que? ik heb em net een halve dag.. ik bouw em echt nog niet om heurquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
ja download die updates gewoon niet fokt alleen maar met je modchips is niet handig of wel?????
Gewoon je Wii updaten, kan alleen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef poehej het volgende:
[..]
que? ik heb em net een halve dag.. ik bouw em echt nog niet om heur
De nieuwste draait er al wel op.. beetje klote dit..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef sampoo het volgende:
Laatste update gedraait? Mijn Wii kreeg een mailtje dat de update dat probleem zou verhelpen. Kijk even of je 3.0E als versie hebt.
En die vrienden komen wanneer jij zin hebt in een spelletje langs, en hebben ook zomaar altijd tijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mooier word het niet
[..]
Ik heb vrienden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
ja download die updates gewoon niet fokt alleen maar met je modchips is niet handig of wel?????
Ik heb bier en gezelligheidquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En die vrienden komen wanneer jij zin hebt in een spelletje langs, en hebben ook zomaar altijd tijd![]()
Wii Play (of uberhaupt een losse Wiimote) is momenteel nergens verkrijgbaar, maar ik hoorde dat er komende week weer een nieuwe lading verscheept wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wii Play wil ik ook nog, maar is op internet nergens te krijgen. Ik vrees dat ze hem daar ook niet hebben... En ik wilde morgen voor SPM gaan kijken in Eindhoven, maar ik begrijp dat dat geen zin meer heeft. Of komt er nog een nieuwe lading?
Wat? Hoe kan dat nu weer..quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:58 schreef koei het volgende:
[..]
Wii Play (of uberhaupt een losse Wiimote) is momenteel nergens verkrijgbaar, maar ik hoorde dat er komende week weer een nieuwe lading verscheept wordt.
Goeie actie van Nintendo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sommige games vereisen de nieuwste firmware. Super Paper Mario bijvoorbeeld, die kun je niet draaien totdat je update tot 3.0E
Wii Play is niks man. Je doet het een keer en dan heb je die simpele, lelijke, eenvoudige spelletjes wel gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wii Play wil ik ook nog, maar is op internet nergens te krijgen. Ik vrees dat ze hem daar ook niet hebben... En ik wilde morgen voor SPM gaan kijken in Eindhoven, maar ik begrijp dat dat geen zin meer heeft. Of komt er nog een nieuwe lading?
fifaquote:Op woensdag 26 september 2007 08:06 schreef depax het volgende:
toch gistere nog fifa gekregen beetje verhaaltje ophangen dat je kind hebt en zo ( ik ben 24 ) dus dat lukte wel en dat de concurrent hem wel al verkocht en nu net even gekeken. game is volledig in het nederlands GOED ZO EA NINTENDO KAN NOG WAT VAN JULLIE LEREN.
er is geen enkele spel sinds boogie dat niet nederlands is.
Dat fifa pes gebash was 5 jaar geleden idd nog leukquote:
Mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 10:16 schreef GekkeMat het volgende:
Verder zou SPM later deze week ( lees don/vrij binnen moeten komen ) en zal ik deze dus misschien toch nog halen.
Nee, leuk, weer zo'n bagger commentaar van Ten Napel en Youri zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 08:06 schreef depax het volgende:
toch gistere nog fifa gekregen beetje verhaaltje ophangen dat je kind hebt en zo ( ik ben 24 ) dus dat lukte wel en dat de concurrent hem wel al verkocht en nu net even gekeken. game is volledig in het nederlands GOED ZO EA NINTENDO KAN NOG WAT VAN JULLIE LEREN.
er is geen enkele spel sinds boogie dat niet nederlands is.
Een losse controler en dan een geinig spelleteje erbij voor een tientje. Het gaat me meer om de controller eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wii Play is niks man. Je doet het een keer en dan heb je die simpele, lelijke, eenvoudige spelletjes wel gezien.
Als je een paar biertjes drinkt van dat geld vermaak je je meer.
fifa is wel leuk en er zit ook engels bij kan je ook selecteren hij ziet er wel stukken beter uit dan de gamecube versie.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:26 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, leuk, weer zo'n bagger commentaar van Ten Napel en Youri zekerLaat ze die shit maar lekker engels houden.
Is Fifa nog iets trouwens? Of is het net zo bagger als op de ps3
ja zeker en geen friendscodequote:Op woensdag 26 september 2007 16:18 schreef _Flea_ het volgende:
Ik denk dat ik FIFA ook binnenkort aanschaf als ik het zo allemaal lees.
Zit er een online optie in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |