quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tony Hawk: 'Welcome to Fuck-it, eeeehm, Puckey'
quote:Op zondag 16 september 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, er was dus al een topic over in NWS, ik ga weer verder met zappen
jah, ik was wat anders aan het kijken en zapte toevallig voorbij Al Jazeerah.quote:Op zondag 16 september 2007 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
fok.nl sneller dan jij het nieuws ziet:?
Waar haal je die wijsheid vandaan O?quote:
Coviequote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef covie het volgende:
Bonjour!!
Indahquote:
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
COquote:
Hier ook primaquote:Op zondag 16 september 2007 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, prima... en daar?
nooit slechtquote:Op zondag 16 september 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook prima
Gister lekker wezen bieren op een housewarming
maar ik heb zeker pech dat ie alweer oud isquote:Op zondag 16 september 2007 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Verse Indonesische koffie is idd lekker ja.
moah, alles is relatief he.. verse vis ligt ook vast al dagenweken in het ijs in Nederland terwijl mijn verse vis om 4 uur in de morgen binnenkomt en direct verkocht wordt, nog voor er ijs overheen gaat. Hoe vers!quote:Op zondag 16 september 2007 17:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
maar ik heb zeker pech dat ie alweer oud is![]()
Ja het was kei gezelligquote:Op zondag 16 september 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
CO
Lekker gezopen gister? Ik las iets over een stoute pastoor...
haha... geweldigquote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja het was kei gezellig![]()
En die pastoor tjaDe kroeg waar ik kom was eerst van de kerk, dus zodoende is de huidige pastoor, die net nieuw is, met ons in contact gekomen. Ik zag hem het eerst toen er een hardcore(punk) bandje speelde uit Belgie waar hij naar kwam kijken, want hij is belgisch. Nu hadden we gister een BBQ daar, en hij was er ook even om 'een pintje te drinken'
Toen hij weer even naar huis ging, om later weer terug te komen, riep iemand hem toe dat hij maar een paar vriendinnen moest meenemen, en zodoende waren er 3 zusters van een jaar of 70 aan het dansen na een tijdje
broodje vis is een ander verhaal. Verse vis zelf halen en er daarna een broodje zelf bij kopen dat kan wel, maar brood eten is een stuk minder gewoon als in Nederland.quote:Op zondag 16 september 2007 17:16 schreef maffemuts het volgende:klinkt weer erg aantrekkelijk om n broodje vis te gaan halen
![]()
Mja tis niet anders![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja het was kei gezellig![]()
En die pastoor tjaDe kroeg waar ik kom was eerst van de kerk, dus zodoende is de huidige pastoor, die net nieuw is, met ons in contact gekomen. Ik zag hem het eerst toen er een hardcore(punk) bandje speelde uit Belgie waar hij naar kwam kijken, want hij is belgisch. Nu hadden we gister een BBQ daar, en hij was er ook even om 'een pintje te drinken'
Toen hij weer even naar huis ging, om later weer terug te komen, riep iemand hem toe dat hij maar een paar vriendinnen moest meenemen, en zodoende waren er 3 zusters van een jaar of 70 aan het dansen na een tijdje
effe kijkenquote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Houniet het volgende:heb net ef klein verslag in Sneakerz topic gezet
Heeej MMquote:
stoer is het nietquote:
Damn..... Toen stond ik alweer in het zwembadquote:
lekker wezen zwemmen, of gelijk de sauna ingedokenquote:Op zondag 16 september 2007 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Damn..... Toen stond ik alweer in het zwembad
met watvoor intentie postte je het dan?quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
stoer is het nietwat is er nou stoer aan?
Eerst zwemles gegeven, daarna ff een bakkie gedaan, daarna nog ff zelf gezwommenquote:Op zondag 16 september 2007 19:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker wezen zwemmen, of gelijk de sauna ingedoken
ben jij zwemleraarquote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst zwemles gegeven, daarna ff een bakkie gedaan, daarna nog ff zelf gzwommen![]()
quote:
quote:
Studerenquote:Op zondag 16 september 2007 20:27 schreef OA het volgende:
Hebben jullie nog wat zinnigs gedaan vandaag?![]()
heel hard gechilld.quote:Op zondag 16 september 2007 20:27 schreef OA het volgende:
Whehehe... Ik wilde deze smilie (quote:
Keurig netjesquote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe... Ik wilde deze smilie () doen...
Saaie boel dan...![]()
Ik heb gelambald.. de hele dag...![]()
Hou toch op man....quote:Straks ziet u een man die iets te diep in het glaasje heeft gekeken... daarbij reed hij ook nog een veuls te hard op een weg waar 120 is toegestaan... Hij gaat zeker 6 km/h te hard![]()
![]()
![]()
Een misdadiger die direct van de weg dient te worden gehaald...![]()
Back to plain coffeequote:
Zwemles gegeven, gelambald, buurjongen bijles natuurkunde gegevenquote:Op zondag 16 september 2007 20:27 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |