tot de volgende keer maar weerquote:Op zondag 16 september 2007 11:28 schreef BrandX het volgende:goedemorgen koffievriendjes en vriendinnetjes!
quote:Op zondag 16 september 2007 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tot de volgende keer maar weer:')
nee ik ga nog niet weg:)
quote:Op zondag 16 september 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, ik ben er ook weer bij natuurlijk:W
mwoah ik zit sinds 2 weken in groningen nou, ik woon er niet maar ben er vaker dan dat ik eigenlijk thuis benquote:Op zondag 16 september 2007 11:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] nou heel fijn dat je nog even blijft dan natuurlijk! Hoe is het met CGM?
das balen en leuk tegelijkertijd, groningen is een leuke stad!quote:Op zondag 16 september 2007 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwoah ik zit sinds 2 weken in groningen nou, ik woon er niet maar ben er vaker dan dat ik eigenlijk thuis ben:Y.
Omdat ik geen school kan volgen in hoogezand , moet ik hem nu in groningen volgen ...
Bömvolle treinen:')BAGGER NS:9
quote:
Jup, groningen lekkere uitgaans gelegenhedenquote:Op zondag 16 september 2007 11:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
das balen en leuk tegelijkertijd, groningen is een leuke stad!
jazekers, en nu nog even de tuin sproeien (mee bezig, gaat via een sprinklerquote:Op zondag 16 september 2007 11:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
das balen en leuk tegelijkertijd, groningen is een leuke stad!
[..]
lekker voor de buis gehangen?
"martinikerkhof" dode mensen?quote:Op zondag 16 september 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jup, groningen lekkere uitgaans gelegenheden, en martinikerkhof heeft genoeg mensen zoals ik daar rondhangne
. dus opzich is het niet zo slecht
leer ik wat mensen kennen
![]()
ja hoor, net wakker, lekker gedronken gister, geen katerquote:Op zondag 16 september 2007 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier nog een half uutje over, en dan is het alweer avond.
jeps, alles prima, en daar?
dat is dan weer een meevallertje..quote:Op zondag 16 september 2007 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja hoor, net wakker, lekker gedronken gister, geen kater
Nu effe ontbijt halen, tot straks
quote:Op zondag 16 september 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"martinikerkhof" dode mensen?
ik zou andere drank hebben gehaald mix drankjes van 15 % , en witte wijn,quote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is dan weer een meevallertje..
Ik heb hier inmiddels mijn voorraad drank ook weer opgebouwd:
1 liter Baileys
1 liter Bacardi Lemon
4 liter rode wijn
1 fles lokale 'wijn', goedkoop, 15% alcohol en best te drinken als 'slaapmutsje'
Mwhoah ik lichtelijk.quote:Op zondag 16 september 2007 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja hoor, net wakker, lekker gedronken gister, geen kater
Nu effe ontbijt halen, tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |