Misschien een idee om je koeling na te checken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb dat sinds kort dus ook met koud weer, altijd als ik vol gas rij. Komt ook door mijn slechte onderhoud.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Misschien een idee om je koeling na te checken?
nee die is goedkoop wou je zeggenquote:
Ja wacht ik kijk even.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Misschien een idee om je koeling na te checken?
Ja mijn koeling is goed, ik heb nog steeds grote vinnen op mijn cilinder en er komt nog steeds lucht langs.quote:
T is niks joh, mijn 3de cilinder hield 8 warmlopers vol in 3 weken, maar toen ging hij dus koelvloeistof (waterquote:
Doe je snel dan, maar HOE de fuck krijg je dan warmlopers? Ik krijg ze pas zonder enige vloeistof terwijl ik vloeistofgekoeld hebquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja mijn koeling is goed, ik heb nog steeds grote vinnen op mijn cilinder en er komt nog steeds lucht langs.
Ik heb ze overgehaald dat die brommer 10x goedkoper is als een fucking bus, daarbij betaal ik zelf mn benzine en onderdelen, enige wat mn moeder verder betaalt is de verzekering.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:03 schreef fusionfake het volgende:
maar hoe kan ik ze overhalen dan ? : ( of moet ik mij er gewoon totaal bij neerleggen
Ja nou ik vroeg mij dus af of dat inderdaad een warmloper is, dat het lijkt alsof hij terugschakelt en hij niet op het gas reageert voor like een seconde lang.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Doe je snel dan, maar HOE de fuck krijg je dan warmlopers? Ik krijg ze pas zonder enige vloeistof terwijl ik vloeistofgekoeld heb
Misschien te arme sproeier? Beter te rijk als te arm he!
tis toch jouw geldquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:03 schreef fusionfake het volgende:
maar hoe kan ik ze overhalen dan ? : ( of moet ik mij er gewoon totaal bij neerleggen
dat zullen ze vast niet leuk vindenquote:
Ga ik eens doen. Morgen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef fs180 het volgende:
is geen warmloper bobbie
maak is een foto van je bougie
als ie er helemaal mee kapt is het een warmloper.. als je op hoge toeren zit, gas los en hij geeft ff geen gas meer betekent dacht ik dat je een te kleine carb hebt? Whatever.. maar er is iets dan niet goed met de aanvoer van je brandstofmengselquote:
Ik rij dus op mijn top, vervolgens houd hij in (maar echt fors, dus alsof je terugschakelt), reageert hij niet op het gas, moet ik het gas even loslaten en kan ik weer. Ik moet dus net niet op zijn top rijden. Als hij koud is heb ik dit probleem al helemaal vaak.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als ie er helemaal mee kapt is het een warmloper.. als je op hoge toeren zit, gas los en hij geeft ff geen gas meer betekent dacht ik dat je een te kleine carb hebt? Whatever.. maar er is iets dan niet goed met de aanvoer van je brandstofmengsel
Had ik ook, hij moest dacht ik iets rijker
BTW, dan ik er 50 snel onder had, ik kon makkelijk zo tot de 100 gas blijven geven, maar zodra ik gas losliet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik rij dus op mijn top, vervolgens houd hij in (maar echt fors, dus alsof je terugschakelt), reageert hij niet op het gas, moet ik het gas even loslaten en kan ik weer. Ik moet dus net niet op zijn top rijden. Als hij koud is heb ik dit probleem al helemaal vaak.
Dit had ik eerst trouwens niet, dus ik denk zelf aan slijtage.
hoelang zitten je zuigerveren er al onder? dan krijg je dat ook, door slechte compressiequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik rij dus op mijn top, vervolgens houd hij in (maar echt fors, dus alsof je terugschakelt), reageert hij niet op het gas, moet ik het gas even loslaten en kan ik weer. Ik moet dus net niet op zijn top rijden. Als hij koud is heb ik dit probleem al helemaal vaak.
Dit had ik eerst trouwens niet, dus ik denk zelf aan slijtage.
Meer dan 4000km iig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoelang zitten je zuigerveren er al onder? dan krijg je dat ook, door slechte compressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |