Buiten het groene hek hangen ook camera'squote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je komt toch niet binnen. Probeer eerst maar es langs het hoge groene hek te komen... no way dat je binnen komt.
Zo, wat een positieve gast ben jij!quote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je komt toch niet binnen. Probeer eerst maar es langs het hoge groene hek te komen... no way dat je binnen komt.
Een link van BSOLquote:Op zondag 16 september 2007 13:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
You''ve been there.
Laatst had iemand hier het filmpje geplaatst van die a-sociale actie van Brian in het begin, met het sigaretten weggooien van Stefan, in het zwembad, was goed om weer eens terug te zien.
De heilige Brian is geen steek verbeterd, integendeel...
Tunnel gravenquote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
gaat het niet om als huub weg is blijft er niks meer overquote:Op zondag 16 september 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor.. dadelijk houdt Brian zich ín. Dan heeft-ie ook mentaal nog gewonnen.![]()
De redactie weet nu echt wel dat je eraan komtquote:Op zondag 16 september 2007 13:47 schreef STAP01 het volgende:
Ik doe wat ik kan om wat te laten zien maar kan niets beloven uiteraard. Ik moet het eerst nog zien te vinden! Daar ben ik ook zoooooooooo goed in!
zijn al aan het oefenen voor de groepsfotoquote:Op zondag 16 september 2007 13:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
De redactie weet nu echt wel dat je eraan komt![]()
Goedemiddag, mag er een stream op Formule 1, please?quote:
Neej, wel 1 op TopGearsquote:Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag, mag er een stream op Formule 1, please?![]()
![]()
Tegen Jaap kun je toch niet opquote:Op zondag 16 september 2007 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Niet gaan zeuren over mn dikke kont en brede schouders he!
Alleen over je cup Dquote:Op zondag 16 september 2007 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Niet gaan zeuren over mn dikke kont en brede schouders he!
Echt nietquote:
Thanks de herinneringquote:Op zondag 16 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemiddag, mag er een stream op Formule 1, please?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |