abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53219024
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ondanks die 8-1 heeft Feyenoord nu al een beter doelsaldo dan wij
Ik kijk al niet meer eens naar de anderen. Het is nu echt van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en slechts hopen dat we met hangen en wurgen nog wat van dit seizoen weten te maken. Maar ik heb het echt gehad. Na vorig seizoen zo enorm terugvallen... het doet pijn. Heel erg pijn.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53219394
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ondanks die 8-1 heeft Feyenoord nu al een beter doelsaldo dan wij
Nou wij begonnen vorig seizoen ook goed, zegt niks.
pi_53219407
Dit is niet vreemd hoor . Je kon het zien aankomen dat dit zou gebeuren. Je mist gewoon een goede middenvelder die creativiteit heeft.
  zondag 16 september 2007 @ 15:29:46 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53219997
Klaas flikt het weer wat een doelpunt. volgens mij is dat het enige wat ik wil zien van die wedstrijd, of heb ik het mis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53220065
Wat een verrekt saaie zondag zeg.
pi_53220083
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
Klaas flikt het weer wat een doelpunt. volgens mij is dat het enige wat ik wil zien van die wedstrijd, of heb ik het mis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het enige dat je wilt zien ja. Hoewel de Steek die penalty mooi pakt. Twee momentjes dus.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53220840
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
SPOILER
Luque had ook een mooi schot in het zijnet en Suarez een mooi poortje.
lollig
pi_53221531
AZ heeft weer punten laten liggen .
Toch nog een sprankje hoop in de grote straat-lantaarn die heel weinig licht geeft.
http://nl.youtube.com/watch?v=7pEjxp84DhE
pi_53221920
Als AZ volgende week weer zo speelt, zie ik best mogelijkheden. Daar loopt het ook niet bepaald lekker. Zeker als Ajax zelf ook wat beter gaat voetballen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_53221975
word nog een mooie week super sunday
AFC AJAX
pi_53222032
Ik denk dat Ajax wel gaat winnen van AZ.
Ik vind niet dat ze in slechte vorm zijn, ze speelden gewoon slecht tegen Heracles en Slavia en niet geweldig tegen Groningen...
  zondag 16 september 2007 @ 16:56:48 #87
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_53222113
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
word nog een mooie week super sunday
pi_53222242
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef kevin6188 het volgende:
Als AZ volgende week weer zo speelt, zie ik best mogelijkheden. Daar loopt het ook niet bepaald lekker. Zeker als Ajax zelf ook wat beter gaat voetballen.
Ik denk dat ze er bij AZ precies hetzelfde over denken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53222408
Ik hoorde zojuist van een bekende dat Ten Cate al voor de wedstrijd had gezegd dat een wedstrijd op kunstgras een loterij is, is dat waar?

Zou wel heel erg zijn om je zo als Ajax tegen een kleine club als Heracles te verdedigen bij een eventueel puntenverlies.
pi_53222426
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wij hebben Huntelaar
pi_53222442
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Ik hoorde zojuist van een bekende dat Ten Cate al voor de wedstrijd had gezegd dat een wedstrijd op kunstgras een loterij is, is dat waar?
Dat zei ie volgens mij na afloop van de wedstrijd.
pi_53222446
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

we staan boven AZ ze moeten niet piepen
AFC AJAX
pi_53222472
quote:

Zou wel heel erg zijn om je zo als Ajax tegen een kleine club als Heracles te verdedigen bij een eventueel puntenverlies.
ajax zit wat dat betreft in een klote situatie. Ze kunnen nu niet gaan roepen dat ze Heracles-uit wel even gaan winnen, dan worden ze uitgelachen. Aan de andere kant kunnen ze ook niet zeggen dat ze het moeilijk gaan krijgen. Dan geef je alleen maar aan dat je een welkome prooi bent voor zo'n beetje iedere eredivisieclub. Maar goed, laat ze nog maar even in deze situatie zitten
  zondag 16 september 2007 @ 17:13:04 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53222475
quote:

Hij heeft voor de wedstrijd al kritiek op kunstgras gehad, maar volgens mij niets over een loterij. Hij heeft gewoon gelijk, Heracles speelt al een paar jaar elke twee weken op kunstgras, en weet dus de beperkingen van hun eigen mat. En dus heeft Heracles een te groot voordeel in eigen huis.
pi_53222542
We moeten blij zijn met de punten genoeg erover op naar de volgende wedstrijd
AFC AJAX
pi_53222637
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
pi_53223238
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
pi_53223260
Ik denk eigenlijk liever niet aan Zagredb-uit
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_53223305
Zagreb wat is dat nou voor ploeg dan? begroting van 1 miljoen?
lollig
pi_53223309
quote:

ben je nou nog steeds gefrustreerd?

Get the fuck over it.
No bitch to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')