Wat heeft dat ermee te maken? Al stonden we 20 jaar geen eerste. Ik vind de kritiek die Feyenoord krijgt elke week nogal vreemd.quote:Op zondag 16 september 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het lot als je 1e staat. Ook weer sinds 10 jaar oid.
Idd, klasse beter dan die Bahia. Wat die nog bij de selectie doet...quote:Op zondag 16 september 2007 16:34 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Kan Greene eigenlijk centraal spelen? Als hij centraal kan spelen, kan hij mooi Vlaar vervangen als hij er langere tijd uitligt. In het seizoen van Gullit was hij één van de betere spelers.
Dat kan je ook van Greene zeggen na de vorige seizoenenquote:Op zondag 16 september 2007 16:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, klasse beter dan die Bahia. Wat die nog bij de selectie doet...
Klopt, Greene was ook lang bagger. Alleen die heeft laten zien dat ie kan voetballen, Bahia nog steeds niet.quote:Op zondag 16 september 2007 16:38 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat kan je ook van Greene zeggen na de vorige seizoenen![]()
Die deed echt geen ene flikker![]()
Het enige dat Bahia zondag moet doen is de ballen op de tribune rammen, lukt dat niet, dan gaat ie maar over op Lazovic of Koevermans.quote:Op zondag 16 september 2007 16:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt, Greene was ook lang bagger. Alleen die heeft laten zien dat ie kan voetballen, Bahia nog steeds niet.
Ja, briljant ook hoe dat uitvak lawaai maakte tijdens dat achterlijk liedquote:Op zondag 16 september 2007 16:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
dat limbo volkslied in het begin was wel triest trouwens
Godverdomme, daar gaan we al.quote:Feyenoord vreest ernstige blessure Vlaar
16/09/2007 15:52
Ron Vlaar ondergaat maandag een MRI-scan om vast te stellen hoe ernstig zijn knieblessure is.
De centrale verdediger van Feyenoord moest zondagmiddag al in de eerste helft van het veld nadat hij zich had verstapt in een duel met Jeanvion Yulu-Matondo.
Vermoedelijk heeft Vlaar een kruisband in zijn linkerknie beschadigd, zo meldt de medische staf van Feyenoord.
Zeker als iedereen meteen zo negatief gaat doen. Gewoon Bahia of Buijs erin, niks aan de hand.quote:
Exactly, niet druk om maken...quote:Op zondag 16 september 2007 16:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zeker als iedereen meteen zo negatief gaat doen. Gewoon Bahia of Buijs erin, niks aan de hand.
Hij zou misschien zelfs Lucius centraal kunnen zetten met Hofland.
Maar, maar, Bahia en Buijs zijn prutsers, boehoe. Daar win je niks mee.quote:Op zondag 16 september 2007 16:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zeker als iedereen meteen zo negatief gaat doen. Gewoon Bahia of Buijs erin, niks aan de hand.
Hij zou misschien zelfs Lucius centraal kunnen zetten met Hofland.
-edit-quote:Op zondag 16 september 2007 17:46 schreef Merkie het volgende:
Ging in de fout bij de goal van Roda.
Timmer 'voetbalt' niet mee. Datzelfde geldt voor Lucius.quote:Op zondag 16 september 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat heeft Timmer nou weer fout gedaan?
Thnx, edit lama...quote:Op zondag 16 september 2007 17:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
voor wie niet nog een uurtje kan wachten hier de samenvatting.
En ook voor Bahia, maar die mag wel blijven?quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Timmer 'voetbalt' niet mee. Datzelfde geldt voor Lucius.
Ben het wel eens met v. Marwijk in deze, Feyenoord is nu titelkandidaat, maar echt nog geen favoriet. Ik denk overigens volgende week 1-1quote:Van Marwijk: "Feyenoord nog geen titelfavoriet"
Feyenoord favoriet voor de titel? Trainer Bert van Marwijk vindt van niet. "Daarvoor is het nog veel te vroeg. We hebben nog dertig duels te gaan", zei hij zondag na de vierde opeenvolgende competitiezege tegen Roda Jc (3-1).
Van Marwijk gaf aan dat Feyenoord in de eerste helft, die met een Limburgse voorsprong werd afgesloten, zeker niet als een titelkandidaat speelde. "Roda JC maakte het ons verrekte lastig. We waren ook verrast door hun speelwijze. Twee spitsen in plaats van drie. Daar moesten we even aan wennen."
Over de tweede helft kon Van Marwijk wel tevreden zijn. "We hadden een beetje geluk met die handsbal van Kah waardoor Makaay kon scoren uit een strafschop. Daarna hebben we weinig tot niets meer weggegeven, mooie doelpunten gemaakt en het duel rustig uitgespeeld. Dat kan mijn ploeg heel goed."
Collega Raymond Atteveld was teleurgesteld dat zijn ploeg na de gelijkmaker, "knullig weggegeven door Kah", niet had teruggevochten. "We waren geknakt. Dat past niet bij Roda Jc. Maar Feyenoord heeft na de rust laten zien hoe zakelijk die ploeg kan voetballen. Het zijn killers." Atteveld haastte zich te zeggen dat die laatste opmerking als compliment was bedoeld. "Zo had ik het ook opgevat", sprak Van Marwijk met een glimlach.
Zeg dan wat zinnigs, mijn god.quote:Op zondag 16 september 2007 18:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En ook voor Bahia, maar die mag wel blijven?
Nee, ik heb kunnen zien dat Lucius en Timmer de vaart uit het spel halen, daar waar Bahia dat niet deed, omdat hij geenszins was betrokken bij de opbouw. Het is me in ieder geval niet opgevallen.quote:
idd, ik vind Lucius (en Timmer) opbouwend dramatisch. Was hele tijd tikkie terug met Lucius, terwijl De Cler hele tijd over de gehele flank te zien was. Lucius moet maar eens gaan kijken hoe De Cler dat doet.quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik heb kunnen zien dat Lucius en Timmer de vaart uit het spel halen, daar waar Bahia dat niet deed, omdat hij geenszins was betrokken bij de opbouw. Het is me in ieder geval niet opgevallen.
Plus dat Lucius bijna altijd de bal naar achteren speelde en Timmer bijna altijd de lange bal hanteerde, wat balverlies opleverde, i.p.v. te kiezen voor een voetballende oplossing.
wat lul je nou? hij zag de keeper naar links gaan, dus schoot hem rechtsquote:Op zondag 16 september 2007 18:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat schoot Makaay die penal slecht in eigenlijk
Inderdaad, als je de keeper gewoon rustig de verkeerde hoek instuurt hoeft hij niet eens in de hoek.quote:Op zondag 16 september 2007 20:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat lul je nou? hij zag de keeper naar links gaan, dus schoot hem rechts![]()
Daar ben ik het dan wel mee eens ja. Lucius tikte de bal vaker naar Timmer dan naar voren.quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, ik heb kunnen zien dat Lucius en Timmer de vaart uit het spel halen, daar waar Bahia dat niet deed, omdat hij geenszins was betrokken bij de opbouw. Het is me in ieder geval niet opgevallen.
Plus dat Lucius bijna altijd de bal naar achteren speelde en Timmer bijna altijd de lange bal hanteerde, wat balverlies opleverde, i.p.v. te kiezen voor een voetballende oplossing.
Ja die keeper dook ook te snel, maar toch vond ik het wel een slap schot.quote:Op zondag 16 september 2007 20:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat lul je nou? hij zag de keeper naar links gaan, dus schoot hem rechts![]()
waarom zou je er hem snoeihard in rammen als het gewoon rustig heel simpel met binnenkant voet kan?quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja die keeper dook ook te snel, maar toch vond ik het wel een slap schot.
Omdat niet alle keepers altijd zo snel duiken en je op het moment van de 'aanloop' dan dus nog niet altijd weet hoe hard je moet schieten.quote:Op zondag 16 september 2007 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom zou je er hem snoeihard in rammen als het gewoon rustig heel simpel met binnenkant voet kan?
quote:
Kritisch en scherp blijven heet dat, hoeft niet slecht te zijnquote:Op zondag 16 september 2007 21:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel zeiken om kleine dingen Loek. Overal maar iets negatiefs in zien. Slechte eigenschap. Heb ik ook te vaak last van.
Dat bedoel ik dus. Als die keeper niet zo snel had gedoken was Makaays aanloopje niet hard genoeg geweest.quote:Op zondag 16 september 2007 21:39 schreef snabbi het volgende:
Hij schoot hem wel slecht in. Hij liet de hoek afhangen van de keeper. Je stelt je daarmee kwetsbaar op. Precies zo als de penalty in de voorbereiding, maar daar pakte de keep hem wel.
Hoorde het ja..quote:Op zondag 16 september 2007 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Laat maar zitten![]()
Volgens van Halst spelen we overigens het Ajax-voetbal van de jaren '90
wat n mafkees.quote:
Daarvoor is de bank toch niet goed genoeg bezet ben ik bang.quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat n mafkees.
Volgende week lampies uit, als we die ook pakken dan zijn we wmb kampioenskandidaat numero uno.
Idd, al moet ik toegeven dat hij niet echt gemist werd in de 2e helft.quote:Jammer dat vlaar eruit is, hopen dat het niet te lang duurt.
Iddquote:overigens is het roda topic erg vermakelijk, zijn net kleine kinderen![]()
nou bedankt vrienden uit amsterdam :squote:In het programma Studio Voetbal werd gemeld dat PSV en Ajax er min of meer voor gezorgd hebben dat Feyenoord uitgenodigd gaat worden voor de uitbreiding van de G14. De clubs uit de grote landen hadden alleen voor de grootste competities een extra deelnemende club in gedachten. PSV en Ajax hebben zich toen sterk gemaakt om ook een derde Nederlandse club af te dwingen. Ajax voorzitter Jaakke bevestigde die lezing. Volgens Jaakke hebben zij Feyenoord naar voren geschoven vanwege de historie van de club en niet AZ.
Je kunt veel zeggen, maar dit is niet slecht toch?quote:Op maandag 17 september 2007 00:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
nou bedankt vrienden uit amsterdam :s
quote:Overigens heeft ook Feyenoord tijdens de eerste vier competitieduels historie geschreven. Nog nooit eerder startte de formatie immers zó goed aan een seizoen. De ploeg won wel vaker de eerste vier wedstrijden, maar nog nooit met dergelijk goede doelcijfers. In vier duels scoorde Feyenoord al 13 keer en kreeg het één goal tegen.
Mwah, het staat veel en veel stabieler allemaal. Er zitten een paar verdomd goede voetballers die door een individuele opleving een ploeg ook op weg kunnen helpen, behoorlijke ervaring... Natuurlijk zul je nog wel wat uitglijders maken, maar vorig jaar ging iedere club naar Rotterdam met het idee 'We scoren in ieder geval wel'. Nu is dat toch echt wel anders.quote:Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef Merkie het volgende:
Nou nog een heel seizoen lang constant presteren, iets wat eigenlijk onmogelijk is voor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |