Naam:
keesjeisliefSignatuur:
SP, bij gebrek aan beterGaat dus letten op:
Ehm... ook maar links dan? Wat zijn wij linksen ook bereid tot zelfkritiek he.
1) Jan de Grote Roerganger is véél te afwezig de laatste tijd, zowel in de media als op belangrijke momenten in de debatten. Bovendien heb ik het idee dat hij z'n scherpte en engagement wat aan het verliezen is.
2) Agnes Kant. Die excuustruus is om wat voor reden dan ook op een veel te hoge positie terecht gekomen. Komt zwak over, slapjes in het debat, mist schoten voor open doel. Zal hopelijk zelf ook tijdig begrijpen dat ze niet geschikt is als partijleider.
3) GroenLinks. Wát een watterig clubje testosteronlozen. Leuk voor een filosofisch gesprek over hoe het allemaal zou moeten als de ethiek de enige maatstaf was en iedereen een overontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel zou hebben, ongeschikt voor het formuleren van een pragmatische oplossing van een alledaags probleem.
4) De hele hervorming van Bos was (natuurlijk) een facade, ze vertonen nu alweer regenteske trekjes bij die PvdA. Tiggelaar vind ik een karikatuur van een politicus, is veel te veel bezig met uitspraken van de vorige dag te nuanceren/intrekken/ontkennen etc. Komt op mij wankel over, zelfs Rutte lijkt steviger in zijn schoenen te staan. Treurig dat zo'n grote partij daar niet een bekwamer politicus kan neerzetten.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek