quote:Op zondag 16 september 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Heftig...
Fijn vliegen met die Thaise maatschappijen
Het zal niet aan het type vliegtuig liggen dat ze crashen, immers goed onderhouden gaat een vliegtuig best lang mee. Alleen op dat onderhouden wordt vaak bespaard, waardoor oudere vliegtuigen minder betrouwbaar worden.quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
Je had het wel kunnen verwachten van O-T-G dat er ooit een ongeluk zal plaatsvinden. Die slechte bakken die ze gebruiken.
Thai airways gebruikt teminste kwaliteitsvliegtuigen (Boeing 777-Airbus A340).![]()
[afbeelding]
quote:Hospital officials told AFP news agency that those injured included nationals from Australia, Austria, Britain, Iran, Ireland, Italy and the Netherlands.
Met een VVD congres op zaterdag was die vulling er toch wel, hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Dan is het nieuws wel boeiend voor op de voorpagina morgen, toch mooi nog vulling gevonden dus
maar dat hebben de meeste Nederlanders wel gezien nu, die soap.quote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met een VVD congres op zaterdag was die vulling er toch wel, hoor.
Dat beeld had ik ook al bij het zien van beelden op Al Jazeerah, CNN en de Beeb. 88 doden is dan ook geen klein ongelukje meer.quote:Op zondag 16 september 2007 16:28 schreef F04 het volgende:
Volgens de Thaise sateliet televisie, is het toch een aardige grote crash geweest .
Ik zie dit soort berichtgeving steeds vaker.quote:Nederlanders gewond bij vliegramp
Bij een vliegtuigongeluk op Phuket in Thailand zijn een man van 29 uit Arnhem en zijn 23-jarige vriendin gewond geraakt. De man is lichtgewond. De vrouw ligt buiten levensgevaar in een Thais ziekenhuis. Het vliegtuig van de budgetmaatschappij One-Two-Go verongelukte bij de landing. In totaal kwamen 88 mensen om het leven en vielen er tientallen gewonden.
De piloot probeerde in slecht weer een doorstart te maken, maar het toestel raakte van de landingsbaan, kwam in een bos terecht, brak in tweeën en vloog in brand. Aan boord waren 130 mensen, onder wie veel Europese toeristen.
quote:Vliegramp in Thailand: 88 doden
Bij een vliegtuigongeluk op Phuket in Thailand zijn 88 doden en tientallen gewonden gevallen. Een vliegtuig van de budgetmaatschappij One-Two-Go verongelukte bij de landing. De piloot probeerde in slecht weer een doorstart te maken, maar het toestel raakte van de landingsbaan, kwam in een bos terecht, brak in tweeën en vloog in brand.
Aan boord waren 130 mensen, onder wie veel Europese toeristen. Onder de gewonden zijn twee Nederlanders: een man van 29 uit Arnhem en zijn 23-jarige vriendin. De man is lichtgewond. De vrouw ligt buiten levensgevaar in een Thais ziekenhuis.
Nee, dat is volkomen normaal omdat het een opvolgend bericht is. Gewoon eventjes doorklikken naar de eerdere berichten.quote:Op maandag 17 september 2007 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die, net als ik, onpasselijk worden van misselijkmakende Nederland-centrische berichtgeving, zoals onderstaande headline op NOS Teletekst?
Nederlanders gewond bij vliegramp
[..]
Ik zie dit soort berichtgeving steeds vaker.Ik heb last van plaatsvervangende schaamte als ik dit lees. Er zijn verdomme 88 doden en NOS heeft het in de eerste plaats over slechts twee gewonde Nederlanders.
Waarom niet:
[..]
Bijna goedquote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef TNA het volgende:
Binnen een paar uur staat er wat anders op pagina 124 en verschijnt er plotseling "Zeehonden gered in Canada" in de OP.
En de doden?quote:Op zondag 16 september 2007 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/LivePressAlert
Lijst van gewonden. Ene Sara uit Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |