Ik woon in Noord-Holland. Maar hte is geen probleem, ik ga er gewoon heen met de trein en rij me dapp wel terugquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Gibeon het volgende:
[..]
gt50 is simpel gezegd de voorloper ja. Er zijn dapps genoeg te koop, ik weet niet waar je woont maar in Noord-Brabant zie je ze overal. Verder gewoon MP afstruinen en op 't Zundappforum kijken. Helaas las ik dat er net vandaag een gts50 is verkocht.
ik heb daar een tang voorquote:Op zondag 23 september 2007 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Goed dat je het zegt, daar moet ik nog een tang voor kopen.
zuiger zat er al paar dagen op, dus snel cillinder erop en bblazen. vannacht dacht ik er opeen saanquote:Op zondag 23 september 2007 14:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wahaahahaha.Hoe kun je je circlipjes vergeten.
Ik haal er zoiezo altijd maar 1 uit.
Nja hij sleutelt zelf ook best veel aan zijn motor, en hij heeft een hekel eraan als ie iets moet zoeken of als iets niet goed werkt ofzo.. Dus heeft hij tijd terug gewoon in een keer zo'n kant en klare wagen gekocht, ben je meteen klaar en werkt echt ideaal.quote:Op zondag 23 september 2007 15:12 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, volgens mij ben jij erg blij met je vader
Meer dat jij een hele berg gereedschap + kennis van je vader hebt. Ik zou maar joost niet weten hoe ik mijn blok tot op de lagers zou moeten strippen.quote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nja hij sleutelt zelf ook best veel aan zijn motor, en hij heeft een hekel eraan als ie iets moet zoeken of als iets niet goed werkt ofzo.. Dus heeft hij tijd terug gewoon in een keer zo'n kant en klare wagen gekocht, ben je meteen klaar en werkt echt ideaal.
Maar ik ben idd wel tevreden met mijn vader.
Ligt er aan, de ene ring moet je indrukken dus puntjes naar mekaar toe, da's niet zo moeilijk. Maar andere moeten naar buiten, da's lastiger met een punttangquote:Op zondag 23 september 2007 16:05 schreef fs180 het volgende:maar ik heb daar geen speciale tang voor hoor, gewoon punttang, gaat geowon binnen 5 sec hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |