quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Shayndel het volgende:
Laatste nieuws. Het regen in Eemes zo te zien.![]()
Bedoel je hiermee de wannabees van het eerste uur, Natasja en Brian daargelaten?quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub heeft ook al aangegeven dat ze het geprobeerd hebben met "normale" intelligente mensen maar dat dat niet werkte
Op d'een of d'andere manier toch best een droomscenario.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:
want ik heb het gevoel dat huub dit niet lang meer trekt en die jongen loopt niet netjes de poort uit
zoals hij zelf al aangaf.. die geeft brian een paar beuken voor z'n bek....en.........einde DGK
Er is een verschil tussen iets wensen en het doen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub heeft ook al aangegeven dat ze het geprobeerd hebben met "normale" intelligente mensen maar dat dat niet werkte
hoewel 1vervanging me wel slim lijkt om de status quo te doorbreken
want ik heb het gevoel dat huub dit niet lang meer trekt en die jongen loopt niet netjes de poort uit
zoals hij zelf al aangaf.. die geeft brian een paar beuken voor z'n bek....en.........einde DGK
Het wolkje zal vast waarschijnlijk al net leeg zijn voordat gij op buienradar keek.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 16 september 2007 13:04 schreef kybe het volgende:
Maar mensen als Huub, Jaap en Lieke, die zijn echt intens gemeen.
Ik dacht dat, want ik zag iets bewegen in het water en de tegels leken zo nat.quote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef Larisje het volgende:
Nee hoor. Het zonnetje schijnt in eemnes!
Wat mij betreft wel, zoal het nu gaat is te triest voor woorden. Of Huub het overleeft is een tweede.quote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op d'een of d'andere manier toch best een droomscenario.
hopen dat de beveiliging er op tijd bij isquote:Op zondag 16 september 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, zoal het nu gaat is te triest voor woorden. Of Huub het overleeft is een tweede.
Zet ik expres mijn streams uit zie ik ditquote:
denk idd wasquote:Op zondag 16 september 2007 13:07 schreef Prospera het volgende:
Oef, mannen in witte pakken bij mijn zieke&gehandicapte overbuurvrouw en 5 meter verder het sportpark waar Jantje Smit's Dans met mij de tango galmt![]()
Was zondagochtend trouwens niet het sportuurtje voor Jaap??
[afbeelding]
Dennix&Naad zijn ook wakker
[afbeelding]
Dat zal het zijn. Het ziet er hier heerlijk uit en ik heb vanochtend nog geen druppel gezien.quote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik dacht dat, want ik zag iets bewegen in het water en de tegels leken zo nat.
Waarschijnlijk zijn mijn streams zo donker.
sorryquote:Op zondag 16 september 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet ik expres mijn streams uit zie ik dit![]()
nix neukt zich dood om te bewijzen dat hij geen homo isquote:
Je bedoelt , hij doet pogingen en faked zich te pletter.quote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nix neukt zich dood om te bewijzen dat hij geen homo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |