Als mijn ogen gaan draaien kan je je beter gaan schuilen...quote:Op zondag 16 september 2007 06:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, geestelijke mishandeling... je ogen gaan er alleen maar van draaien![]()
Gaat u dan een duetje met hem zingen? Slaap lekker.quote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik weet nix van <knip>... ik zat te zwijmelen bij http://nl.youtube.com/watch?v=nfbOHebiBgw
Vervolgens raakte ik al snel aan het dwalen... het zijn allemaal van die heerlijke zwijmelnummers
En ik ga nu dromen dat ik een 30 jaar jongere look-a-like met net zo'n heerlijke stem tegenkom
Truste all![]()
![]()
Dus ik hoef me niet te schamen dat ik daar nog een plaat van heb gehadquote:Op zondag 16 september 2007 06:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ik weet nix van <knip>... ik zat te zwijmelen bij http://nl.youtube.com/watch?v=nfbOHebiBgw
Vervolgens raakte ik al snel aan het dwalen... het zijn allemaal van die heerlijke zwijmelnummers
En ik ga nu dromen dat ik een 30 jaar jongere look-a-like met net zo'n heerlijke stem tegenkom
Truste all![]()
![]()
laten we dat maar niet op youtube zettenquote:Op zondag 16 september 2007 06:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat u dan een duetje met hem zingen? Slaap lekker.![]()
Ja zo voelde ik me wel een beetje... als een echte plurk. Volgende keer duidelijker zeggen hoor tipsch!quote:
Ik zal de pammetjes voor je bij de hand houdenquote:Op zondag 16 september 2007 06:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als mijn ogen gaan draaien kan je je beter gaan schuilen...![]()
Komt wel weerquote:Op zondag 16 september 2007 06:06 schreef Lobasca het volgende:
HiDiHO, waar is de tijd gebleven dat het om 5 uur al licht werd??
Zet de spuit maar klaarquote:Op zondag 16 september 2007 06:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal de pammetjes voor je bij de hand houden![]()
Daar lag het ook wel een beetje aan, maar je weet, ik ben een zeer bescheiden (en beschetenquote:Op zondag 16 september 2007 06:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me wel een beetje... als een echte plurk. Volgende keer duidelijker zeggen hoor tipsch!
Dan moeten we nu allemaal solidair afnokken.quote:Op zondag 16 september 2007 06:07 schreef tipsch het volgende:
Lijkt me een goed idee om deze OP er een tijdje in te houden.![]()
Ik zit er net weer naar te luisteren... Op het eerste gehoor ben ik geneigd te zeggen: leuk, maar misschien wat minder lang per sectie? Minder herhalen dus?quote:Op zondag 16 september 2007 06:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar lag het ook wel een beetje aan, maar je weet, ik ben een zeer bescheiden mens.Vind je het wat eigenlijk, dat muziekje? is een beta-versie, he...
Ik moet nu nog langer wachten met naar bed gaan...quote:Op zondag 16 september 2007 06:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt wel weer![]()
![]()
Nu is het tenminste nog donker als ik naar bed ga (hoop ik)![]()
Tis inderdaad wel een beetje veel Disanaquote:Op zondag 16 september 2007 06:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als mijn ogen gaan draaien kan je je beter gaan schuilen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |