En tuurlijk ben ik jaloers als ik bazen uit hun neus zie vreten en alweer vroeg naar huis gaan zo van ik draag de verantwoordelijkheid en de rest doet het werk.quote:Op zondag 16 september 2007 15:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die paupers die er wel last van hebben stemmen nog steeds massaal op de PvdA om de 'grootverdieners' aan te pakken. Heb weinig medelijden met jaloerse mensen.
Afghanistan kost 800 miljoen per dag. Irak ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 16 september 2007 15:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat doe ik en dan zie ik dat er op defensie weer gekort is zelfs het complete defensie budget stelt geen reet voor
Wachtlijsten, files, hoge belastingen en onwijze kinderbonussen. Geweldige diensten inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 15:07 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het ook niet erg, als er maar goede diensten tegenover staan. En na in de VS, Engeland, Italie en Canada te hebben gezeten weet ik dat dat el ongeveer zo is.
Dat lijkt me uitermate sterk. Bron?quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Afghanistan kost 800 miljoen per dag. Irak ongeveer hetzelfde.
Totaal, dat zijn niet de kosten voor Nederland.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat lijkt me uitermate sterk. Bron?
dat denk ik van nietquote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nu: wat kost de bijstand per dag?
Het gaat niet alleen om de bijstand hoor, het gaat om het totaal bedrag.quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die hogere prijs is in zekere zin ook maar kunstmatig, dus het automatisme van het hoge prijskaartje aan de parkeerplaats ontgaat me enigszins.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je vergeet dat grond ook duur is. Waar een parkeerplaats komt kan geen grond verkocht worden tegen een veel hoger tarief aan een huiseigenaar.
De openbare ruimte kost gewoon geld, zo simpel is het.
dat zie je fout, dat beseffen mensen pas wanneer ze het al gekocht hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 15:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die hogere prijs is in zekere zin ook maar kunstmatig, dus het automatisme van het hoge prijskaartje aan de parkeerplaats ontgaat me enigszins.
In zekere zin is het enige dat in alle redelijkheid waardeverhogend voor die te verkopen bouwgrond werkt juist de aanwezigheid van voorzieningen in de breedste zin van het woord. Dus ook de aanwezigheid van genoeg parkeerplaatsen bijvoorbeeld.
800 miljoen per jaar bedoel je.quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Of juist lucratief. Zoals wiettelen!quote:Op zondag 16 september 2007 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten je hobbies niet te kostbaar zijn.
Oh kut. 800 mille per dag.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat lijkt me uitermate sterk. Bron?
Maar zijn die wijken er ineens bijgekomen door Vogelaar?quote:Op zondag 16 september 2007 15:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de bijstand hoor, het gaat om het totaal bedrag.
De kosten van de criminaliteit die stijgt, de ww, generaal pardon, volgelwijken enz.
Die komen nog.quote:Op zondag 16 september 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar zijn die wijken er ineens bijgekomen door Vogelaar?![]()
mwah je kunt veel bereiken je moet alleen dat soort mensen verspreiden.quote:Op zondag 16 september 2007 15:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Die komen nog.
En als het er mooi uit zou blijven zien zou het opzich een goed plan zijn maar na een jaar is het weer afgebroken.
Dus zonde van al het geld.
Haha ja dat snap ik, je zou het idd moeten verspreiden maar veel mensen willen er niet naast wonen en verhuizen dus het probleem blijft zich verplaatsen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah je kunt veel bereiken je moet alleen dat soort mensen verspreiden.
maar eigenlijk heb ik liever dat ze dat tuig in de randstad houden![]()
Parkeerplaatsen hebben geen woonbestemming en dus is de grond niets waard.quote:Op zondag 16 september 2007 15:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je vergeet dat grond ook duur is. Waar een parkeerplaats komt kan geen grond verkocht worden tegen een veel hoger tarief aan een huiseigenaar.
De openbare ruimte kost gewoon geld, zo simpel is het.
Ik zou ook graag zien dat die boeren van buiten de Randstad wegbleven. Op een gemiddelde zaterdagnacht heb je meer last van die boeren dan van allochtonenquote:Op zondag 16 september 2007 16:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah je kunt veel bereiken je moet alleen dat soort mensen verspreiden.
maar eigenlijk heb ik liever dat ze dat tuig in de randstad houden![]()
Dat die parkeerplaatsen puur financieel gezien niet nodig zijn om zoveel mogelijk geld met de te verkopen grond te verdienen ben ik met je eens; maar dat zou niet het uitgangspunt van een gemeente moeten zijn. Dat extra voorzieningen zoals parkeerplaatsen bijdragen aan het feit dat kunstmatig schaarse bouwgrond z'n hoge prijs toch nog enigszins waard is vind ik genoeg reden dat gemeenten moreel verplicht zijn ze desondanks toch aan te leggen. En omdat die hoge prijs dus toch al enigszins kunstmatig is vind ik dat je niet kunt spreken van "een parkeerplek kost <insert wat die prijs als bouwgrond op zou brengen>".quote:Op zondag 16 september 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zie je fout, dat beseffen mensen pas wanneer ze het al gekocht hebben.
Dus de gemeente en de PO zijn er bij gebaat zo min mogelijk voorzieningen te treffen en zoveel mogelijk woningen
Er is gewoon opzet in het spel. Gemeentes leggen met opzet te weinig parkeerplaatsen aan omdat mensen dan geen auto meer zouden rijden. Het is natuurlijk gewoon te treurig voor woordenquote:Op zondag 16 september 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zie je fout, dat beseffen mensen pas wanneer ze het al gekocht hebben.
Dus de gemeente en de PO zijn er bij gebaat zo min mogelijk voorzieningen te treffen en zoveel mogelijk woningen
In bestemmingsplannen dient per woning ruimte gemaakt te worden voor 1,5 parkeerplaatsen. Het geheel wordt overhoop gegooid doordat mensen tegenwoordig vaak 2 auto's hebben, zeker in de nieuwe Vinex-wijken, waar tweeverdieners wonen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er is gewoon opzet in het spel. Gemeentes leggen met opzet te weinig parkeerplaatsen aan omdat mensen dan geen auto meer zouden rijden. Het is natuurlijk gewoon te treurig voor woorden![]()
Zijn prive-opritten daarin inbegrepen?quote:Op zondag 16 september 2007 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In bestemmingsplannen dient per woning ruimte gemaakt te worden voor 1,5 parkeerplaatsen. Het geheel wordt overhoop gegooid doordat mensen tegenwoordig vaak 2 auto's hebben, zeker in de nieuwe Vinex-wijken, waar tweeverdieners wonen.
Het gaat om per perceel, niet om wat je erop bouwt. Dus ja.quote:Op zondag 16 september 2007 19:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zijn prive-opritten daarin inbegrepen?
Walgelijk dus. Mensen betalen grofgeld voor een woning, maar de overheid weigert om woningen toe te staan die aan de eisen van de koper voldoen. Je zal tenslotte eens bouwen wat mensen echt willenquote:Op zondag 16 september 2007 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In bestemmingsplannen dient per woning ruimte gemaakt te worden voor 1,5 parkeerplaatsen. Het geheel wordt overhoop gegooid doordat mensen tegenwoordig vaak 2 auto's hebben, zeker in de nieuwe Vinex-wijken, waar tweeverdieners wonen.
Garages ookquote:Op zondag 16 september 2007 19:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zijn prive-opritten daarin inbegrepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |