De normale mensen waren/zijn Ilona, Eric, Nicolaas, Sylvia, Bart, Nena, Huub & Lieke. Angelique, Stephan en Eveline kan ik me niet zoveel meer van herinderen, maar dacht dat die ook normaal waren. Nathanael is meer een twijfel geval.quote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de wannabees van het eerste uur, Natasja en Brian daargelaten?
Dat is volgens mij de grootste fout die ze hebben gemaakt, die 2 toelaten tot het programma.
Zij hebben van het begin af aan een stempel gedrukt met hun asociale gedrag, zodat de "normale mensen"allemaal zijn gevlucht.
De selectie daarna is alleen maar downhill gegaan maar ik maak toch een uitzonderring voor Huub en Lieke.
Ik weet dat Huub ook het een en ander geflikt heeft in zijn dronken kop, maar van hem en Lieke komen nog de enige intelligente gesprekken en discussies, dat wil zeggen met elkaar,uit de rest komt alleen maar stront imho.
Dat zeg ikquote:Op zondag 16 september 2007 13:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De normale mensen waren/zijn Ilona, Eric, Nicolaas, Sylvia, Bart, Nena, Huub & Lieke. Angelique, Stephan en Eveline
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nix neukt zich dood om te bewijzen dat hij geen homo is
Ik geloof Goyersgracht 11quote:Op zondag 16 september 2007 13:26 schreef STAP01 het volgende:
Weet iemand hier het bezoekadres van de gouden kooi???
Spandoek mee he!! We willen je wel zien.quote:Op zondag 16 september 2007 13:30 schreef STAP01 het volgende:
Dank!!!! Ik ga vanmiddag ff een kijkje nemen!
Zwaai je wel eventjes naar ons??quote:Op zondag 16 september 2007 13:30 schreef STAP01 het volgende:
Hard roepen en neem een bloemetje mee , je weet maar nooit.quote:Op zondag 16 september 2007 13:30 schreef STAP01 het volgende:
als je er heen gaat en nog een beetje wilt rellen neem dan wat foto's van de beveiligingsmensenquote:Op zondag 16 september 2007 13:26 schreef STAP01 het volgende:
Weet iemand hier het bezoekadres van de gouden kooi???
quote:Op zondag 16 september 2007 13:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zwaai je wel eventjes naar ons??
Veel plezier, vergeet niet de goede afslag te nemen naar het huis.
Precies aan het eind van de afrit rechts links het zandpad nemen (als je vanuit A'foort komt)![]()
Of keihard schreeuwen, naadje anaalhoer!quote:Op zondag 16 september 2007 13:37 schreef STAP01 het volgende:
Ik print ff een blad uit met FOK! probeer m voor de camera te hangen ok!
Eentje met onze namen erop en dan maak je er een vliegtuigje van en gooi je het over het hek.quote:Op zondag 16 september 2007 13:37 schreef STAP01 het volgende:
Kweenie hoor.. dadelijk houdt Brian zich ín. Dan heeft-ie ook mentaal nog gewonnen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op d'een of d'andere manier toch best een droomscenario.
Allebei een top ideequote:Op zondag 16 september 2007 13:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of keihard schreeuwen, naadje anaalhoer!![]()
Niemand kan dat tegenhouden en het is pure bluf.quote:Op zondag 16 september 2007 13:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als je er heen gaat en nog een beetje wilt rellen neem dan wat foto's van de beveiligingsmensen
lees net op de hyves van bax dat die dat denken te kunnen verbieden
en volgens mij alls je op de openbareweg bent mag je alles fotograferen
Je komt toch niet binnen. Probeer eerst maar es langs het hoge groene hek te komen... no way dat je binnen komt.quote:Op zondag 16 september 2007 13:37 schreef STAP01 het volgende:
Buiten het groene hek hangen ook camera'squote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je komt toch niet binnen. Probeer eerst maar es langs het hoge groene hek te komen... no way dat je binnen komt.
Zo, wat een positieve gast ben jij!quote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je komt toch niet binnen. Probeer eerst maar es langs het hoge groene hek te komen... no way dat je binnen komt.
Een link van BSOLquote:Op zondag 16 september 2007 13:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
You''ve been there.
Laatst had iemand hier het filmpje geplaatst van die a-sociale actie van Brian in het begin, met het sigaretten weggooien van Stefan, in het zwembad, was goed om weer eens terug te zien.
De heilige Brian is geen steek verbeterd, integendeel...
Tunnel gravenquote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
gaat het niet om als huub weg is blijft er niks meer overquote:Op zondag 16 september 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor.. dadelijk houdt Brian zich ín. Dan heeft-ie ook mentaal nog gewonnen.![]()
De redactie weet nu echt wel dat je eraan komtquote:Op zondag 16 september 2007 13:47 schreef STAP01 het volgende:
Ik doe wat ik kan om wat te laten zien maar kan niets beloven uiteraard. Ik moet het eerst nog zien te vinden! Daar ben ik ook zoooooooooo goed in!
zijn al aan het oefenen voor de groepsfotoquote:Op zondag 16 september 2007 13:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
De redactie weet nu echt wel dat je eraan komt![]()
Goedemiddag, mag er een stream op Formule 1, please?quote:
Neej, wel 1 op TopGearsquote:Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag, mag er een stream op Formule 1, please?![]()
![]()
Tegen Jaap kun je toch niet opquote:Op zondag 16 september 2007 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Niet gaan zeuren over mn dikke kont en brede schouders he!
Alleen over je cup Dquote:Op zondag 16 september 2007 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Niet gaan zeuren over mn dikke kont en brede schouders he!
Echt nietquote:
Thanks de herinneringquote:Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik weet precies hoe zoiets zou gaan. Huub verkoopt hem een klap voor zijn smoel. Brian begint hysterisch en hyperactief te brullen. Rent naar de telefoon om het aan de redactie te melden en meent dat ie gewonnen heeft.quote:Op zondag 16 september 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor.. dadelijk houdt Brian zich ín. Dan heeft-ie ook mentaal nog gewonnen.![]()
Is geen stream van, die ik erop kan zettenquote:Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Het zou eerlijk gezegd ook best knap zijn van Brian, als hij niets terug zou doen.quote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe zoiets zou gaan. Huub verkoopt hem een klap voor zijn smoel. Brian begint hysterisch en hyperactief te brullen. Rent naar de telefoon om het aan de redactie te melden en meent dat ie gewonnen heeft.
Jammer, maar iig bedanktquote:Op zondag 16 september 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is geen stream van, die ik erop kan zetten![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 13:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een link van BSOL![]()
[afbeelding]
Een beetje groot linkje![]()
Om 15.00u motten ze er toch uit?!quote:Op zondag 16 september 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Arme Stap01, als ze komt liggen ze allemaal nog te slapen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |