quote:BWWWOOAAAAP zeg maar
ja het is me nogal niet een grote jetser zeg, je zal er maar op gaan zittenquote:Op zondag 16 september 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Zo'n soort demper is hier wel bekend![]()
Net zoiets als die CR500 die van WB is geweestquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja het is me nogal niet een grote jetser zeg, je zal er maar op gaan zitten![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:32 schreef Cageon het volgende:
ik moet wel zeggen ben aardig jaloers op makster!
Maar nu ik een Toer fiets heb kan ik mooi de LC4 met de tijd inruilen voor een echte porno SM fiets en dan kan ik mooi de behringer remklauw + wave schijf overzetten![]()
achja dat komt best goed, alleen al dat geslurp van die benzine helpt niet echt meequote:
Zie hem die fipo pakkenquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
achja dat komt best goed, alleen al dat geslurp van die benzine helpt niet echt mee![]()
Dat is bij mij andersom, maargoed ik maak ook sneller meer KMers nuquote:Op zondag 16 september 2007 23:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dat geslurp van mn motor valt wel mee, ik slurp zelf meer![]()
Ik drink de laatste tijd ook niet zoveel meer, niet echt heel veel tijd. Morgen nog wel ff bieren als het goed isquote:Op zondag 16 september 2007 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is bij mij andersom, maargoed ik maak ook sneller meer KMers nu![]()
Vraag me af wanneer de eerste boetes binnen komen rollen eigenlijk![]()
Na minder dan 20 posts de layout al verklotenquote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
Zie hem die fipo pakken![]()
Fuckfuckfuckfuck waarom doet niks het van adobe. FOKFOKFOFFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOF KFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKF OFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFKFOFK
Ik reed dik 180 (aantal keren) op een 80 weg, mooie lange bochtenquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd ook niet zoveel meer, niet echt heel veel tijd. Morgen nog wel ff bieren als het goed is.
Die boetes vraag ik me ook af, rij veel harder met deze motor. Maar met die TL zal het nog een stuk erger wezen. Reed gister nog dik 130 in een 30-zone![]()
Bij 180 is bij de 690 de fut er uit, en misschien is dat maar goed ookquote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik reed dik 180 (aantal keren) op een 80 weg, mooie lange bochten![]()
Kan aan het gas blijven hengelen en hij blijft maar lopen![]()
De jouwe spant wel de kroon overigens!
Kdacht dat ik fout was met 140 in bbk (50) midden in de nacht op een motor waar ik geen rbw voor had toendertijd evenals in t begin van de avond 2 dropshots gehad te hebben.![]()
Moest maar 2 straten verder de motor weg zetten wegens omstandigheden, maar toch....![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Na minder dan 20 posts de layout al verkloten![]()
Please, add some spaties en laat ons niet de rest van het topic lijden
quote:
quote:
Moet dat nouquote:Op zondag 16 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Ik had net even inspiratie nodig, dus toen even aan het graven geweest. Voel me weer een stuk beter nuquote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft dat allemaal uitgegraven?
Iemand van freelargephotos.comquote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft dat allemaal uitgegraven?
Niet zo gek...quote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! wat ben ik brak vandaag. Misshien gister iets minder moeten drinken
Doe mij ook maar een zakje!quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, denk dat ik even op het werk moet blijven.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een lutser
Ik bied me bij deze aan als vervanger![]()
Sow, een serieuze reactie onderbouwd met argumentenquote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Daar kan ik echt niet tegen.Kom op!! Je rijdt ook voor je plezier
Anders kan je dat wel laten!!
Je moet aanbiddendat je gesponsord word. EN dan zo'n stomme streek vind ik erg verwaand en onsportief.
![]()
Prachtig.quote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sow, een serieuze reactie onderbouwd met argumenten
Zie je wel dat ik een positieve invloed op mensen heb
Kijk maar
[afbeelding]
Broembroem
[afbeelding]
Niet altijd eigenlijk
Het was nog net niet slikken krengquote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sow, een serieuze reactie onderbouwd met argumenten
Zie je wel dat ik een positieve invloed op mensen heb
Kijk maar
[afbeelding]
Broembroem
[afbeelding]
Niet altijd eigenlijk
BazzieK heeft een foto van mijn broekspijp gemaakt, zat helemaal onder de oliequote:Op maandag 17 september 2007 16:35 schreef worldpimber het volgende:
Maar is je bike nu goed of niet Ribi?![]()
Moest wel lachen om je smsje toen ik thuis kwam manquote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK heeft een foto van mijn broekspijp gemaakt, zat helemaal onder de olie
Dus .... Ja hij doet het![]()
Ik heb de broekspijpen ingespoten met remmenreiniger, 2 minuten laten intrekken (een andere broek zat vol met gaten omdat ik het te lang in de remmenreiniger had laten liggen denk ikquote:Op maandag 17 september 2007 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest wel lachen om je smsje toen ik thuis kwam man![]()
Zo had ik ook een broekquote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb de broekspijpen ingespoten met remmenreiniger, 2 minuten laten intrekken (een andere broek zat vol met gaten omdat ik het te lang in de remmenreiniger had laten liggen denk ik) Afspoelen met koud water en de wasmachine in
Kei schôn nu![]()
Waar komt die olie vandaan dan??quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK heeft een foto van mijn broekspijp gemaakt, zat helemaal onder de olie
Dus .... Ja hij doet het![]()
Kawasaki kwaaltje lijkt me?quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar komt die olie vandaan dan??
Uit de benzinetank natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar komt die olie vandaan dan??
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
De volgende dag wel in de wind uit laten hangen want na de wasbeurt rook de broek nog naar remmenreiniger
Ik denk Nigeriaquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar komt die olie vandaan dan??
Heb je de remreiniger in het voorprogramma gedaan, of in het hoofdprogrammaquote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
De volgende dag wel in de wind uit laten hangen want na de wasbeurt rook de broek nog naar remmenreiniger
de post van vampie erboven.quote:
o hichjam had een 1200 toch?quote:gespot rond 18:00 uur op de A1 richting amsterdam.
rode Bandit 600, berijder in wit/zwart leer..
Hichjam (?) mischien?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
de post van vampie erboven.
[..]
o hichjam had een 1200 toch?![]()
Wat was er allemaal mis dan, je hebt toch een (redelijk?) nieuwe?quote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Rib-i het volgende:
Kleppendeksel, koppaking en voetpakkingAan de linkerkant
want mijn linkerbroekspijp zat onder de olie
![]()
Ik zit nog op het werk anders kwam ik wel op MSN
Aah, ok.quote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft nog (bruin goud)
Daarvoor een rode B6kan em niet geweest zijn
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik reed dik 180 (aantal keren) op een 80 weg, mooie lange bochten![]()
Kan aan het gas blijven hengelen en hij blijft maar lopen![]()
De jouwe spant wel de kroon overigens!
Kdacht dat ik fout was met 140 in bbk (50) midden in de nacht op een motor waar ik geen rbw voor had toendertijd evenals in t begin van de avond 2 dropshots gehad te hebben.![]()
Moest maar 2 straten verder de motor weg zetten wegens omstandigheden, maar toch....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet zo gek...
265 kilo heroïne aangetroffen in Den Haag
Toen ik 18 wasquote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat was er allemaal mis dan, je hebt toch een (redelijk?) nieuwe?
Aah, dacht alquote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik 18 was
Hicham/OPM/Rib-i
[afbeelding]
Anders lees je ff, dat was 140quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wat voor straten hebben jullie daar wel niet
![]()
Wilde toch alleen maar vragen of je nog een baan hadquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Rib-i het volgende:
Kleppendeksel, koppaking en voetpakkingAan de linkerkant
want mijn linkerbroekspijp zat onder de olie
![]()
Ik zit nog op het werk anders kwam ik wel op MSN
Alex vroeg mij de volgende reactie te postenquote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad.![]()
Daar kan ik echt niet tegen.Kom op!! Je rijdt ook voor je plezier
Anders kan je dat wel laten!!
Je moet aanbiddendat je gesponsord word. EN dan zo'n stomme streek vind ik erg verwaand en onsportief.
![]()
En was 't leuk even een leven te hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alex vroeg mij de volgende reactie te posten [afbeelding]
Oepsquote:Op maandag 17 september 2007 17:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aah, dacht al
[..]
Anders lees je ff, dat was 140![]()
het is een van de wegen waar geen drempels liggen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Oepsmaar dan nog... 140 als je 2 straten verop moet zijn
Is voor mij een beetje moeilijk voor te stellen, aangezien hier zo ongeveer om de 50 meter ofzo een verkeersdrempel ligt
Lijken mijn woorden wel.quote:Op maandag 17 september 2007 17:46 schreef koffiekoekje het volgende:
En was 't leuk even een leven te hebben![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
Lijken mijn woorden wel.![]()
Teveel leven is ook niet goed. [afbeelding] Kenkerrrdruk. [/Makster]
quote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef worldpimber het volgende:
Uiteraard reeds een "U bent 24 uur of langer afwezig geweest, leeft u nog?"-SMS verzonden.
Maar hij had het over iets als een leven enzo.
Yeah, zag het net.quote:
Als er een Triumph van 230 kilo op past, gaat er ook wel een KTMmetje 525 op.quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
@ Pepsol, heb jij die motortrailer nog? En kan daar ook nog een motor op vervoert worden zonder dat deze dwars door de bodemplaat heen pleurtEN zo ja hebbie ook spanbanden om de motor in zjn vering te trekken
En zo ja kan dat ding een stuk van 100 km en 100 km terug aan
En zo ja, kan ik deze lenen en o ja, kom je hem ook brengen, en zo nee waarom niet en zo ja dat zou mooi zijn
![]()
![]()
Ruige fightersquote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik 18 was
Hicham/OPM/Rib-i
[afbeelding]
Leuk verslag!quote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, vrijdag bij Hyperpro langs om half zes in de avond, en elf uur was de motor pas klaar.![]()
Wel met een nieuwe veer.En voorvorkveren.
![]()
[afbeelding]
Beter komt er nog een nieuwe shock, want deze is eigenlijk versleten en heeft verder te weinig stelmogelijkheden. Maar motortje voelt toch wel weer bijna als nieuw.![]()
Verder geleerd dat (blind) hard afstellen niet goed is, ding moet vooral goed kunnen in/uitveren.![]()
Alleen was mijn achterband alweer bijna plat, woensdag van 1.2 --> 2.9 bar op spanning gebracht, nu zat er nog maar 1 bar in.Maar toch even wachten met een nieuwe.
![]()
Om zeven uur in de ochtend moesten 'we' = T en ik alweer op Zandvoort zijn voor de briefing.
De bandspanning was nog maar 1.6 bar, dus snel naar 2.5 gebracht.
Om half tien mochten we van start, maar de eerste sessie was nog niet zo fijn met de onzekere achterband.
[afbeelding]
[/Alex Hofman]
Vlak voor de tweede sessie nog even snel een check, en er zat na 50 minuten niet rijden toch nog door de eerdere circuitkilometers een half bar meer in.![]()
Het ging nu met deze wetenschap gelijk een stuk beter in die tweede sessie.![]()
Toch was er nog een knaap die in wilde halen bij Bos uit, alleen ging hij nagenoeg rechtdoor bijna de vangrail in. Toen ik omkeek zag ik nog een soort van slowmotion hoe hij door de lucht vloog.![]()
En dat terwijl ik direct afgevlagd werd na 100 meter. Hij miste dus weinig van de sessie verder.![]()
De derde sessie ging niet veel beter dan de tweede, wel nog wat mooier op de motor gezeten voor de fotograaf.Alleen was die in de middag ineens naar Engeland vertrokken ondanks toezegging.
![]()
Dus nog kijken of ik die kan mailen............................
In de middag moest ik namelijk acht sessies vlaggen.![]()
Bovendien stond er de post voor mij helemaal niemand, dat werd dus in mijn uppie op post vijf enorm veel oppervlakte in de gaten houden.Gelukkig 'slechts' twee incidenten. Waarvan 1 safety car op mijn verzoek.
![]()
Om vijf uur was het zaakje afgelopen, maar voordat ik mijn motor achter de baanpost uit het zand had getrokken was er alweer een auto in de rondte gegaan in de Tarzanbocht.![]()
Snel wegwezen was het devies, want ik hoorde dat er alweer twintig Alfa's klaarstonden op de grid.![]()
Eenmaal thuis was het niet even een postje plegen hier, maar direct eten en binnen drie kwartier alweer in de bioscoop zitten met vriendinnetje.
![]()
En na de bios vrijwel gelijk naar bed, zaterdagavond partytime. [afbeelding]
Om 22.15 lag ik er in, en werd pas weer 11.45 de volgende ochtend wakker.![]()
![]()
Gisteravond nog even een foto van T'tje gemaakt.![]()
[afbeelding]
En wie dit leest is gek. [afbeelding]
Groetjes terug.quote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alex vroeg mij de volgende reactie te posten [afbeelding]
quote:
quote:
Hij zei dat het niet echt leuk rijdt helemaal achteraan als je motor kut aanvoelt.quote:
Zeg dat je dat wel wistquote:Op maandag 17 september 2007 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
Anyway, vrijdag bij Hyperpro langs om half zes in de avond, en elf uur was de motor pas klaar.![]()
Wel met een nieuwe veer.En voorvorkveren.
![]()
[afbeelding]
Beter komt er nog een nieuwe shock, want deze is eigenlijk versleten en heeft verder te weinig stelmogelijkheden. Maar motortje voelt toch wel weer bijna als nieuw.![]()
Verder geleerd dat (blind) hard afstellen niet goed is, ding moet vooral goed kunnen in/uitveren.![]()
Dus T'tje heeft een beetje last van een impotent bandjequote:Alleen was mijn achterband alweer bijna plat, woensdag van 1.2 --> 2.9 bar op spanning gebracht, nu zat er nog maar 1 bar in.Maar toch even wachten met een nieuwe.
![]()
Om zeven uur in de ochtend moesten 'we' = T en ik alweer op Zandvoort zijn voor de briefing.
De bandspanning was nog maar 1.6 bar, dus snel naar 2.5 gebracht.
Om half tien mochten we van start, maar de eerste sessie was nog niet zo fijn met de onzekere achterband.
[afbeelding]
[/Alex Hofman]
Vlak voor de tweede sessie nog even snel een check, en er zat na 50 minuten niet rijden toch nog door de eerdere circuitkilometers een half bar meer in.![]()
Het ging nu met deze wetenschap gelijk een stuk beter in die tweede sessie.![]()
Toch was er nog een knaap die in wilde halen bij Bos uit, alleen ging hij nagenoeg rechtdoor bijna de vangrail in. Toen ik omkeek zag ik nog een soort van slowmotion hoe hij door de lucht vloog.![]()
En dat terwijl ik direct afgevlagd werd na 100 meter. Hij miste dus weinig van de sessie verder.![]()
De derde sessie ging niet veel beter dan de tweede, wel nog wat mooier op de motor gezeten voor de fotograaf.Alleen was die in de middag ineens naar Engeland vertrokken ondanks toezegging.
![]()
Dus nog kijken of ik die kan mailen............................
In de middag moest ik namelijk acht sessies vlaggen.![]()
Bovendien stond er de post voor mij helemaal niemand, dat werd dus in mijn uppie op post vijf enorm veel oppervlakte in de gaten houden.Gelukkig 'slechts' twee incidenten. Waarvan 1 safety car op mijn verzoek.
![]()
Om vijf uur was het zaakje afgelopen, maar voordat ik mijn motor achter de baanpost uit het zand had getrokken was er alweer een auto in de rondte gegaan in de Tarzanbocht.![]()
Snel wegwezen was het devies, want ik hoorde dat er alweer twintig Alfa's klaarstonden op de grid.![]()
Eenmaal thuis was het niet even een postje plegen hier, maar direct eten en binnen drie kwartier alweer in de bioscoop zitten met vriendinnetje.
![]()
En na de bios vrijwel gelijk naar bed, zaterdagavond partytime. [afbeelding]
Om 22.15 lag ik er in, en werd pas weer 11.45 de volgende ochtend wakker.![]()
![]()
Gisteravond nog even een foto van T'tje gemaakt.![]()
[afbeelding]
En wie dit leest is gek. [afbeelding]
Haha.quote:Op maandag 17 september 2007 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
Hij zei dat het niet echt leuk rijdt helemaal achteraan als je motor kut aanvoelt.
Inderdaad wel vreemd voor een man.... dat hij dan opgeeft. [afbeelding]
Het hele seizoen is al klote.![]()
![]()
Was jij gisteren bij de Akerquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Kevjan het volgende:
@WB
Zijn die nieuwe veren het geld waard?? Ik heb ook over Hyperpro nagedacht... Was de montage duur??
Ik geloof dat WB weinig keus hadquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Kevjan het volgende:
@WB
Zijn die nieuwe veren het geld waard?? Ik heb ook over Hyperpro nagedacht... Was de montage duur??
Goeiesmiddags
Hejquote:
je kan toch naast je fiets gaan hangen?quote:Op maandag 17 september 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hejgenoeg circuitdagen gedaan
wat ik me nu afvroeg he hebbie geen last van die grondspeling (die je niet hebt)
of merk je dat niet als je als tourist rondtourt op Zandvoort
![]()
![]()
plaatje doet het nietquote:Op maandag 17 september 2007 19:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
je kan toch naast je fiets gaan hangen?
Zoiets als dit ong. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |