Ik begrijp heel goed dat jouw buren 112 gebeld hebben....quote:Op zondag 16 september 2007 06:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar lag het ook wel een beetje aan, maar je weet, ik ben een zeer bescheiden mens.Vind je het wat eigenlijk, dat muziekje? is een beta-versie, he...
quote:Op zondag 16 september 2007 06:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel een beetje veel Disana![]()
Zal het morgen straks, eh later wel weer aanpassen![]()
Nu tukje doen![]()
dag liefjes, truste
Hoe kan dat nou, teveel DisanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de lol en welterusten![]()
Als ik het goed heb begrepen van m'n mentor ga ik pas variëren en afmixen als ik genoeg basis heb verzameld. In een eindmix kan ik dan nog flink met effecten gaan spelen/variatie aanbrengen. De mix zoals het nu is, is nog gortdroog, maar het heeft al wel potentie, denk ik zelf.quote:Op zondag 16 september 2007 06:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er net weer naar te luisteren... Op het eerste gehoor ben ik geneigd te zeggen: leuk, maar misschien wat minder lang per sectie? Minder herhalen dus?
[..]
Nu tukje doen![]()
dag liefjes, truste
Ik vind het juist grappig kanjer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker, en ik denk aan je![]()
![]()
Dolf is de baas
Insaantje
Aha, zit dat zo. Dan heb ik als leek helemaal niets gezegdquote:Op zondag 16 september 2007 06:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrpen van m'n mentor ga ik pas variëren en afmixen als ik genoeg basis heb verzameld.
Staat anders zwart op wit. Als de bliksem editten die hap..quote:Op zondag 16 september 2007 06:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, zit dat zo. Dan heb ik als leek helemaal niets gezegd![]()
[..]
Nu tukje doen![]()
dag liefjes, truste
Weltruste nachtzusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Niks ervan. Ik schaam mij niet voor mijn stuitende onwetendheidquote:Op zondag 16 september 2007 06:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat anders zwart op wit. Als de bliksem editten die hap..
Ben die bagger nu al aan het afluisteren..quote:Op zondag 16 september 2007 06:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog 1 slaapliedje dan: http://nl.youtube.com/watch?v=W9e_4A7EKoA
Of zal ik 'm editten?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 06:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat jouw buren 112 gebeld hebben....![]()
Ik heb een stukje geluisterd. -edit- dus lekker slapen -edit- volgende keerquote:Op zondag 16 september 2007 06:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog 1 slaapliedje dan: http://nl.youtube.com/watch?v=W9e_4A7EKoA
Of zal ik 'm editten?![]()
Zou ik maar wel doen....quote:Op zondag 16 september 2007 06:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks ervan. Ik schaam mij niet voor mijn stuitende onwetendheid![]()
Trustequote:Op zondag 16 september 2007 06:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een stukje geluisterd. -edit- dus lekker slapen -edit- volgende keer![]()
Ga je er een stuk bij schrijven als ik al heb gereageerdquote:Op zondag 16 september 2007 06:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen van m'n mentor ga ik pas variëren en afmixen als ik genoeg basis heb verzameld. In een eindmix kan ik dan nog flink met effecten gaan spelen/variatie aanbrengen. De mix zoals het nu is, is nog gortdroog, maar het heeft al wel potentie, denk ik zelf.![]()
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |