abonnement Unibet Coolblue
pi_53215025




"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en
  • [url]na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

    Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




    Jack Shephard
    Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


    Kate Austen
    Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


    James "Sawyer" Ford
    Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


    John Locke
    Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


    Hugo "Hurley" Reyes
    Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


    Sayid Jarrah
    Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


    Desmond David Hume
    Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


    Jin Kwon
    Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


    Sun Kwon
    Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


    Charlie Pace
    Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.


    Claire Littleton
    Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...


    Benjamin Linus
    Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.


    Juliet Burke
    Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.


    Seizoen 4 (verwacht) (Bron: ABC en Variety)

    4.01 - 06 februari 08 (Seizoenspremiere)
    4.02 - 13 februari 08
    4.03 - 20 februari 08
    4.04 - 27 februari 08
    4.05 - 05 maart 08
    4.06 - 12 maart 08
    4.07 - 19 maart 08
    4.08 - 26 maart 08
    4.09 - 02 april 08
    4.10 - 09 april 08
    4.11 - 16 april 08
    4.12 - 23 april 08
    4.13 - 30 april 08
    4.14 - 07 mei 08
    4.15 - 14 mei 08
    4.16 - 21 mei 08 (Seizoensfinale)



    Officiële sites van ABC:
    Lost op ABC
    Oceanic Air 815
    The Hanso Foundation
    The Fuselage

    Informatieve sites:
    Lost op IMDb
    Lost op TV.com

    Overige sites:
    http://www.lostpedia.com
    http://www.4815162342.com/forum/
    http://losteastereggs.blogspot.com
    http://spoilerslost.blogspot.com
    http://www.lost-tv.com/
    http://www.lost-theseries.com
    http://www.lostvideo.net
    http://www.lost-media.com
    http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
    http://lostfic.com/
    http://lost.pagina.nl

    Nieuwste promo na iedere ep
    Latest Lost Trailers
    YouTube
    Lost Media.com
    The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

    Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...




    ***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

    Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_53215089
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 12:00 schreef chansadres het volgende:
    Lost [USA] #64: Februari the story continues
    Dan zijn we ook van die vraag af in dit topic
    Ik heb er weer zin an
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_53215095
    Wat denken jullie wat het monster is?

    Ik denk het resultaat van een mislukt experiment.
    pi_53215098
    Nog maar 4-5 maanden .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_53215172
    begint wel erg lang te duren nu...vooral nu alle andere series weer beginnen..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_53215275
    Ik wil weten hoe het verder gaat na seizoen 3
      zondag 16 september 2007 @ 12:29:17 #7
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_53215545
    Ik ben seizoen 1 aan het herkijken, de pilot blijft kick-ass.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_53215570
    Oh, volgende week zaterdag begint het prijzencircus bij V&D. De Lostboxen zijn in de aanbieding! Ben alleen de prijs even vergeten, maar deze week komt de folder uit.
    pi_53215623
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef magnifor het volgende:
    Wat denken jullie wat het monster is?

    Ik denk het resultaat van een mislukt experiment.
    Ik heb een hele andere theorie hierachter.
    Smokey is door de makers ook wel Cerberus genoemd. Op de kaart die Locke zag in de hatch, toen hij vast zat onder de deur, staat ook Cerberus op de muur geschreven. Ook zijn er foto's gelekt waar CERBERUS VENT op staat. Maar wat is Cerberus eigenlijk? Wiki zegt het volgende:
    Cerberus is de bewaker van de onderwereld in de klassieke en christelijke beeldende kunst.[1] Hij zorgde ervoor dat de doden de onderwereld niet konden verlaten en dat de levenden er niet konden binnentreden. In ruil voor een veilige doorgang geven de zielen der doden hem honingtaart.
    Erg interessant. Als ik de puzzelstukjes aan elkaar plak krijg ik het volgende.
    Smokey/Cerberus is een beveiligingsysteem in het ondergrondse terrein (the hatches etc.) van Dharma. Het zorgde ervoor dat de labmensen op hun plaats bleven en dat er niemand naar binnen kon (daarom kan het zien wat voor persoon het is, het verleden wat vaker in Smokey te zien was). Echter, Smokey is ontsnapt. Hoe is nog niet duidelijk maar het zou bijvoorbeeld door Desmond gedaan kunnen zijn, toen hij voor de eerste keer de nummers niet had ingevoerd. De vent is opengesprongen en Smokey kon ontsnappen. Echter niet ver omdat het terrein is bewaakt door die hyperbollen (weet niet hoe ze heten maar die pilaren waar Kate en Locke overheen klommen).
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_53216225
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 12:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Oh, volgende week zaterdag begint het prijzencircus bij V&D. De Lostboxen zijn in de aanbieding! Ben alleen de prijs even vergeten, maar deze week komt de folder uit.
    Weet je wel rond welke prijs het zit? Ik wacht op de grote klapper actie voor Seizoen 2 voor 20 a 30 euro
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_53216797
    Vorige week zaten er kortingsbonnen in de Veronicagids, 10 euro korting op seizoen 1 en 2 bij de FRS.

    Maar dan is het nog 50 euro
      zondag 16 september 2007 @ 13:26:34 #12
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_53216904
    Pies ik weer naast de pot, ik heb de boxen al
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_53216914
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    Weet je wel rond welke prijs het zit? Ik wacht op de grote klapper actie voor Seizoen 2 voor 20 a 30 euro
    Mij staat bij dat het een half seizoen voor 16 euro was maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

    Ik vind het zelf zonde om allemaal van die halve seizoenen te hebben, ik koop in 2010 wel alle seizoenen in een keer in een mooie box en tot die tijd download ik ze
    pi_53217023
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 13:27 schreef Rens_Wilders het volgende:

    [..]

    Mij staat bij dat het een half seizoen voor 16 euro was maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

    Ik vind het zelf zonde om allemaal van die halve seizoenen te hebben, ik koop in 2010 wel alle seizoenen in een keer in een mooie box en tot die tijd download ik ze
    32 euro voor een heel seizoen. Misschien doe ik het wel...
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_53217027
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 12:33 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    Ik heb een hele andere theorie hierachter.
    Smokey is door de makers ook wel Cerberus genoemd. Op de kaart die Locke zag in de hatch, toen hij vast zat onder de deur, staat ook Cerberus op de muur geschreven. Ook zijn er foto's gelekt waar CERBERUS VENT op staat. Maar wat is Cerberus eigenlijk? Wiki zegt het volgende:
    Cerberus is de bewaker van de onderwereld in de klassieke en christelijke beeldende kunst.[1] Hij zorgde ervoor dat de doden de onderwereld niet konden verlaten en dat de levenden er niet konden binnentreden. In ruil voor een veilige doorgang geven de zielen der doden hem honingtaart.
    Erg interessant. Als ik de puzzelstukjes aan elkaar plak krijg ik het volgende.
    Smokey/Cerberus is een beveiligingsysteem in het ondergrondse terrein (the hatches etc.) van Dharma. Het zorgde ervoor dat de labmensen op hun plaats bleven en dat er niemand naar binnen kon (daarom kan het zien wat voor persoon het is, het verleden wat vaker in Smokey te zien was). Echter, Smokey is ontsnapt. Hoe is nog niet duidelijk maar het zou bijvoorbeeld door Desmond gedaan kunnen zijn, toen hij voor de eerste keer de nummers niet had ingevoerd. De vent is opengesprongen en Smokey kon ontsnappen. Echter niet ver omdat het terrein is bewaakt door die hyperbollen (weet niet hoe ze heten maar die pilaren waar Kate en Locke overheen klommen).
    Interessant.
    pi_53217201
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 13:31 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    32 euro voor een heel seizoen. Misschien doe ik het wel...
    Er is sowieso altijd een 3=2 actie voor dvd's bij het prijzencircus dus ook als ze niet zo goedkoop zijn is het misschien het overwegen waard.
    pi_53217241
    32 euro doe ik misschien ook wel. Heb 1 al staan, dus even 2 erbij halen.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_53217371
    Lost [USA] #64: Februari the story continues op-sie dubbel
    Mijne mag dicht
    pi_53219053
    Again.
      zondag 16 september 2007 @ 15:05:46 #20
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53219422
    Duurt veel te lang .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53220232
    Anders zet je even February in de TT ipv zo'n half Engelse TT.
    pi_53220362
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 15:38 schreef -Mo- het volgende:
    Anders zet je even February in de TT ipv zo'n half Engelse TT. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
    Oh my god. Ik schaam me!
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_53220434
    Dan ga ik het maar hier blijven volgen
    pi_53220864
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 15:42 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    Oh my god. Ik schaam me! [afbeelding]
    You can only pray to God that Mike is willing to help you out.
    pi_53222249
    even een aantekening in m'n agenda gezet bij 6 februari
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')