http://nl.wikipedia.org/wiki/Asynchronous_JavaScript_and_XMLquote:Op zondag 16 september 2007 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer vaag dan???
Ja! Urby was kut, Rommedahl ook, Ogararu en eh...het liep gewoon niet.quote:Op zondag 16 september 2007 01:16 schreef Jasza het volgende:
Zo zie nu die goal pas, lekker hoor, verder was het dikke schijt?
Whehe, vertel is iets nieuws dat Urby kut wasquote:Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja! Urby was kut, Rommedahl ook, Ogararu en eh...het liep gewoon niet.
Verder was de koffie erg lekker.![]()
Wat deed ie dan?quote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef Silenus het volgende:
Bij Ricky in z'n kont
in z'n kont, in z'n kont,
bij Ricky in 'z'n kont daar zit een dildo vol met stront,
dat is toch, dat is toch,
dat is toch niet gezond,
zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in z'n kont
En
Hij is een maatje van Poooostma,
hij is een maatje van pooostma,
MAAT JE VAN POSTMA
En, als reactie op Heracles-debiel die langs de tribune rent met grote vlag
Ricky wil die vlag wel in z'n réééét
Ricky wil die vlag, Ricky wil die vlag,
![]()
Een bekend verschijnsel, bij kutvoetbal wordt de irritantste voetballer van de tegenpartij altijd gejend maar in tegenstelling tot een Hans van der Haar bij RKC vorig jaar liet Ricky van den Bergh zich nu wel lekker opnaaien door ons. Wat een ontzettende dude is dat ook.![]()
http://i238.photobucket.c(...)es4/0-1Huntelaar.gifquote:Op zondag 16 september 2007 01:34 schreef M0NTANA het volgende:
Beelden van de treffer iemand toevallig?
Wat een treffer, zeg!quote:Op zondag 16 september 2007 01:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://i238.photobucket.c(...)es4/0-1Huntelaar.gif
Hehe, na liedjes van die 'fuck off'-gebaren maken, schreeuwen naar het vak. Kon ik niet verstaan natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 01:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://i238.photobucket.c(...)es4/0-1Huntelaar.gif
Hehe altijd lachen natuurlijk, en ook nog in het voordeel van Ajaxquote:Op zondag 16 september 2007 01:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, na liedjes van die 'fuck off'-gebaren maken, schreeuwen naar het vak. Kon ik niet verstaan natuurlijk.
Hij zorgde in ieder geval nog voor wat plezier.![]()
"Ajax oogt als een blinkende grote straatlantaarn, die heel weinig licht geeft."quote:Op zondag 16 september 2007 02:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Yb6G5tq8A3I
![]()
![]()
![]()
Urby kut?quote:
Meevoetballend is het allemaal leuk maar verdedigend is het levensgevaarlijk. Volgens mij krijgt hij per penalty betaald van een chinees ofzo.quote:Op zondag 16 september 2007 08:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urby kut?Hij was de beste Ajacied gisteren als je het mij vraagt.
In ieder geval beter dan die van Bakircogulu, die jongen hoef ik nooit meer in de basis te zien.quote:Op zondag 16 september 2007 10:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zijn vrije trappen en corners zijn juist slecht. Sowieso hebben we amper spelers die ze goed kunnen nemen.
Dan heb je denk ik pech want Suarez op rechts was ook niksquote:Op zondag 16 september 2007 10:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan die van Bakircogulu, die jongen hoef ik nooit meer in de basis te zien.
Haha, daar moest ik ook al aan denken. Het was ook totaal geen Ajaxvoetbal van onze kant, sorrysorrysorry!!quote:Op zondag 16 september 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Jullie beginnen zo wel steeds meer op PSV te lijken met die gestolen overwinningen
Leuk dat jullie ons uitvak eens wél volmaakten (zie AZ, PSV) maar laat je dan ook horen
Tsjah winnen op kunstgras is een prestatie opzich. Ik hoop dat heracles snel weer degradeerd.quote:Op zondag 16 september 2007 11:21 schreef Blawh het volgende:
Zo, gefeliciteerd mannen. Over de wedstrijd zou ik het maar niet hebben. Maar die vreugde na zo'n wedstrijd, ik kreeg zowaar een beetje plaatsvervangende schaamte. Het leek wel of de Champions League gewonnen werd.![]()
Ja ze hebben een beter stadion dan vvv ofzo maarja dat kunstgras.quote:Op zondag 16 september 2007 11:34 schreef Silenus het volgende:
Of gewoon dat kunstgras wegdoet en er een echte grasmat voor in de plaats legt.
Zonde, want het is een mooie en gezellige club maar wedstrijden op kunstgras hoef ik nooit meer te zien.
Wordt idd helemaal niks donderdag. Heb er 0 fiducie in.quote:Op zondag 16 september 2007 12:25 schreef Jnk18 het volgende:
Wordt nog leuk tegen Dinamo... die hebben 8 wedstrijden op een rij gewonnen en voelen zich dus goed. en met dit ajax wordt het niet veel dus
Gaan jullie maar een hockeyclub beginnen. Toch niks aan om naar te kijken wedstrijden op kunstgras?quote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Goedkoop dat afgeven op kunstgras. Ten Cate heeft daar wel een handje van. Het ligt nooit aan zn eigen team, maar altijd aan de randverschijnselen.
Ik vind dit juist erg goedkoop van jou. Ten Cate is helemaal niet begonnen over het kunstgras. De interviewer vroeg wat hij er van vond. Eerst wou Ten Cate geen antwoord geven omdat hij wist dat mensen dan weer van die reacties als jou gaan geven. Daarna zei hij nog dat zijn team heel slecht was, maar hij onafhankelijk daarvan kunstgras niks vond.quote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Goedkoop dat afgeven op kunstgras. Ten Cate heeft daar wel een handje van. Het ligt nooit aan zn eigen team, maar altijd aan de randverschijnselen.
Tsjah 2 keer de champions league niet halen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vorig jaar zei hij dat al, maar het is hip om Henk te bashen...
Hip, en terecht.quote:Op zondag 16 september 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vorig jaar zei hij dat al, maar het is hip om Henk te bashen...
hadden ze echt van die spandoekenquote:Op zondag 16 september 2007 13:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Erg triest van die lampies en die kaashoeren met hun Slavia-spandoekjes. Stumperds.
Dinamo Zagreb gaat niet leuk worden. Waarschijnlijk zit ik tussen de Dinamo-fans want er zijn zeker meer Yugo's dan Ajacieden hier in Praag.
Geblesseerdquote:Op zondag 16 september 2007 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar was Kennedy in godsnaam trouwens?
Dan heb ik wat anders gezien dan jijquote:Op zondag 16 september 2007 10:43 schreef MaxC het volgende:
Zijn vrije trappen en corners vond ik wel goed![]()
Zou Ten Cate dit soort dingen ook zeggen in de kleedkamer?quote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Lekkere goal zeg. Maar donderdag gaan we afgeslacht worden en kunnen we zwaaien naar het Europees avontuur.
lijkt me erg motiverend.quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Ten Cate dit soort dingen ook zeggen in de kleedkamer?
Nee vermoed van niet. Zal wel zoiets zeggen van "wat een rotveld, jullie konden er niets aan doen. Goed gespeeld jongens. Ik zie met de week vooruitgang. Jurgen kan ik jou even onder 4 ogen spreken? * Jurgen loopt Henk achterna * Goed gedaan jongen. George ligt er weer een paar weken uit, dus jij bent weer aan de beurt. Tikkies breed en tikkies terug. Je weet het he. Geen risico's nemen. Hup hup, ga maar weer lekker douchen jongen."quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Ten Cate dit soort dingen ook zeggen in de kleedkamer?
Ik kijk al niet meer eens naar de anderen. Het is nu echt van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en slechts hopen dat we met hangen en wurgen nog wat van dit seizoen weten te maken. Maar ik heb het echt gehad. Na vorig seizoen zo enorm terugvallen... het doet pijn. Heel erg pijn.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ondanks die 8-1 heeft Feyenoord nu al een beter doelsaldo dan wij
Nou wij begonnen vorig seizoen ook goed, zegt niks.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ondanks die 8-1 heeft Feyenoord nu al een beter doelsaldo dan wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
quote:Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
Klaas flikt het weerwat een doelpunt. volgens mij is dat het enige wat ik wil zien van die wedstrijd, of heb ik het mis?
Dat is het enige dat je wilt zien ja. Hoewel de Steek die penalty mooi pakt. Twee momentjes dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
quote:Op zondag 16 september 2007 15:29 schreef Houniet het volgende:
Klaas flikt het weerwat een doelpunt. volgens mij is dat het enige wat ik wil zien van die wedstrijd, of heb ik het mis?
Luque had ook een mooi schot in het zijnet en Suarez een mooi poortje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lollig
Ik denk dat ze er bij AZ precies hetzelfde over denken..quote:Op zondag 16 september 2007 16:48 schreef kevin6188 het volgende:
Als AZ volgende week weer zo speelt, zie ik best mogelijkheden. Daar loopt het ook niet bepaald lekker. Zeker als Ajax zelf ook wat beter gaat voetballen.
Wij hebben Huntelaarquote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij AZ precies hetzelfde over denken..
Dat zei ie volgens mij na afloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Ik hoorde zojuist van een bekende dat Ten Cate al voor de wedstrijd had gezegd dat een wedstrijd op kunstgras een loterij is, is dat waar?
we staan boven AZ ze moeten niet piepenquote:Op zondag 16 september 2007 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij AZ precies hetzelfde over denken..
ajax zit wat dat betreft in een klote situatie. Ze kunnen nu niet gaan roepen dat ze Heracles-uit wel even gaan winnen, dan worden ze uitgelachen. Aan de andere kant kunnen ze ook niet zeggen dat ze het moeilijk gaan krijgen. Dan geef je alleen maar aan dat je een welkome prooi bent voor zo'n beetje iedere eredivisieclub. Maar goed, laat ze nog maar even in deze situatie zittenquote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Ik hoorde zojuist van een bekende dat Ten Cate al voor de wedstrijd had gezegd dat een wedstrijd op kunstgras een loterij is, is dat waar?
Zou wel heel erg zijn om je zo als Ajax tegen een kleine club als Heracles te verdedigen bij een eventueel puntenverlies.
Hij heeft voor de wedstrijd al kritiek op kunstgras gehad, maar volgens mij niets over een loterij. Hij heeft gewoon gelijk, Heracles speelt al een paar jaar elke twee weken op kunstgras, en weet dus de beperkingen van hun eigen mat. En dus heeft Heracles een te groot voordeel in eigen huis.quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Zou wel heel erg zijn om je zo als Ajax tegen een kleine club als Heracles te verdedigen bij een eventueel puntenverlies.
quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
We moeten blij zijn met de punten genoeg erover op naar de volgende wedstrijd
quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef BonJovi het volgende:
We moeten blij zijn met de punten genoeg erover op naar de volgende wedstrijd
ben je nou nog steeds gefrustreerd?quote:Op zondag 16 september 2007 17:09 schreef Blawh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |