quote:Op zondag 16 september 2007 20:41 schreef willem-jozef het volgende:
sorry luv, prachtige merrie die ge zijt!
was effe in de 'defense' elders, had al nog-elders moeten zijn maal 3 haha. tot laterst nu echt, plaatje!
Rustig popjequote:Op zondag 16 september 2007 20:13 schreef ppi het volgende:
[..]
Disana !
Zou je mij svp willen negeren in het vervolg.
Ik zit net even bij te komenquote:
Zeg ga eens buitenspelen ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Een beetje achterhaald, maar ok met jouw nivo kan je niet meer verwachten![]()
nachtsloeriequote:
Ja, en zo hebben jij en WJ en nog iemand ook op het eind nog even een duit in het zakje kunnen doen.quote:Op zondag 16 september 2007 20:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je had je antwoord ook anders kunnen formuleren, zonder naar Leandra te wijzen, dat bedoelde ik.
Hiermee heb ik er het laatste over gezegd.
En las ik nou terug dat jij mijn heerlijke Jappert bijna in je nest had getrokkenquote:Op zondag 16 september 2007 20:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank u voor deze mooie complimenten [afbeelding]
Daar weten wij alles vanquote:
Van wat ?quote:
Helemaal niet/ Ik heb hem nog wel gezegd dat ik niet blond was en druk... Ik kon toch moeilijk zeggen "ik wil je niet want je moet bij kleinzusje wezen". Straks denken ze dat ik helemaal niet op mannen meer val.quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef kleinzusje het volgende:
En las ik nou terug dat jij mijn heerlijke Jappert bijna in je nest had getrokken![]()
![]()
Oh, je kent me?quote:Op zondag 16 september 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van wat ?
Rukken bij de gratis streams ?![]()
Ach het is buiten toch al donker, dan valt het toch niemand meer opquote:
Dank lieverd u 2quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
shit tis nog geen nacht![]()
meiske hou je taai
Nee, wie is u ?quote:
Zij krijgt erg veel krediet !!!! Ik denk dat die uitslover een verjaardag heeft vanavondquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Disana blijf er dan ook, nu weer in dit antwoord, niet steeds over doorgaan.
Dit is de enige juiste SC lijkt me![]()
Je bgint je vrouwelijke kanten in te zetten, lekker sexwijfjequote:Op zondag 16 september 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach het is buiten toch al donker, dan valt het toch niemand meer op![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
Je bgint je vrouwelijke kanten in te zetten, lekker sexwijfje![]()
![]()
quote:
en over wie-wat-waar gaat dit dan weerquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zij krijgt erg veel krediet !!!! Ik denk dat die uitslover een verjaardag heeft vanavond![]()
Wat knap dat u al zo snel hebt leren quotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |