Dank lieverd u 2quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
shit tis nog geen nacht![]()
meiske hou je taai
Nee, wie is u ?quote:
Zij krijgt erg veel krediet !!!! Ik denk dat die uitslover een verjaardag heeft vanavondquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Disana blijf er dan ook, nu weer in dit antwoord, niet steeds over doorgaan.
Dit is de enige juiste SC lijkt me![]()
Je bgint je vrouwelijke kanten in te zetten, lekker sexwijfjequote:Op zondag 16 september 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach het is buiten toch al donker, dan valt het toch niemand meer op![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
Je bgint je vrouwelijke kanten in te zetten, lekker sexwijfje![]()
![]()
quote:
en over wie-wat-waar gaat dit dan weerquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zij krijgt erg veel krediet !!!! Ik denk dat die uitslover een verjaardag heeft vanavond![]()
Wat knap dat u al zo snel hebt leren quotenquote:
Ik heb een heeeel hoog IQquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat knap dat u al zo snel hebt leren quoten![]()
Als u vragen heeft over streamproblemen en zo, PM me gerust. Ik weet echt heel veel![]()
Even denken of ik daar wat mee kan.quote:Op zondag 16 september 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Bloemen zie je niet, maar echt, ze staan wat lager![]()
Hip, ach, de schat was even wat lacoste aan het promoten, dus strijk over je hart. Hij is gek op paarden ( vrouwen) en andere dieren![]()
Mijn dank is groot, u kunt er misschien een mooie bloem in sjoppenquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even denken of ik daar wat mee kan.
Dat mag u helemaal zelf wetenquote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een heeeel hoog IQ![]()
Ik doe het er nu maar even onder, is dat goed?
Ik ga zo eerst stokbrood met kaas, paprika en tomaat eten.quote:Op zondag 16 september 2007 20:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rustig popje![]()
![]()
![]()
Hoeft niet via PM hoor, negeer haar gewoon.
Je bent een gevoelige lieve kanjert en gebruik je energie voor jezelf![]()
![]()
![]()
Liefs KZ
Ach, ik heb weer andere gavenquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat mag u helemaal zelf weten
Ik voel gewoon aan dat u het in zich heeft om ondanks u hoge IQ, zelf beslissingen te nemen.
Wel jammer dat u zo weinig PC kennis heeft, maar dat geeft niks![]()
Hij staat er in hoorquote:Op zondag 16 september 2007 21:10 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn dank is groot, u kunt er misschien een mooie bloem in sjoppen![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |