quote:Op zondag 16 september 2007 05:56 schreef tipsch het volgende:
Gaat me toch niet vertellen dat die van HiDiHO eerder is?![]()
onverantwoordquote:Op zondag 16 september 2007 05:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ik bedoelde deze eigenlijk, ook een soort van -edit- http://nl.youtube.com/watch?v=WIUb28-oxCw
Deze volgens mijquote:Op zondag 16 september 2007 05:56 schreef tipsch het volgende:
Dit was de eerste. Sorry boys. Maar Tipsch, je staat wél in de OP.quote:Op zondag 16 september 2007 05:56 schreef tipsch het volgende:
Gelukkig ben jij er ook nog!quote:Op zondag 16 september 2007 05:59 schreef Leandra het volgende:
Tering...... op zondagmorgen om 6 uur 3 nieuwe SC's
Maar deze is eerst...
Nope... ik weet nix van <knip>... ik zat te zwijmelen bij http://nl.youtube.com/watch?v=nfbOHebiBgwquote:Op zondag 16 september 2007 05:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Iemand nog wat te vertellen over <knip>![]()
Ik vind 't schitterend.quote:Op zondag 16 september 2007 06:00 schreef Disana het volgende:
BWAHAHAHAHAHA!
Kijk eens naar de OP allemaal.
Ik sluit mijn ogen voor deze geestelijke mishandelingquote:Op zondag 16 september 2007 06:00 schreef Disana het volgende:
BWAHAHAHAHAHA!
Kijk eens naar de OP allemaal.
Sweet dreamsquote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik weet nix van <knip>... ik zat te zwijmelen bij http://nl.youtube.com/watch?v=nfbOHebiBgw
Vervolgens raakte ik al snel aan het dwalen... het zijn allemaal van die heerlijke zwijmelnummers
En ik ga nu dromen dat ik een 30 jaar jongere look-a-like met net zo'n heerlijke stem tegenkom
Truste all![]()
![]()
Bij het vorige topic jaquote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zat jij op te wachten, lijkt het wel![]()
Hoezo, geestelijke mishandeling... je ogen gaan er alleen maar van draaienquote:Op zondag 16 september 2007 06:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sluit mijn ogen voor deze geestelijke mishandeling![]()
Jullie waren wel weer komisch in de vorige SC![]()
Dromen mag altijdquote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik weet nix van <knip>... ik zat te zwijmelen bij http://nl.youtube.com/watch?v=nfbOHebiBgw
Vervolgens raakte ik al snel aan het dwalen... het zijn allemaal van die heerlijke zwijmelnummers
En ik ga nu dromen dat ik een 30 jaar jongere look-a-like met net zo'n heerlijke stem tegenkom
Truste all![]()
![]()
Zeker weten, terecht.quote:Op zondag 16 september 2007 05:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de eerste. Sorry boys. Maar Tipsch, je staat wél in de OP.
Slaap lekker Leandraquote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
Ja maar... ik dacht, er is toch bijna niemand... kan ik het handboek 'de zweep erover' eindelijk eens in praktijk brengen zonder dat er al te veel slachtoffers vallen.quote:Op zondag 16 september 2007 06:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij het vorige topic ja![]()
Dat krijg je ervan als je alle userts kwijtmaakt![]()
Als mijn ogen gaan draaien kan je je beter gaan schuilen...quote:Op zondag 16 september 2007 06:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, geestelijke mishandeling... je ogen gaan er alleen maar van draaien![]()
Gaat u dan een duetje met hem zingen? Slaap lekker.quote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
Dus ik hoef me niet te schamen dat ik daar nog een plaat van heb gehadquote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
laten we dat maar niet op youtube zettenquote:Op zondag 16 september 2007 06:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat u dan een duetje met hem zingen? Slaap lekker.![]()
Ja zo voelde ik me wel een beetje... als een echte plurk. Volgende keer duidelijker zeggen hoor tipsch!quote:
Ik zal de pammetjes voor je bij de hand houdenquote:Op zondag 16 september 2007 06:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als mijn ogen gaan draaien kan je je beter gaan schuilen...![]()
Komt wel weerquote:Op zondag 16 september 2007 06:06 schreef Lobasca het volgende:
HiDiHO, waar is de tijd gebleven dat het om 5 uur al licht werd??
Zet de spuit maar klaarquote:Op zondag 16 september 2007 06:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal de pammetjes voor je bij de hand houden![]()
Daar lag het ook wel een beetje aan, maar je weet, ik ben een zeer bescheiden (en beschetenquote:Op zondag 16 september 2007 06:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me wel een beetje... als een echte plurk. Volgende keer duidelijker zeggen hoor tipsch!
Dan moeten we nu allemaal solidair afnokken.quote:Op zondag 16 september 2007 06:07 schreef tipsch het volgende:
Lijkt me een goed idee om deze OP er een tijdje in te houden.![]()
Ik zit er net weer naar te luisteren... Op het eerste gehoor ben ik geneigd te zeggen: leuk, maar misschien wat minder lang per sectie? Minder herhalen dus?quote:Op zondag 16 september 2007 06:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar lag het ook wel een beetje aan, maar je weet, ik ben een zeer bescheiden mens.Vind je het wat eigenlijk, dat muziekje? is een beta-versie, he...
Ik moet nu nog langer wachten met naar bed gaan...quote:Op zondag 16 september 2007 06:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt wel weer![]()
![]()
Nu is het tenminste nog donker als ik naar bed ga (hoop ik)![]()
Tis inderdaad wel een beetje veel Disanaquote:Op zondag 16 september 2007 06:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als mijn ogen gaan draaien kan je je beter gaan schuilen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp heel goed dat jouw buren 112 gebeld hebben....quote:Op zondag 16 september 2007 06:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar lag het ook wel een beetje aan, maar je weet, ik ben een zeer bescheiden mens.Vind je het wat eigenlijk, dat muziekje? is een beta-versie, he...
quote:Op zondag 16 september 2007 06:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel een beetje veel Disana![]()
Zal het morgen straks, eh later wel weer aanpassen![]()
Nu tukje doen![]()
dag liefjes, truste
Hoe kan dat nou, teveel DisanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor de lol en welterusten![]()
Als ik het goed heb begrepen van m'n mentor ga ik pas variëren en afmixen als ik genoeg basis heb verzameld. In een eindmix kan ik dan nog flink met effecten gaan spelen/variatie aanbrengen. De mix zoals het nu is, is nog gortdroog, maar het heeft al wel potentie, denk ik zelf.quote:Op zondag 16 september 2007 06:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er net weer naar te luisteren... Op het eerste gehoor ben ik geneigd te zeggen: leuk, maar misschien wat minder lang per sectie? Minder herhalen dus?
[..]
Nu tukje doen![]()
dag liefjes, truste
Ik vind het juist grappig kanjer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker, en ik denk aan je![]()
![]()
Dolf is de baas
Insaantje
Aha, zit dat zo. Dan heb ik als leek helemaal niets gezegdquote:Op zondag 16 september 2007 06:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrpen van m'n mentor ga ik pas variëren en afmixen als ik genoeg basis heb verzameld.
Staat anders zwart op wit. Als de bliksem editten die hap..quote:Op zondag 16 september 2007 06:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, zit dat zo. Dan heb ik als leek helemaal niets gezegd![]()
[..]
Nu tukje doen![]()
dag liefjes, truste
Weltruste nachtzusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Niks ervan. Ik schaam mij niet voor mijn stuitende onwetendheidquote:Op zondag 16 september 2007 06:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat anders zwart op wit. Als de bliksem editten die hap..
Ben die bagger nu al aan het afluisteren..quote:Op zondag 16 september 2007 06:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog 1 slaapliedje dan: http://nl.youtube.com/watch?v=W9e_4A7EKoA
Of zal ik 'm editten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |