Die op die hoog werker zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef Geqxon het volgende:
Pallo en zijn vrienden.
Dat jij mijn homie's niet kunt zien zegt niet dat ze er niet zijn, ze zijn hosselen in de bigga sitta, die runner 180 scoepen voor de baas, want jah die wilt ook kunne boeke om zijn wiri aan zijn klanti's te verkopen, jeweetzelfquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef Geqxon het volgende:
Pallo en zijn vrienden.
Mooi ding! De gt-50 is de voorloper van de gts-50 ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb een Zundapp, een GT50.
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07385/PICT0207.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07385/PICT0211edit.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zundapp op een ritje:Niet duur Gaat niet kapot Wat kapot gaat, is te koop Aandacht gegarandeerd (daar doe ik het niet om)
Kreidlers heb ik het niet over, da's m'n eer te na.
Neem een kijkje op 't forum
En over je trekkerrijbewijs: Wist ik niet, eerst zien, dan geloven. (heb ze alletwee al)
quote:(20:34) Dimitri (L) Sandra: carb 15mm ongeveer 25 euro..
spruitstukje 5 euro
proma uitlaatje 35 euro..
cilinder 50
kop 20
(20:34) Dimitri (L) Sandra: hoe vet ook gewoon:D die prijzen
brommerforum diehard crew woont grote gedeelte in zmeer, marcel, leen, kawarez enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:39 schreef PallominnoX het volgende:
Waar was dat, trouwens? Hier op het Gelredome zijn ook vaak motoren bij de meetings.
gt50 is simpel gezegd de voorloper ja. Er zijn dapps genoeg te koop, ik weet niet waar je woont maar in Noord-Brabant zie je ze overal. Verder gewoon MP afstruinen en op 't Zundappforum kijken. Helaas las ik dat er net vandaag een gts50 is verkocht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef punkjunk het volgende:Mooi ding! De gt-50 is de voorloper van de gts-50 ofzo?En me trekkercertifictaat gaat niet op
. Mijn voorkeur gaat uiteraard ook uit naar een dapp maar als er een hele mooie kreidler ergens te koop staat kan ik er eventueel ook nog over na denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |