Hi!
Vanwege aanschaf auto en ruimtegebrek verkoop ik mijn scooter. Het betreft een Piaggio NRG Power uit het jaar 2005, met kenteken! De scooter is altijd bij de dealer onderhouden en ik ben de eerste eigenaar. Heb hem ook helemaal nieuw gekocht. De scooter is in de kleuren zwart / kawasaki groen. Altijd goed op gepast en nooit pech mee gehad. Er zitten 2 minieme gebruikerskrasjes op waarvoor je wel heel goed moet kijken. Bij aankoop van de scooter krijg je er ook een Kryptonite slot bij! Deze is goedgekeurd is voor 120 euro aangeschaft!
De setup:
Standaard cilinder
Standaard krukas (Piaggio krukassen zijn standaard al sterk!)
Yasuni Z uitlaat + aluminium demper (oppervlakkige roest)
Malossi rollen 5.3 gram
Standaar drukveer
Nieuwe trekveren Polini (sterkte onbekend)
Met deze setup heb ik altijd rond de 80/85 op mijn teller gereden! 75 echte km/u. Het is een fijne scooter met een fijne wegligging. De achterband ligt er nog maar 1500km op, dus die gaat nog wel even mee! De kilometer stand is 11.000. OJa! Er is ook nog blauwe neon ingebouwd in de voorkap. Schakelaar zit in de buddy. Geeft een mooi effect, 's avonds!
De richtprijs is 899 euro. Ik ben niet van plan teveel te zakken omdat ik deze prijs al laag vind liggen! Onderstaand kun je foto's zien van mijn scooter. Deze zijn een week geleden gemaakt.
![]()
![]()
![]()
Je kunt bieden door een mail te sturen naar downz89@hotmail.com. Er word alleen op serieuze boden gereageerd!
* Er is al 750 geboden!