abonnement Unibet Coolblue
pi_53212620
Toch wel handig, zo'n broekje met maatstreepjes. Dan kun je zien hoe pikstaanderig je was .....

Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 september 2007 @ 05:12:18 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_53212621
Ja same here, trusten zei ik 2 uur terug ook al maar ja ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 16 september 2007 @ 05:13:00 #153
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_53212624
Ben blij dat ik weer streams heb, gisteravond was echt een TOP avond

Wat mij ook zo opviel, is de wisselwerking tussen alle vormen van communicatie
vannacht. Eerst vertelt Eric aan Huub over de streams een "snood" plan, om de
contactpunten van Brian te rausen. Vervolgens komen in de radio-uitzending een
paar uur later hier SMS-jes over en bellen luisteraars hier zelfs over op, om Brian
via Amanda hiervoor te waarschuwen.

Kortom, een mooie mix van interactieve media, volgens mij ook nog nooit eerder
zo expliciet in Nederland ten uitvoer gebracht. En laat dit nu net de originele opzet
van dit programma zijn geweest, dus FEBO als jullie hier mee lezen, het concept
is nog niet helemaal verloren ....... maar het is wel aan jullie. Jullie kunnen het
.
pi_53212639
quote:
Op zondag 16 september 2007 05:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Ben blij dat ik weer streams heb, gisteravond was echt een TOP avond

Wat mij ook zo opviel, is de wisselwerking tussen alle vormen van communicatie
vannacht. Eerst vertelt Eric aan Huub over de streams een "snood" plan, om de
contactpunten van Brian te rausen. Vervolgens komen in de radio-uitzending een
paar uur later hier SMS-jes over en bellen luisteraars hier zelfs over op, om Brian
via Amanda hiervoor te waarschuwen.

Kortom, een mooie mix van interactieve media, volgens mij ook nog nooit eerder
zo expliciet in Nederland ten uitvoer gebracht. En laat dit nu net de originele opzet
van dit programma zijn geweest, dus FEBO als jullie hier mee lezen, het concept
is nog niet helemaal verloren ....... maar het is wel aan jullie. Jullie kunnen het
Ter aanvulling (en ben het helemaal met je eens) :
- De radio-uitzending is in beeld op internet en TV-(NOS/VARA) (optimale interactie)
- Luisteraars konden reageren via SMS en telefoon
- Een beperkt aantal mensen konden reageren via webcam (video in twee richtingen)
- Helaas kregen de bewoners geen beeld (vai TV of internet) [te veel spel-informatie]
- De meiden wisten alles over de stripster (geen smoesjes door de mannen, daarom was Brian zo laf)
- De angsthazen (Dennix, Brian, Japio) waren zo bang dat ze alles in de fitness gingen afluisteren
Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 september 2007 @ 07:37:19 #155
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_53212919
En voor vandaag maar weer eens een stralend goede ochtend
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_53212923
quote:
Op zondag 16 september 2007 07:37 schreef DrsH het volgende:
En voor vandaag maar weer eens een stralend goede ochtend
Een stralend glorende morgen aan U, helaas doet ons aller Dennix nog niet mee ......

Keep the Sunny Side Up
pi_53212942
Tot mijnen grooten spyt ende leed kan ik slegts Uwen beelden die ten duidelyken bewyze van het vooroordeel deezer Japio toonen.

Keep the Sunny Side Up
  zondag 16 september 2007 @ 08:02:13 #158
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_53212944
Nee dat kan ik mij voorstellen die zal vannacht wel weer rectaal genomen zijn door Natte Naad
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_53212965
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:02 schreef DrsH het volgende:
Nee dat kan ik mij voorstellen die zal vannacht wel weer rectaal genomen zijn door Natte Naad
Mijn twijfel is ook groot. Rectaal nemen door een vochtige lap lijkt zo onwaarschijnlijk .......

De regie ondersteunt dit vermoeden met een spontane streamlock.........
Keep the Sunny Side Up
pi_53213604
quote:
Op zondag 16 september 2007 07:37 schreef DrsH het volgende:
En voor vandaag maar weer eens een stralend goede ochtend
pssst: Eveneens een stralende dag gewenst, ik kom elke ochtend even langs om Uw ochtendverslag te lezen en die mis ik vandaag
pi_53213712
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:04 schreef carpediem23 het volgende:
Dennis en Nadia zijn echt een mis-cast. Denk dat ze daar achter ook wel flink van balen.
Denk dat dit hoofdzakelijk voor Dennis van toepassing is. Dennis is niet grappig, kan geen discussie voeren, zonder Jaap durft hij geen stap te zetten, blijkt uiteindelijk een ontzettende lelijke 'mooiboy' te zijn en niet een echte publiekstrekker.
Nadia is ook geen hoogstandje, maar kan los van Dennis (én Amanda) wel met anderen praten. Zoals gisteren met Eric heeft ze dan ineens een best leuk gesprek. Ook is ze wel geslepen genoeg om het spel te spelen op een eigen manier. Helaas is er Dennis die haar tijd opslokt.
Weg dus met die niksnut en dan denk ik dat Nadia beter uit de verf komt.
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 11:11:57 #162
184769 crew  Deisyy
pi_53214223
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef Prospera het volgende:
Oy gevonden

http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44

Ik voeg hem toe aan de OP.
Geweldig!!! Ik had het nog nooit gezien, moest er zo om lachen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_53214269
woef
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 11:45:04 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_53214709
Goedemorgen, beetje flauw maar toch grappig.


http://www.youtube.com/watch?v=qDSmiUtQ3MI
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 11:55:07 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_53214887
VARA Consument op stream 2?

Ik vind het best hoor HiDiHo, maar mag ik vanmiddag dan wel een stream op Formule 1?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53215023
Hoe reageerde Dennis en Nadia op het feit dat ze gebeld werden dat ze teveel in de camera keken.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zondag 16 september 2007 @ 12:08:25 #167
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53215123
quote:
Op zondag 16 september 2007 04:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Okay, bedankt. Ik had toen even geen streams .... maar Lieke doet het wel goed nu !!

Hoop toch zo dat Japio of Dennix een toneelhaak krijgt ...
Is het trouwens nog steeds zo dat er nog voor 23 sept 2 verwisseld kunnen worden voor nieuwe bewoners? Of was dat maar een fabeltje wat ik toen ergens las?. Zou wel mooi zijn trouwens. In mijn afval lijstje zal dan nix, jaap en amanda staan.

nix lijkt me vanzelfsprekend. Ten 2de voor zijn eigen bestwil, want hij moet geholpen worden door een physcholoog om zijn Huubfobie te overwinnen zodat hij straks de straat nog over durft zonder Huub overal te zien staan en zodat zijn nachtmerries over Huub ook stoppen. Of zou dit toch nog opgekropte gaygevoelens zijn?

Jaap omdat die alleen nog maar zo vreselijk zeurt over populair zijn, zijn dreigenmenten en geldzaken. Er is echt niets meer aan die vent.

amanda heb ik als laatste staan (van de 3) die ik weg zou hebben. Ze valt nog mee met jaap en nix, maar trek wel het nivo van die kooi naar een hoerentent en nadia doet haar na. Ergens ben ik zeker dat nadia ook zal veranderen als amanda weg is en er meer een fatsoenlijke vrouw/meisje erin komt. nadia klemt zich namelijk vast aan iemand en probeert die gene na te doen in gewoontes, praten en doen zodat ze erbij hoort. Dus amanda eruit betekent einde hoerentent en dat nadia misschien ook wat fatsoenlijker opsteld. De meesten hebben denk ik geen behoefte aan de blote borstenparade van amanda op de luidruchtige gegeil van nadia. Ben lang niet helemaal ouderwets, maar kan er gewoon niet tegen dat een vrouw/meisje zich opstelt als sloerie en makkelijk verkrijgbaar is.

Misschien leuk ideetje voor nieuwe bewoners redactie!
1= Zet er eens een gelovig iemand in. Bv een vrome Christen, Jood, Boedhist of Spiritist. Geeft ze de ruimte om hun geloof te uiten. Misschien brengt dit meer positieviteit en waardering. En misschien dat de anderen dit ook aan het denken zet hoe ze zich beter kunnen opstellen. Ik weet dat ze moeilijk te vinden zijn die dit willen aangaan, maar misschien dat er toch nog 1 zich wil wagen eraan.

2= Een A-sexuele vrouw. Dat is iemand die onthoud van seks om bepaalde redenen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteit Of een lesbiene. Het mooiste hieraan is dat wanneer zij vervangen wordt voor bijvoorbeeld voor amanda of nadia dat brain of nix onzetten hun best gaan doen om deze nieuwe vrouw voor zich te winnen. Deze a-sexuele vrouw/lesbiene moet niet gelijk alles gaan verklappen, maar alles rustig voorbij laten gaan en ze opafstand duwen. Dit misschien 1 a 2 maanden het laten gaan. Het mooiste hieraan is dat dan 1 van de heren steeds pogingen voor niets wagen en uiteindelijk een blauwtje lopen.

3= Een persoon die flink van zich afbijt en durft te zeggen wat die vind (of van iemand) met afentoe een flinke sneer na iemand. Natuurlijk is dit wel eens gebeurt, maar echt een persoon die zo recht door zee is zit er niet in. De meesten zijn meer genieperig en blablabla achter de rug om. Dus zou het mooi zijn als er iemand in kwam die het met iedereen erbij het durft te zeggen wat hij/zij vind. Dit zou in de laatste maanden nog wel wat ergenissen, schaamte en frustraties opleveren. Mooie tv of streams dus. Er moet namelijk wat gebeuren (geen geweld) en geen bank, bed of zeur scene's

4= Een hobbyist. Iemand die bv dingen uit hout snijdt, schilderijen of kleding maakt. Misschien dat de anderen dan ook iets anders gaan ondernemen dan de zelfde dagelijkse sleur. Zolang het maar beweegt en iets anders doet dan normaal zeg maar.

* Laat ze eens een spellendag voor hunzelf gaan organiseren. Wel beetje kinds, maar kan heel leuk zijn. bv met sjoelen, estafete, bowlen ...ect.. Soort oudere clubzooi. Verdeel de bewoners over 3 groepen en laat de vijanden samen spelen.
* Laat ze eens een feest voor jongere kinderen organiseren of een weekend logeerpartijtje. De kinderen zullen het vast prachtig vinden (als de ouders hen toelaat te gaan) en de bewoners doen eens wat nuttig. Het word eens een ander beeld dan wat men normaal ziet van die feesten vol prostituees en hitsige mannen.
* Laat ze 1 a 2 keer in de week normaal met elkaar praten. Zet ze bv met ze allen aan een tafel met een gespreksleider aan laat ze een praten over een bepaalde onderwerpen en laat ze eens een werkstuk maken over zichzelf en het aan de anderen vertellen. Misschien dat ze elkaar eens begrijpen of repect krijgen voor elkaar. En laat aub de seks onderwerpen buitenwegen, daar wordt al bijna 12 uur perdag aan besteed.
* Laat ze eens zoektochten, puzzels (geen sudokuboekje) of mysteries oplossen.
* Laat ook eens negatieve post door zodat ze zich kunnen aanpassen hoe mensen denken over hen. Ze moeten ooit de kooi uit naar buiten en dan horen en zien ze het als nog. Natuurlijk blijft post met ernstige bedreigingen en met ernstige ziektes of gescheld onaanvaardbaar.
* En zet sommige dingen vast als verplicht meedoen zodat ze alleen bij ziekte, tijdelijke handicapt (breuken of pijn) of tijdelijk niet in de dgk aanwezig zich kunnen veroorloven niet mee te doen. Die helpt tegen bv deelnemers zoals jaap die weer achter de computer kruipt, omdat hij er weer niets aan vind. Trek wat van de contactpunten of prijzengeld af bij het niet willen meedoen zonder reden.
* Laat mensen oa nix zich ook eens op een ander storten dan alleen Huub. Het lijkt eerder dat hij gefrustreert is dan dat hij een speler is. Misschien is het handig dat ze ook eens een andere groepje aan vallen. Geef hen een standje wanneer ze alleen maar een week of 2 weken op een persoon of bepaald groepje zitten de bashen. Kijk dat men een dag of paar dagen zich op een bepaald iemand stort is nog normaal, maar iemand die 2 maanden lang (hoelang zit nix erin?) zoals nix doet is gewoon geestelijk ziek en staat ver van de werkelijkheid af. Laat hun weten dat er meer spelers zijn en dus meer aan het spel moeten werken.

Weleenswaar zou de redactie niets aantrekken van wat ik schrijf en blijven de laatste maanden het gewoon de saaie streams met prostitutiefeestjes, ruzie, bedscene's, bank hangen en computeren. Volgens mij willen ze zelf dat dgk stopt in december. En het zou me niets verbazen dat ze zich niet zoveel uitsloven en geld uitgeven, omdat de heilig brain als vanaf maand 1 al vast stond als winnaar. De kans is dus zeer groot dat met kerst of nieuwjaar de messias uit de kooi komt springen en dansen als zogenaamd waardige winnaar. Natuurlijk hebben ze zijn toekomst ook al een beetje aangelegd, want dan komt hij met dat walgelijke rapplaatje (dgk fucking parazooi) de top40 binnen
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 12:13:22 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_53215233
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
Hoe reageerde Dennis en Nadia op het feit dat ze gebeld werden dat ze teveel in de camera keken.
Ik heb het niet gezien, maar ik schat in dat ze wat schaapachtig hebben staan lachen. BSOL kan het je misschien later vertellen, die was nog wel wakker.
Edit: Het is trouwens te gek voor woorden dat ze steeds waarschuwingen krijgen, Dennix mag geen ijklontjes kauwen, te veel geklef, constant geen zender dragen en nu dit weer.

Volgens mij is de FEBO dat stel behoorlijk zat. ( net als wij )

[ Bericht 19% gewijzigd door beequeen op 16-09-2007 12:27:53 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53215496
als vervanging van nix zat ik meer te denken aan een islamitische gayonazie on steroids
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53215518
Je hebt een goeie kijk op het programma Shayndel
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 12:31:13 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53215586
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:27 schreef Clank het volgende:

[..]

Denk dat dit hoofdzakelijk voor Dennis van toepassing is. Dennis is niet grappig, kan geen discussie voeren, zonder Jaap durft hij geen stap te zetten, blijkt uiteindelijk een ontzettende lelijke 'mooiboy' te zijn en niet een echte publiekstrekker.
Nadia is ook geen hoogstandje, maar kan los van Dennis (én Amanda) wel met anderen praten. Zoals gisteren met Eric heeft ze dan ineens een best leuk gesprek. Ook is ze wel geslepen genoeg om het spel te spelen op een eigen manier. Helaas is er Dennis die haar tijd opslokt.
Weg dus met die niksnut en dan denk ik dat Nadia beter uit de verf komt.
Mee eens, Dennis is een enorme downgrade gebleken.
Een laffe, a-creatieve naprater; een pathetische spiegelgluurder met een castraatstemmetje.
Soiweso overheerst de domheid in het huis. Elkaar het leven moeilijk maken hoort bij het programma, maar dan wel graag op een sprankelende, creatieve manier, en met sociaal inzicht en toch ook een kléin beetje warmte ondanks de competitie. .
Dat achterlijke schoolplein-geklier van "de vijf" is zo saai en vervelend.
Helaas blijkt uit de kijkcijfers niet dat het wegvloeien van vrijwel alle intelligentie en menselijkheid ijn de afgelopen maanden, afgekeurd wordt.
Dus ik vrees dat er niet meer ingegrepen wordt in de samenstelling van de bewoners, de komende week.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 16 september 2007 @ 12:41:42 #172
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53215767
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:26 schreef Nomrc2 het volgende:
als vervanging van nix zat ik meer te denken aan een islamitische gayonazie on steroids
Een marokaanse streng islamitische gay. Is dan ook leuk voor nadia. Hoewel er dan waarschijnlijk niets zal gebeuren. :S
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_53215964
Jaap. Neuken Tieten.
In zijn slaap zei hij dat.
  zondag 16 september 2007 @ 12:51:00 #174
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53215975
Laatste nieuws. Het regen in Eemes zo te zien.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_53216003
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens, Dennis is een enorme downgrade gebleken.
Een laffe, a-creatieve naprater; een pathetische spiegelgluurder met een castraatstemmetje.
Soiweso overheerst de domheid in het huis. Elkaar het leven moeilijk maken hoort bij het programma, maar dan wel graag op een sprankelende, creatieve manier, en met sociaal inzicht en toch ook een kléin beetje warmte ondanks de competitie. .
Dat achterlijke schoolplein-geklier van "de vijf" is zo saai en vervelend.
Helaas blijkt uit de kijkcijfers niet dat het wegvloeien van vrijwel alle intelligentie en menselijkheid ijn de afgelopen maanden, afgekeurd wordt.
Dus ik vrees dat er niet meer ingegrepen wordt in de samenstelling van de bewoners, de komende week.
huub heeft ook al aangegeven dat ze het geprobeerd hebben met "normale" intelligente mensen maar dat dat niet werkte
hoewel 1vervanging me wel slim lijkt om de status quo te doorbreken
want ik heb het gevoel dat huub dit niet lang meer trekt en die jongen loopt niet netjes de poort uit
zoals hij zelf al aangaf.. die geeft brian een paar beuken voor z'n bek....en.........einde DGK
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53216095
Ze liggen nog steeds te slapen, althans Jaapje was even wakker en draaide zich maar weer om.

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53216155
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Shayndel het volgende:
Laatste nieuws. Het regen in Eemes zo te zien.


Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53216231
Nee hoor. Het zonnetje schijnt in eemnes!
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:01:22 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_53216232
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

huub heeft ook al aangegeven dat ze het geprobeerd hebben met "normale" intelligente mensen maar dat dat niet werkte
Bedoel je hiermee de wannabees van het eerste uur, Natasja en Brian daargelaten?

Dat is volgens mij de grootste fout die ze hebben gemaakt, die 2 toelaten tot het programma.
Zij hebben van het begin af aan een stempel gedrukt met hun asociale gedrag, zodat de "normale mensen"allemaal zijn gevlucht.

De selectie daarna is alleen maar downhill gegaan maar ik maak toch een uitzondering voor Huub en Lieke.
Ik weet dat Huub ook het een en ander geflikt heeft in zijn dronken kop, maar van hem en Lieke komen nog de enige intelligente gesprekken en discussies, dat wil zeggen met elkaar,uit de rest komt alleen maar stront imho.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 16-09-2007 13:24:38 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 16 september 2007 @ 13:02:29 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53216263
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:

want ik heb het gevoel dat huub dit niet lang meer trekt en die jongen loopt niet netjes de poort uit
zoals hij zelf al aangaf.. die geeft brian een paar beuken voor z'n bek....en.........einde DGK
Op d'een of d'andere manier toch best een droomscenario.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53216285
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

huub heeft ook al aangegeven dat ze het geprobeerd hebben met "normale" intelligente mensen maar dat dat niet werkte
hoewel 1vervanging me wel slim lijkt om de status quo te doorbreken
want ik heb het gevoel dat huub dit niet lang meer trekt en die jongen loopt niet netjes de poort uit
zoals hij zelf al aangaf.. die geeft brian een paar beuken voor z'n bek....en.........einde DGK
Er is een verschil tussen iets wensen en het doen.
Ik zie wel dat Huub het zou willen, maar het hem niet doen.
Brian beuken is een enkeltje ziekenhuis voor Huub.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:04:27 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_53216314
En weg de streams bij Jaap, wat zou hij aan het doen zijn?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53216319
Van nu.nl
Ik weet niet of het al eerder geplaatst is.

http://www.nu.nl/news/123(...)ooi_%28video%29.html

Twee uitspraken eruit gehaald.

"Als het echt een pestshow zou zijn dan zou ik er niet aan meedoen, want ik heb zelf twee kinderen en als er iets is wat ze echt niet mogen is het pesten. Maar er zitten echt wel mensen in die elkaar tot op het bot aan het sarren zijn. Dat is waar."

Zelf heeft Natasia zich naar eigen zeggen nooit tot dit gedrag verlaagd. "We hebben allemaal iets gemeens in ons, het is wat je er mee doet en hoe je jezelf naar voren wilt brengen. Ik heb dat niet gedaan. Ik had een onwijze grote muil, maar dat heb ik nog steeds. En dat is puur gewoon om jezelf te beschermen. Maar mensen als Huub, Jaap en Lieke, die zijn echt intens gemeen.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:05:57 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_53216354
OMG geen Naad en Dennix, streams uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53216391
Oef, mannen in witte pakken bij mijn zieke&gehandicapte overbuurvrouw en 5 meter verder het sportpark waar Jantje Smit's Dans met mij de tango galmt

Was zondagochtend trouwens niet het sportuurtje voor Jaap??



Dennix&Naad zijn ook wakker

Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zondag 16 september 2007 @ 13:07:53 #186
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53216397
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:57 schreef Prospera het volgende:

[..]



[afbeelding]
Het wolkje zal vast waarschijnlijk al net leeg zijn voordat gij op buienradar keek.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:08:02 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_53216401
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:04 schreef kybe het volgende:
Maar mensen als Huub, Jaap en Lieke, die zijn echt intens gemeen.
I rest my case.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 16 september 2007 @ 13:09:54 #188
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53216437
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef Larisje het volgende:
Nee hoor. Het zonnetje schijnt in eemnes!
Ik dacht dat, want ik zag iets bewegen in het water en de tegels leken zo nat.
Waarschijnlijk zijn mijn streams zo donker.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:10:27 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_53216450
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op d'een of d'andere manier toch best een droomscenario.
Wat mij betreft wel, zoal het nu gaat is te triest voor woorden. Of Huub het overleeft is een tweede.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53216471
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

I rest my case.
Ongelooflijk dat zij dit durft te zeggen.Dat boek van haar komt dus ook vol onzin te staan.
pi_53216486
Natasia scharrelt zo haar verloren 40.000 mooi bij elkaar, door alle interviews
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53216563
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, zoal het nu gaat is te triest voor woorden. Of Huub het overleeft is een tweede.
hopen dat de beveiliging er op tijd bij is
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53216568
Tsjonge

Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:15:53 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_53216614
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge

[afbeelding]
Zet ik expres mijn streams uit zie ik dit
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53216635
Ik kan daar zo boos om worden, dat zo'n agressief wijf dat zegt. De beelden zijn allemaal te vinden op internet en dan nog zeggen dat je zelf niet zo doet? Hoe groot is dan het bord voor je kop?
pi_53216646
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:07 schreef Prospera het volgende:
Oef, mannen in witte pakken bij mijn zieke&gehandicapte overbuurvrouw en 5 meter verder het sportpark waar Jantje Smit's Dans met mij de tango galmt

Was zondagochtend trouwens niet het sportuurtje voor Jaap??

[afbeelding]

Dennix&Naad zijn ook wakker

[afbeelding]
denk idd was
jaap moet z'n gewicht letten anders verpest ie z'n imago
tenminst ,logica op z'n jaaps
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53216660
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Ik dacht dat, want ik zag iets bewegen in het water en de tegels leken zo nat.
Waarschijnlijk zijn mijn streams zo donker.
Dat zal het zijn. Het ziet er hier heerlijk uit en ik heb vanochtend nog geen druppel gezien.
pi_53216661
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zet ik expres mijn streams uit zie ik dit
sorry

Ik hoor wel heel veel stemmen praten op de achtergrond en er loopt ook wat in beeld op streams 4.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53216674
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge

[afbeelding]
nix neukt zich dood om te bewijzen dat hij geen homo is
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 13:21:47 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_53216773
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

nix neukt zich dood om te bewijzen dat hij geen homo is
Je bedoelt , hij doet pogingen en faked zich te pletter.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')