quote:Op zondag 16 september 2007 13:04 schreef covie het volgende:
Zo gisteren veel gezopen niet normaal. Maar ik voel me echt kiplekker [afbeelding]
Ik had toch ook lekker veel op, en was maar 20 euro kwijt inclusief sigaretten en frietquote:
owh, da's dan weer niet veel geld nee...quote:Op zondag 16 september 2007 13:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had toch ook lekker veel op, en was maar 20 euro kwijt inclusief sigaretten en friet
""quote:Op zondag 16 september 2007 13:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had toch ook lekker veel op, en was maar 20 euro kwijt inclusief sigaretten en friet
Covie de cavia (papegaai ) ? wat voor beest is het eigenlijk ?quote:Op zondag 16 september 2007 13:04 schreef covie het volgende:
Zo gisteren veel gezopen niet normaal. Maar ik voel me echt kiplekker [afbeelding]
Dacht ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, da's dan weer niet veel geld nee...
Je moet gewoon de goede kroeg uitzoeken. Waar ik vaak naartoe ga kost een flesje bier een euroquote:Op zondag 16 september 2007 13:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
""leer mij,...... o meester.
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 13:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je moet gewoon de goede kroeg uitzoeken. Waar ik vaak naartoe ga kost een flesje bier een euroEn Corona was gister 1.50, normaal 2 euro.
Bovendien moet je niet zo heel goed tegen alcohol kunnen, dat scheelt ook
In een kutdorpje, waar de enige relaxte kroeg eigenlijk een jongerencentrum is.quote:Op zondag 16 september 2007 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Crossover waar woon je ga ik mee zuipen
![]()
haha.. dat is wel eerlijk van jequote:Op zondag 16 september 2007 13:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je moet gewoon de goede kroeg uitzoeken. Waar ik vaak naartoe ga kost een flesje bier een euroEn Corona was gister 1.50, normaal 2 euro.
Bovendien moet je niet zo heel goed tegen alcohol kunnen, dat scheelt ook
da's dan weer kutquote:Op zondag 16 september 2007 13:35 schreef crossover het volgende:
[..]
In een kutdorpje, waar de enige relaxte kroeg eigenlijk een jongerencentrum is.
Ik denk dat het kutter klinkt dan het is.quote:
tenminste goedkoper bier dan een normale kroegquote:Op zondag 16 september 2007 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat het kutter klinkt dan het is.
Oh hier niet hoor. Gemiddelde leeftijd is denk ik een jaar of 22. Op evenementen zijn er ook zat 30, 40, 50-plussers.quote:Op zondag 16 september 2007 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tenminste goedkoper bier dan een normale kroegWaarom hebben ze hier niet goedkoop bier,
Hoogezand het dorp van de preutse boerkes..Bier? Nee dat kan niet in een jongerencentrum.Daar komen toch maar kinders van 12 - 15 die nog net niet de kroeg in komen.
Veel verschil tussen de kinderdisco en dit is er ook niet.![]()
Verschil tussen noord - brabant en groningen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh hier niet hoor. Gemiddelde leeftijd is denk ik een jaar of 22. Op evenementen zijn er ook zat 30, 40, 50-plussers.
chill, goeie stack.quote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is dan weer een meevallertje..
Ik heb hier inmiddels mijn voorraad drank ook weer opgebouwd:
1 liter Baileys
1 liter Bacardi Lemon
4 liter rode wijn
1 fles lokale 'wijn', goedkoop, 15% alcohol en best te drinken als 'slaapmutsje'
quote:Op zondag 16 september 2007 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Verschil tussen noord - brabant en groningen.![]()
Nu weten wij tenminste wel dat jij genoeg drank in huis hebt,quote:Op zondag 16 september 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chill, goeie stack.
Bij de appie hier was de wijn ook in de aanbieding, goeie wijn
Pa en ma hebben meteen een paar dozen gehaald
komt er ook jeugd van onder de 18?quote:Op zondag 16 september 2007 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat het kutter klinkt dan het is.
m'n ouders hebben genoeg drank in huis, ik heb hier 1 biertje staanquote:Op zondag 16 september 2007 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nu weten wij tenminste wel dat jij genoeg drank in huis hebt,
Pizza en wijn bij Eerik. Thuis , Dat wordt een feestje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die vorder ikquote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n ouders hebben genoeg drank in huis, ik heb hier 1 biertje staan
niks niet, het is een hertog jan primator, die vorder jij niet, want die drink ik lekker opquote:Op zondag 16 september 2007 14:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die vorder ikDe rest ziet maar wat hij doet op het feest.
![]()
er zit een gehandicapt lieveheers beestje op mn bureau![]()
hij loopt rondjes....![]()
whehe.. dat is dan wel een klein beeje pauperig al mag ik het misschien niet zeggenquote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n ouders hebben genoeg drank in huis, ik heb hier 1 biertje staan
Ja, maar ik heb ook nog 2 lege kratten staan van gisterquote:Op zondag 16 september 2007 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dat is dan wel een klein beeje pauperig al mag ik het misschien niet zeggen
haha.. dat veranderd de situatie wel iets jaquote:Op zondag 16 september 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog 2 lege kratten staan van gister
Er is nog 1 biertje over, en die drink ik vandaag ergens een keer op.
Als ik zin heb.
Morgen weer nieuwe halen
Zat net nog een stukje film te kijken, waar ze ook in phuket zijnquote:Op zondag 16 september 2007 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, flinke crash op het vliegveld van Phuket, Thailand.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Vliegtuig crashed in Phuket, Thailand. Minimaal 100 doden
quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tony Hawk: 'Welcome to Fuck-it, eeeehm, Puckey'
quote:Op zondag 16 september 2007 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, er was dus al een topic over in NWS, ik ga weer verder met zappen
jah, ik was wat anders aan het kijken en zapte toevallig voorbij Al Jazeerah.quote:Op zondag 16 september 2007 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
fok.nl sneller dan jij het nieuws ziet:?
Waar haal je die wijsheid vandaan O?quote:
Coviequote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef covie het volgende:
Bonjour!!
Indahquote:
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
COquote:
Hier ook primaquote:Op zondag 16 september 2007 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, prima... en daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |