Omg, 400 euro, te ziek!quote:Op zondag 16 september 2007 23:38 schreef Drexciyan het volgende:
net terug uit Spa Franchorchamps. wat een boute organisatie zeg!
betaal je ruim 400 euro voor een plek op de hoofdtribune, kom je bij aankomst erachter dat er 2 kaarten op 1 zitplaats zijn verkocht. moest je naar een tribune met krappe stoeltjes en bout uitzicht. meer achterhoofden dan F1 gezien.
later hoorde ik dat de mensen op de hoofdtribune genodigden waren van ING.
daar betaal je dan voor.
Waarom zou dat niet meer mogen? :/quote:Op maandag 17 september 2007 00:26 schreef NED het volgende:
Hey die donut wat Kimi maakte he, dat mag tegenwoordig toch helemaal niet meer in de F1.
Hoeveel boete zou daar op staan?
wie betaald er dan ook 400 euro om naar Spa te gaan.quote:Op zondag 16 september 2007 23:38 schreef Drexciyan het volgende:
net terug uit Spa Franchorchamps. wat een boute organisatie zeg!
betaal je ruim 400 euro voor een plek op de hoofdtribune, kom je bij aankomst erachter dat er 2 kaarten op 1 zitplaats zijn verkocht. moest je naar een tribune met krappe stoeltjes en bout uitzicht. meer achterhoofden dan F1 gezien.
later hoorde ik dat de mensen op de hoofdtribune genodigden waren van ING.
daar betaal je dan voor.
Nee helaas niet aan gedacht, omdat ik niet verwacht had dat we bij het circuit konden komen. Bij de eerste bocht was het ook niet echt nodig, want ik schat dat ik er zo'n 50 meter afzat, en kon alles prima zien. De Eau Rouge lag wel wat meer in de verte (wel indrukwekkend om ze daar zo naar boven te zien razen).quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Cool! Leuk om te horen dat er iig iemand een leuke dag had![]()
Verrekijker meegenomen?![]()
Zoals gezegd:Fernando had gewoon in de pits naar een camera moeten lopen en gaan wijzen naar een sidepod.quote:Op zondag 16 september 2007 20:24 schreef Treveo het volgende:Mooie dubbel van Ferrari!
Lewis moet niet zo zeiken dat Fernando opeens hem afsneed. Zo is Fernando gewoon... die kan het niet hebben dat Lewis zijn positie pakt
Ehm...quote:Op maandag 17 september 2007 08:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zoals gezegd:Fernando had gewoon in de pits naar een camera moeten lopen en gaan wijzen naar een sidepod.
Precies zoals dat jankballetje uit Oviedo het doet. Oh nee, dat chanterende jankballetje uit Oviedo het doet.
Geen idee, maar volgens mij mag het niet meer en zie je het daarom ook eik niemand meer doen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet meer mogen? :/
You presumed correctly, my dear.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm...![]()
U bedoelt Lewis, I presume?
Het commentaar bij Sporza was ongeveer: 'Kouwe kikker Kimi maakt nog even een donut, dat is nog eens blijdschap van 'the Ice Man'! Het mag natuurlijk niet meer, daar zal hij wel een boete voor krijgen.'quote:Op maandag 17 september 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij mag het niet meer en zie je het daarom ook eik niemand meer doen.
Dat die boete Kimi aan zn reet zal roesten snap ik ook wel, maar is er iemand die weet wat voor boete daar voor staat?
Je KUNT je bericht nog editten, hoor...quote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
You presumed correctly, my dear.
Ik had blijkbaar nog niet voldoende koffie op![]()
Damn, een boete voor een donutje? Kut FIA zeg...quote:Op maandag 17 september 2007 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Het commentaar bij Sporza was ongeveer: 'Kouwe kikker Kimi maakt nog even een donut, dat is nog eens blijdschap van 'the Ice Man'! Het mag natuurlijk niet meer, daar zal hij wel een boete voor krijgen.'
Maar HOE hoog die boete dan is, geen idee. Misschien iets te vinden op www.formula1.com ofzo, over een straf (en dus hoe hoog)?
Ja, ik! Donderdagmiddag het tentje opgezet en zondagavond weer naar huis. Het was daar erg gezellig. Het was de tweede keer dat we op camping Eau Rouge stonden, maar zeker niet de laatste!quote:Op maandag 17 september 2007 13:40 schreef Gripper het volgende:
meer mensen die dat weekend op de camping stonden?
Toffe camping idd, en Frank en Franka (de eigenaren) zijn hele leuke mensen. Ik ken de camping voornamelijk van winterkampeer weekenden, lekker met je tent op de verse sneeuwquote:Op maandag 17 september 2007 15:04 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Ja, ik! Donderdagmiddag het tentje opgezet en zondagavond weer naar huis. Het was daar erg gezellig. Het was de tweede keer dat we op camping Eau Rouge stonden, maar zeker niet de laatste!
Ja duh! Dát is nou net de vraag Sally!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:33 schreef Sally het volgende:
Maar HOE hoog die boete dan is, geen idee.
Stel 'm in een ander topic?!quote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef NED het volgende:
[..]
Ja duh! Dát is nou net de vraag Sally!!!!!!!!!!!![]()
En ik kon niks vinden dus vandaar dat ik hem hier stelde
en terecht dat brengt de veiligheid in gevaarquote:Op maandag 17 september 2007 13:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Damn, een boete voor een donutje? Kut FIA zeg...
Het zijn niet allemaal coureurs die in een opwarmronde van de baan vliegen, Westquote:Op maandag 17 september 2007 17:12 schreef WEST het volgende:
[..]
en terecht dat brengt de veiligheid in gevaar![]()
ach dat is nog onschuldig.., het is in iedergeval geen coureur die zich voor de veiligheid inzet maar ondertussen wel de veiligheid op het circuit in gevaar brengen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal coureurs die in een opwarmronde van de baan vliegen, West![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:12 schreef WEST het volgende:
[..]
en terecht dat brengt de veiligheid in gevaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |