Klinkt best lekker dat stokbroodje.quote:Op zondag 16 september 2007 21:13 schreef ppi het volgende:
Ik ga zo eerst stokbrood met kaas, paprika en tomaat eten.
Llater vanavond draai ik een stevige pan Tomatensoep in elkaar.
En dan barst ik van de energie hoop ik, of ik word zo duf van al dat gevreet dat ik in slaap sukkel.
En mijn excuses aan Veulen - voor Give peace a chance.
Maar sommige dingen gaan soms voor.
Lees , DGK Uw brug over troebel water.....pagina 7/8quote:Op zondag 16 september 2007 21:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en over wie-wat-waar gaat dit dan weer![]()
Neeh dank je... Ik val niet op tennissers. Volgens mij zijn dat wel de lelijkste sporters, op bodybuilders na.quote:Op zondag 16 september 2007 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
( eeuwig dank)
Wil je ook nog een cap van een geil tenniswijf die zand uit dr broek vist. Is ook best wel natuurlijk![]()
Eet smakelijkquote:Op zondag 16 september 2007 21:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst stokbrood met kaas, paprika en tomaat eten.
Llater vanavond draai ik een stevige pan Tomatensoep in elkaar.
Mja, ik ken de regelsquote:
Die heeft bij mij maar 4 blzquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef coldstar het volgende:
Lees , DGK Uw brug over troebel water.....pagina 7/8![]()
Ik krijg 100.000 van mijn zwager als dank voor de 7ton, kunnen we dan een partijtje doen.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik krijg 100.000 van mijn zwager als dank voor de 7ton, kunnen we dan een partijtje doen.
Heb ivm de verhuizing ruim een jaar niet meer zo'n elektrisch oventje gehad voor het afbakken van stokbrood ed.quote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt best lekker dat stokbroodje.
Ik heb er maar even een bakje paprika chips bij gepakt![]()
Die heb ik nog nooit gezien, alleen van gehoordquote:Op zondag 16 september 2007 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
( eeuwig dank)
Wil je ook nog een cap van een geil tenniswijf die zand uit dr broek vist. Is ook best wel natuurlijk![]()
Hoe erg kun je dingen missen he.quote:Op zondag 16 september 2007 21:28 schreef ppi het volgende:
Heb ivm de verhuizing ruim een jaar niet meer zo'n elektrisch oventje gehad voor het afbakken van stokbrood ed.
Heb er nu sinds een week weer 1tje.
Pizza's en Stokbrood![]()
Maar ik vind wel dat je keuken moet schoonmakenquote:Op zondag 16 september 2007 21:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb ivm de verhuizing ruim een jaar niet meer zo'n elektrisch oventje gehad voor het afbakken van stokbrood ed.
Heb er nu sinds een week weer 1tje.
Pizza's en Stokbrood![]()
Mijn keuken is redelijk schoonquote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat je keuken moet schoonmaken![]()
Ah kom je nog eens buitenquote:Op zondag 16 september 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
![]()
Ik ga zo even naar de Febo voor een pakje camel
en dan mn nest in. Morgen gaat de wekker om 7.00 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |