quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:29 schreef Sjibble het volgende:
Mijne is al de 7de keer warmgelopen en doet het nog steeds
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Sjibble het volgende:
mijn brommer is weer naar de tering, dat ding is serieus al 8x warmgelopen.
Voor mn rubberen pakking was het blijkbaar teveel omdat deze gescheurd zijn op verschillende plekken (ja laat maar komen) Mn cilinderkop is ook naar zn moer omdat dat pompje ofzo, dat ding boven er helemaal af lag
. Mja, mn cilinder zat dus vol met water + mijn uitlaat... ik monteer mn uitlaat eraf en hou em ondersteboven, komt er een dikke plas water uit.. niet gek dat ie niet aan wou
Mja, mijn pink kon niet eens door de uitlaatpoortdoor mn nieuwe die er op komt kan mn middelvinger tot bijna mn duim doorheen, dus das al stuk groter dus meer power
Maar eerst een laptop, en weet iemand hoe duur een OV-kaart is voor studenten? (Hoge school eerstejaars, of het uitmaakt)
Danku
Samenvatting: Zn 8ste warmloper was zn laatsteAls die pakkingen nog in orde bleven had ie er veel meer kunnen hebben
Daar kom ik denk ik niet doorheen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Hijacking het volgende:
Verdomme ze willen een apk keuring voor brommers/scooters gaan invoeren
Inderdaad, vroeger kocht je een brommer, verzekering erop, je helm thuislaten en brullen met dat ding!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:34 schreef Hijacking het volgende:
de voordelen van brommers tov motoren valt nu helemaal in het niet ..
link?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Hijacking het volgende:
Verdomme ze willen een apk keuring voor brommers/scooters gaan invoeren
Yup, staat in foboquote:Op zondag 16 september 2007 14:52 schreef fs180 het volgende:
doe je brommer is posten, je had toch nieuwe nog?
Mwa ja, maar dit was daarvoor al. Het enige wat ik zelf heb gesloopt is m'n achterveer, die brak in stukken. En er is een vorkpootkeerring vervangen, en een glijlager van diezelfde poot.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:10 schreef fs180 het volgende:
mee op je bek gegaan dus?
OV is gratis?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
balbalablabla
sjibble.. jij bent echt een randdebiel he.. ov is namelijk gratis.. over je brommerkwaliteiten maar nuiet te spreken
nou, mijn brommert is klaar, die rode dus, alleen nog andere evelgen erop over weekje ofzo
Hier in Nederland is het gratis. Mits je je studie afrond.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
OV is gratis?Hier dus niet, iig heb ik NOG geen abbo (OV is vanaf je 18de
) en dus kost het nog wel bijv dikke 20 euro voor 45 strippen, en ik verbruik dus 7 strippen per rit (heen).
14 voor heen en terug, dus ik red nog net 3 dagen school en heb al 20 euro verpatst
en hoe vraag ik die dan aan?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hier in Nederland is het gratis. Mits je je studie afrond.
70 euro per maand.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:43 schreef Hijacking het volgende:
als je vroegtijdig stop met je studie mag je 70 euries lappen =-) (dus ook als je een jaar daarop een andere studie kiest )
http://www.ibgroep.nl/par(...)vragen/Aanvragen.aspquote:Op woensdag 19 september 2007 23:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
en hoe vraag ik die dan aan?
Brommer is totaal naar de tering en mn zin om em weer eens te maken is ver te zoeken, (eerst laptop, dan brommert).
Dus als je me vertelt hoe ik die OV krijg voor gratis vervoer kom ik een heel eind
Kutbrommert, als ik dan toch vervoer heb dat hele ding uit elkaar, kappen eraf om te fixen etc, word ie eindelijk eens goed
PS: toevallige topic titel, ineens moet iedereen zn brommer maken![]()
blij dat ik vorig jaar te lam was voor een OVquote:
Ja, soort teflon bus waar de binnenpoot in glijdt. Samen met die keerring was dat 45 euro, en die achterveer heb ik voor niks gekregenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:23 schreef fs180 het volgende:
lager in de poot?
valt wel mee dan, behalve vering, das wel duur
Ga weg jijquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:05 schreef E-bit het volgende:
Beste (mede)scooterts/brommerts liefhebbers,
Ik heb zojuist mijn scooter te koop gezet. Ik raad jullie aan een kijkje te nemen!
[TK] Piaggio NRG Power
Wanneer u niet geinteresseerd bent, beschouw dit bericht dan als niet geplaatst.![]()
Ik heb een Zundapp, een GT50.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een zundapp? Of een kreilder ofzo? Ik zou graag zo'n machine willen hebben, ben me nog aan het orienteren maar ik vind de Zundapp GTS50's wel tof, even als de Sprinters en de Kreidler Mustang is ook wel weer tof.
Weet iemand overigens dat wanneer je je trekker certificaat hebt je vrijstelling hebt voor je brommer?
Eigenlijk allang over, maar tochquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:16 schreef Zuen het volgende:
Die oorlog tussen Kreidler en Zündapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |