:Op maandag 17 september 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
plaatje doet het nieten der als een aap naast hangen is voor wannan00bs
Aker kom ik niet echt :S zag een groene kawa met een paar gasten er bijquote:Op maandag 17 september 2007 18:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Nopes,
Jij wel? Was er nog iemand onderuit gestuiterd?
quote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Zo'n soort demper is hier wel bekend![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:30 schreef Snelwagen het volgende:
Welk jaar komtie trouwens, 2001 ofzo?
quote:Op zondag 16 september 2007 23:32 schreef Cageon het volgende:
ik moet wel zeggen ben aardig jaloers op makster!
Maar nu ik een Toer fiets heb kan ik mooi de LC4 met de tijd inruilen voor een echte porno SM fiets en dan kan ik mooi de behringer remklauw + wave schijf overzetten![]()
Opzich kan hoogvliet (redelijk uit de route maar voor het gevoel) op de route liggenquote:Op maandag 17 september 2007 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
Als er een Triumph van 230 kilo op past, gaat er ook wel een KTMmetje 525 op.![]()
Voor het mooie zou ik een extra spanband regelen.
Of gezien de afstand huur je voor 20 euro een aanhanger in de buurt.
It is your call.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, vrijdag bij Hyperpro langs om half zes in de avond, en elf uur was de motor pas klaar.![]()
Wel met een nieuwe veer.En voorvorkveren.
![]()
[afbeelding]
Beter komt er nog een nieuwe shock, want deze is eigenlijk versleten en heeft verder te weinig stelmogelijkheden. Maar motortje voelt toch wel weer bijna als nieuw.![]()
Verder geleerd dat (blind) hard afstellen niet goed is, ding moet vooral goed kunnen in/uitveren.![]()
Alleen was mijn achterband alweer bijna plat, woensdag van 1.2 --> 2.9 bar op spanning gebracht, nu zat er nog maar 1 bar in.Maar toch even wachten met een nieuwe.
![]()
Om zeven uur in de ochtend moesten 'we' = T en ik alweer op Zandvoort zijn voor de briefing.
De bandspanning was nog maar 1.6 bar, dus snel naar 2.5 gebracht.
Om half tien mochten we van start, maar de eerste sessie was nog niet zo fijn met de onzekere achterband.
[afbeelding]
[/Alex Hofman]
Vlak voor de tweede sessie nog even snel een check, en er zat na 50 minuten niet rijden toch nog door de eerdere circuitkilometers een half bar meer in.![]()
Het ging nu met deze wetenschap gelijk een stuk beter in die tweede sessie.![]()
Toch was er nog een knaap die in wilde halen bij Bos uit, alleen ging hij nagenoeg rechtdoor bijna de vangrail in. Toen ik omkeek zag ik nog een soort van slowmotion hoe hij door de lucht vloog.![]()
En dat terwijl ik direct afgevlagd werd na 100 meter. Hij miste dus weinig van de sessie verder.![]()
De derde sessie ging niet veel beter dan de tweede, wel nog wat mooier op de motor gezeten voor de fotograaf.Alleen was die in de middag ineens naar Engeland vertrokken ondanks toezegging.
![]()
Dus nog kijken of ik die kan mailen............................
In de middag moest ik namelijk acht sessies vlaggen.![]()
Bovendien stond er de post voor mij helemaal niemand, dat werd dus in mijn uppie op post vijf enorm veel oppervlakte in de gaten houden.Gelukkig 'slechts' twee incidenten. Waarvan 1 safety car op mijn verzoek.
![]()
Om vijf uur was het zaakje afgelopen, maar voordat ik mijn motor achter de baanpost uit het zand had getrokken was er alweer een auto in de rondte gegaan in de Tarzanbocht.![]()
Snel wegwezen was het devies, want ik hoorde dat er twintig Alfa's klaarstonden op de grid.![]()
Eenmaal thuis was het niet even een postje plegen hier, maar direct eten en binnen drie kwartier alweer in de bioscoop zitten met vriendinnetje.
![]()
En na de bios vrijwel gelijk naar bed, zaterdagavond partytime. [afbeelding]
Om 22.15 lag ik er in, en werd pas weer 11.45 de volgende ochtend wakker.![]()
![]()
Gisteravond nog even een foto van T'tje gemaakt.![]()
[afbeelding]
En wie dit leest is gek. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 19:42 schreef Makster het volgende:
En je eerste dag van 08:30 tot 19:00 uur werken is kenker [/makster]
Als ze maar niet denken dat ik dat altijd doe, godver kon nog niet eens inloggen daaro. Heel de dag geen internet, NoooOOOooOOoHHHHHhHH [/xx]
quote:Op maandag 17 september 2007 19:42 schreef Makster het volgende:
En je eerste dag van 08:30 tot 19:00 uur werken is kenker [/makster]
Als ze maar niet denken dat ik dat altijd doe, godver kon nog niet eens inloggen daaro. Heel de dag geen internet, NoooOOOooOOoHHHHHhHH [/xx]
Jammer voor Rib-I dat het geen motorverzekering isquote:Voordelen Kruidvat Autoverzekering
* Gratis bijvullen van olie
Uhmm op mijn eerste dag:quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ga ik me bijna afvragen wat je daar dan de hele dag hebt gedaan
![]()
The horrorquote:
Goeie deal gemaakt danquote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef Cageon het volgende:
Makster, ik heb echt geen idee wat ik voor die shizzle betaald heb.
Ik had dikke talon naven/velgen ingeruild voor setje SM wielen (behr velgen)
en daar zat dan radiale rempomp bij, 320mm wave schijf en 6-zuiger behringer remklauw bij.
Geen idee meer wat ik er voor betaald heb, maar dat setje spullen zonder wielen mag geloof ik snel 600 euro kosten denk ik. als het niet meer is.
Ik zal het ff voor je opzoeken, ik had toen zo'n topic op MFquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmm op mijn eerste dag:
Rond lopen, meekijken met de planning, sollicitatiegesprek gevoerd en iemand aangenomen. Nog meer meekijken, boterham eten, verdwaasd rond lopen. Wat formulieren gefixt en uhhmmm 3 keer wezen pissen, nog niet durven poepen. Dat komt morgen
[..]
The horror![]()
Wist niet eens meer dat ik kon schrijven na 6 weken vrij te zijn geweest in totaal 9 weken![]()
[..]
Goeie deal gemaakt dan
310mm Zwevende KTM voorschijf is al 238 geloof ik, de 4 zuiger klauw die dan zonder adapter op de vorkpoot past is ook rond de 420 geloof ik. Stervens pleuris duur dus
quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmm op mijn eerste dag:
Rond lopen, meekijken met de planning, sollicitatiegesprek gevoerd en iemand aangenomen. Nog meer meekijken, boterham eten, verdwaasd rond lopen. Wat formulieren gefixt en uhhmmm 3 keer wezen pissen, nog niet durven poepen. Dat komt morgen
quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Delen van Noord-Holland zonder water
Hier nog mensen die vloekend onder de douche vandaan zijn gekomen?
Zelfs toerist Trophy rijders kunnen net zoveel plezier hebben als mensen die harder crashen.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
Wat voor spandband hebje erbij, toch niet zo eentje die je zelf aan moet trekken hehBeter zo een met een "ratel" systeem, een echte dus
20x mooier dubbele schijf.quote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef Cageon het volgende:
Ik zou er nog een schijf bij doen. Zal die stukken stabieler door rijden [afbeelding]
erg vervelend met schoonmaken van je velg.quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
20x mooier dubbele schijf.Maarja.
Wel gedeelte van die quote?quote:
With Koffiekoekje Cageon.quote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Kevjan het volgende:
@WB
Zijn die nieuwe veren het geld waard?? Ik heb ook over Hyperpro nagedacht... Was de montage duur??
Goeiesmiddags
Nee, maar het houdt nu wel ff op.quote:Op maandag 17 september 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hejgenoeg circuitdagen gedaan
Zonder ernaast hangen kom je er niet op het zirkwie, zelfs niet in de toerist Trophy.quote:Op maandag 17 september 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Plaatje doet het nieten der als een aap naast hangen is voor wannan00bs
heb ik nog geen antwoordquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder ernaast hangen kom je er niet op het zirkwie, zelfs niet in de toerist Trophy.![]()
Ok.. het mag wat minder dan een aap..![]()
Woensdag erg veel last van een gebrek aan grondspeling.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zal het ff voor je opzoeken, ik had toen zo'n topic op MF
Sterker nog:
Makster post
Kan geen prijs vinden dus![]()
Hier geen last van, sterker nog het GIET hier echt onwijs hard.quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[upd] Delen van Noord-Holland zonder water
Hier nog mensen die vloekend onder de douche vandaan zijn gekomen?
Misschien heb ik ergens een hersenspinsel van je gemist hoor maar wat is precies je drijfveer om met een tourmotor van 200 kilo + te gaan racenquote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Woensdag erg veel last van een gebrek aan grondspeling.
De wielas was verkeerd (d)om terug gemonteerd. Dus dat scheelde vier centimeter.![]()
En in combinatie met kuiltjes + snelheid + slappe vering.![]()
Op een recht stuk kwam de voorbocht soms al aan de grond, insturen with very little confident.
Much toerism.![]()
Zaterdag was met de nieuwe vering dus al een stuk beter, en ernaast hangen ging ook stabiel.
De motor ging niet wobbelen zodra de rijder met 1 bil op het zadel zat.![]()
Wel kwam de voorbocht aan de grond bij een wat hogere snelheid in het Scheivlak.
Maar gelukkig niet meer op een simpel recht stuk.![]()
![]()
Tekort grondspeling # ja. Ernaast hangen# ja. Genoeg ernaast hangen # nog niet.![]()
Hyperpro 3D demper aan de achterkant bied de mogelijk de T meer op zijn neus te zetten.
I want this yesterday.![]()
renkerquote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
Dus dat scheelde vier centimeter.![]()
beterzquote:Belangrijkste:
Dankzij de aanpassingen weer wat kunnen leren op het circuit vorige week.![]()
Ongeveer 250 kilo.quote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef Makster het volgende:
Misschien heb ik ergens een hersenspinsel van je gemist hoor maar wat is precies je drijfveer om met een tourmotor van 200 kilo + te gaan racenNeem aan dat je de motor nog steeds te koop hebt staan of wat
quote:aadm:Geplaatst: Di Sep 04, 2007 6:24 pm
Er zijn twee soorten Trophy rijders:
Degenen die hem al hebben laten vallen en degenen die hem nog gaan laten vallen.
Misschien zegt dat iets over de handelbaarheid bij manouvreren.
Als ze eenmaal rijden is er bijna niets mis met de Trophy's.
Ahh thnx! Is niet echt veel geld voor een 'nieuwe' motor. Ik ga maar eens een mailtje sturen denk ikquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
With Koffiekoekje Cageon.![]()
De Triumph heeft al 99.500 kilometer gelopen, dus alles was wel aan vervanging toe.![]()
Ik heb een standaard verenpakket, kost 227 euro in de diverse webshops. (optie 1)
[afbeelding]
Was daar incl montage 350 euro. Voor vijf uur arbeid eigenlijk wel een koopje.![]()
En de verhalen die ik gehoord heb, iedere motor kunnen ze flink verbeteren.
![]()
En draait goed motorrijden niet om zelfvertrouwen? Ongeacht of iemand het onderste uit de kan haalt.![]()
Wat die jongens al voelen als ze de motor alleen nog maar bij het stuur beetpakken.![]()
![]()
Op de wannabe list staat wel een 3D demper.![]()
[afbeelding]
Daar kan je dus alle kanten mee op.![]()
(blind)quote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel gedeelte van die quote?![]()
![]()
Mijn tour motor is ook 200+ kiloquote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien heb ik ergens een hersenspinsel van je gemist hoor maar wat is precies je drijfveer om met een tourmotor van 200 kilo + te gaan racenNeem aan dat je de motor nog steeds te koop hebt staan of wat
Vrij rijden is inderdaad een hele andere insteekquote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ongeveer 250 kilo.
En vooral topzwaar zoals de hoofd ontwikkeling van Hyperpro al zei die toevallig op bezoek was in Alphen.![]()
Maar het is geen racen, het is vrij rijden. Een uitdaging.![]()
[..]
Iddquote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mijn tour motor is ook 200+ kilo![]()
![]()
Trouwens een paar piccies weer gezien van de KTM RC8 wegfiets, nou als ik daar ooitgeld voor heb dan komt dat er wel zeg, porno fiets![]()
Voor de creativiteit een dikkequote:
dat zegt waarschijnlijk meer over jou rijkwaliteiten dan over je motor!quote:Op maandag 17 september 2007 21:51 schreef Kevjan het volgende:
Och ik heb ook een racertje van 200+
Ik heb er totaal geen moeite mee![]()
Och, daar ben ik niet zo zeker van...quote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat zegt waarschijnlijk meer over jou rijkwaliteiten dan over je motor!
niet zo happenquote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Och, daar ben ik niet zo zeker van...
Hahaha.quote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Och, daar ben ik niet zo zeker van...
idd kaputtquote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef -XX- het volgende:
Mein anderes ICH!!! Da werde ich zum anderen menschen wenn ich den Schlüssel umdrehe!!!!
[afbeelding]
Kaputt ist de nun.....
[afbeelding]
Kleurtjes.quote:Op maandag 17 september 2007 22:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik hoopte die laatstelelijk ruitje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |