Ah, ik zie regelmatig 's avonds lieden in een een dure of compleet getunede auto de achterste parkeerplaats ( ook al is de parkeerplaats leeg) van een klein station uitzoeken. Nu snap ik ook wel dat die niet gaan knikkeren maar is dit een vergelijkbare situatie?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:54 schreef PebbeP het volgende:
Zie hiervoor. Als ik aan andere dealers verkocht was het op parkeerplaatsen. Als ik aan iemand verkocht haalde ik ze op en reed naar een afgelegen plaats.
Holleeder natuurlijk he, wat een gangster is datquote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef Birra het volgende:
Wie is 'de grote baas' van Nederland?.
Ben je begonnen als straatdealer en ben je met de tijd doorgegroeit tot "dorpsdealer"?quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef PebbeP het volgende:
Zie het zo:
Straatdealers << Ik << Regio Dealers (Provincie of stad) << Importeerders.
Kortom ik kreeg alles toegespeeld. Ik zat niet in de top. Ik stond wel ietsje hoger dan de jongen op de straat die je wat kan aanbieden.
ook nieuwsgierig hiernaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef its_me_ het volgende:
Interessant topic!
[..]
Ben je begonnen als straatdealer en ben je met de tijd doorgegroeit tot "dorpsdealer"?
Waarom ben je niet verder gegroeit tot Regiodealer?
Hehequote:Op donderdag 20 september 2007 13:45 schreef ondeugend het volgende:
Je zou bijna zeggen dat er door sommigen in het topic een soort van valsche jaloezie geleden wordt.
Oja en waarom deed jij dit?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Birra het volgende:
Ja! Laten we hier allemaal TVP gaan neerzetten! Dat helpt!
okquote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Birra het volgende:
Ja! Laten we hier allemaal TVP gaan neerzetten! Dat helpt!
Ja ik baal er ook stevig van. Had ik eindelijk een manier gevonden om toch enigszins snel rijk te worden, weet ik niet wat ik voor die pillen kan vragen! Gvdquote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef DoimeN het volgende:
Jammer dat de TS niet meer reageerd het was een leuk topic!
Ik had al in dit topic gereageerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef GroeneGolf het volgende:
[..]
Oja en waarom deed jij dit?![]()
Sorry om je droom kapot te maken hoor, maar volgens mij word je niet echt rijk van één doosje morfinequote:Op donderdag 27 september 2007 19:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook stevig van. Had ik eindelijk een manier gevonden om toch enigszins snel rijk te worden, weet ik niet wat ik voor die pillen kan vragen! Gvd
Een ex crimineel die een vuurwapen geweer noemtquote:Op zondag 16 september 2007 21:36 schreef PebbeP het volgende:
[..]
Vraag1:
Tientallen keren. Van junks tot andere handelaren. Heb 2x een geweer op mijn hoofd gehad.
Vraag2:
Nooit. Maar ik kamp tot de dag van vandaag met bedreigingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |