Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
ik denk dat je pannerden bedoeltquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze anders loopt, dus ik kan het niet vergelijken.
Maar aan de volheid van de auto te zien moest ze vanaf panningen wel weer op de trekhaak
En op de asielrekening staat inmiddels al meer danquote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Hoiquote:
Ik sta er ook op, in de zij spiegel zie mij en mijn cameraquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke reportage Purple!![]()
Waarom sta je er zelf niet op? Had Fe jou niet ff op de foto kunnen zetten?
En Nok met Muts![]()
Notice the boozequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke reportage Purple!![]()
Waarom sta je er zelf niet op? Had Fe jou niet ff op de foto kunnen zetten?
En Nok met Muts![]()
Je had voor wij kwamen gewoon die fles al voor de helft leeg gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Notice the booze
Geeft een heel foute indruk met die kop
Thx lieffiequote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Leuke reportage Dingie.
En geweldige actie.
Das nou me schnabbelkequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaahhhhh ik wil niet te laat gaan zijn he!!!
Maak voor aankomende week een afspraak bij de DA voor het jaarlijkse prikje voor Mickey. Ik vraag daar gewoon nog ff om alles wat mag, mee te nemen. Ze hebben altijd proefzakjes van het merk Hill's. Daar neem ik zoveel mogelijk van mee en stuur ik naar Purpleke.
Ik maak maandag een afspraak, dan laat ik het hier wel ff weten
En geweldig om de reacties en giften die gedaan zijnActie lijkt mij best wel geslaagd te noemen
![]()
quote:
Super he?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef MissHobje het volgende:
Stoere foto's en lekker veel spullen![]()
Jep, kan gewoon naar me toequote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan het gewoon naar jou sturen of is er ook een adres/verzamelpunt?
En het fotoverslag zegt meer dan duizend woorden, maw![]()
ChipsZak beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Dinsdag krijgt Ingetje mijn (weinige) spullen
![]()
Euhm...mss een blonde vraag, maar heb ik iets gemist? Spullen naar Zwolle?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee hoe ik spullen naar Zwolle zou moeten krijgen. Maar die hadden dozen en spullen nodig en dozen heb ik wel. Heel veel. Kan er wel wat missen.
Dat is waarquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:48 schreef Popples het volgende:
[..]
ChipsZak beter iets dan niets![]()
wij hebben ook niet veel, maar we leveren wel een bijdrage aan iets goeds![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Dinsdag krijgt Ingetje mijn (weinige) spullen
![]()
neeeeeequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Bananendozen van de groente/fruit markt?
nah.. kwam in een van de vorige topics een bericht voorbij over asiel in Zwolle die een aantal spullen nodig had. Ik meen dat Hara die link posttequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...mss een blonde vraag, maar heb ik iets gemist? Spullen naar Zwolle?
Of is dat de volgende actie?![]()
gifstoffen in de dozenquote:
Bel vanaaf wel even. Komt goedquote:Op zondag 16 september 2007 01:25 schreef Fe2O3 het volgende:
Sta er gelukkig van m'n beste kant op telkens
Het badje was nog even puzzelen ja (hij was breder dan 90 cm) de rest ging eigenlijk vrij gemakkelijk erin. Nu volgende week de rest nog.
Begreep dat de bench eigenlijk in Hellevoetsluis stond ipv Spijkenisse? Daar moet ik van de week dan nog even om, wie heeft er meer info? ~:-P
En afaik was het zeker 45 pearl jam hoor![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef Greys het volgende:
(Oh enneh... op hakken quadrijden en levend tafelvoetbal spelen is best lastig, heb ik vandaag ontdekt!).
Goh, wat leuk, 'onze' bakken staan op de foto, haha, met veel pijn en moeite op de achterbak gepropt met een spin als meerijderquote:[b]Op zaterdag 15 september 2007 18:29 schreef Een nog lege kofferbakLittle did we know
![]()
[afbeelding]
Ede is in zicht!
[afbeelding]
Nog mooi leeg
[afbeelding]
Hmm, hij past net maar zou die niet beter passen andersom of op de achterbank? *frot* *frot*
[afbeelding]
Hij past net maar dan gaat de klep niet meer goed dicht
[afbeelding]
Uiteindelijk op de achterbank gefrot![]()
[afbeelding]
Heej M-B!quote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben weer terug en overmorgen gaan we Ziggy ophalen
Jep, tijdje terug al...leuk he?quote:Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is deze actie al op de FP gekomen?
Ja!quote:Op zondag 16 september 2007 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, tijdje terug al...leuk he?![]()
Ik maak overal foto's van, dus ook van Ziggyquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej M-B!![]()
Leuk gehad?![]()
Ga je wel ff foto's maken van Ziggy dinsdag?
Jup, the samequote:
Nee, wel spierpijn!quote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Greys...
Geen kater overgehouden aan het staaf vasthouden en kleding uitwerpen?![]()
Idd jammer dat we mekaar niet gezien hebben maar ik zat met Fe en nokkie al te bedenken dat we eigenlijk een soort after de actie meet moeten doen ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 12:36 schreef ymme het volgende:
Sorry, sorry sorry dat ik gisteren niet thuis was. We moest plotseling echt weg. Heb het dus daarom op het garagepad gehad, en jullie hebben het gevonden
Vond het wel jammer, nu heb ik nog geen gezichten gezien
Jaa! Daar had ik ook al aan zitten denken...gezellie!quote:Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd jammer dat we mekaar niet gezien hebben maar ik zat met Fe en nokkie al te bedenken dat we eigenlijk een soort after de actie meet moeten doen ofzo
quote:Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd jammer dat we mekaar niet gezien hebben maar ik zat met Fe en nokkie al te bedenken dat we eigenlijk een soort after de actie meet moeten doen ofzo
omg een willempie helm, ik wacht met spanning af tot de fotos op de website staanquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Greys het volgende:
Vast wel Purple, maar die zien we pas later als het bedrijf ze op de website heeft gezet
En je kreeg nog een Willempie helm ook op he, bij dat sumopak
Purple ik vind je fotoverslag echt superleuk! En wat is Fe203 groot!? Of lijkt dat maar zo op de foto's?
Graag een linkje van waar die te vinden is. Je gaat ons toch niet voor niets lekker maken.quote:Op zondag 16 september 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is me vandaag toch een rare foto van mij gemaakt![]()
![]()
Nu we het toch over foto's hebben![]()
Zie nu het beeld voor me van een stervende toeschouwer/medespeler die een naaldhak in zijn/haar hoofd kreegquote:Op zondag 16 september 2007 12:10 schreef Greys het volgende:
NokmutsEuh ja, zoiets ja!
Maar dan plastic en moesten we de staaf zelf vasthouden. Euhm.. nou ja, je weet wat ik bedoel
En elke keer als ik heel fanatiek die bal een schop gaf, vloog mijn schoen er achteraan
quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag een linkje van waar die te vinden is. Je gaat ons toch niet voor niets lekker maken.![]()
Van mij zijn vandaag op de afrikaanse kunstmarkt door andere mooie foto's gemaakt, maar die moet ik nog in mijn meeldoos ontvangen.
Nee, dat IS ie ook. Ik had opeens het gevoel dat ik in een kabouterhuisje woonde terwijl het voor mij en EW en de 8 katten toch echt groot genoeg isquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Greys het volgende:
Vast wel Purple, maar die zien we pas later als het bedrijf ze op de website heeft gezet
En je kreeg nog een Willempie helm ook op he, bij dat sumopak
Purple ik vind je fotoverslag echt superleuk! En wat is Fe203 groot!? Of lijkt dat maar zo op de foto's?
Pinkquote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, tis de bril van FOK!ker Sebasser, en mijn elastiekjes eromheen (onder mijn neus door)
Mijn haar? Mijn haar is echt ja?quote:
Ik ben de roze stip in de verte daarquote:Op zondag 16 september 2007 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, nou weet ik naar wie ik moet uitkijken dinsdag![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
U vraagt, wij draaien, zo werkt dat!
Ik ga zometeen een glaasje Sheridans nemen, het kan zijn dat het niveau hier dan aanzienlijk snel daalt, aangezien ik niet echt tegen alcohol kan, u zijt gewaarschuwd.
Oeh...da's zo lekker. Met die leuke dubbele fles.quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen een glaasje Sheridans nemen, het kan zijn dat het niveau hier dan aanzienlijk snel daalt, aangezien ik niet echt tegen alcohol kan, u zijt gewaarschuwd.
Oe gezellig, een dronken greysquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
En een aangeschoten Ingetjequote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh...da's zo lekker. Met die leuke dubbele fles.![]()
*gaat dan ook maar 1 inschenken, alleen drinken is niet zo gezellig he?*
Schenkt een lekkere icetea met ijsblokjes in en propt de bong vol (was ik helemaal vergeten gister!quote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gezellig! Schenk jij ook ff in Purple, en Nok heeft ook drank genoeg.
Dan gaan we dit topic ff naar een hoger niveau brengen![]()
Ik geloof dat ik net de 1.60 haal, dus iedereen is groot vergeleken bij mijquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Jij ook al Nok? Lekker zoetbekkerig is dat he?
Je leek trouwens echt een klein dametje naast Fe203 zeg! (En wat een lijntje!)
quote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, gezellig! Schenk jij ook ff in Purple, en Nok heeft ook drank genoeg.
Dan gaan we dit topic ff naar een hoger niveau brengen![]()
Ik voel me ineens ontzettend burgerlijkquote:Een bong wordt, net als een waterpijp, gebruikt om marihuana of hasjiesj te roken. Deze bong stamt af van de waterpijp die afkomstig is uit het Midden-Oosten.
Het grootste verschil tussen een bong en een gewone waterpijp is de dikte van de buis waardoor gerookt wordt. Deze is bij een bong extra groot om veel rook te kunnen bevatten.
Het idee is dat alle rijders worden om 13.00 uur bij mij in Bleiswijk verwacht, om daarna gezamenlijk naar het asiel te rijden. Ik kom eerst naar Maassluis om bij Purple ook wat zooi in te laten, omdat het anders niet in 1 auto past. Het lijkt me handiger om daarna dus bij mij te verzamelen, omdat sommige rijders van ver moeten komen en men dan eerst nog even hier wat kan drinken en plassen, indien gewenstquote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Fe2O3 het volgende:
1.90 is niet lang :x
Hoe organiseren we de 22e?
Heeft het iets met blowen te maken? een methode? Dan weet ik het niet, nee. Ik blow haast nooit. Eens in de heeeel veel tijd een trekje. Het heeft geen fijn effect op me en word er al helemaal niet relaxed van.quote:
Bong is ander woord voor waterpijp en je rookt er wiet mee (of hasj kan ook)quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij wil je niet dronken
@ Purple Rose: wat is een bong?
Hij zit uiteraard in de tasquote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, weten we dat ook weer![]()
Anders neem je um ff mee zaterdag Purple...mogen wij er dan ook ff aanhangen?
Ik kan koppeltje achterover![]()
En greys, je serveert toch wel broodje knakworst en soep op z'n minst?![]()
![]()
![]()
God ja, euhh technisch gezien kan je er verslaafd aan zijn ja, alles wat je niet kan laten staan ben je verslaafd aan eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
En is dat verslavend? Of vraag ik nu iets heel brutaals?![]()
Nok, ik had het maar even op Wiki opgezocht want ik wist het ook niet. Ik voel me een nogal provinciaaltje ineensIng ook, zo te zien!
![]()
Oh enneh, ik zorg voor een lekkere lunch hoor, Ing! Die knakworst broodjes zijn een goed idee ghehe. Zijn er nog vegetariërs onder de rijders?
Op vrijetijds missies zoals deze sleur ik idd wel overal mee naartoequote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik zal er wel ontzettend instinken nu, maar je gaat toch niet daadwerkelijk een waterpijp meenemen zaterdag?![]()
![]()
Heb er geen last van als ik niet blowquote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
En nog een heel brutale vraag dan nu (ik leer heel wat bij!) hoe ga je dat dan doen als je een baan krijgt? Ik neem aan dat je dan niet even in de pauze relaxed kunt gaan zitten bongen?
Dan gaat ze gewoon alleen 's avonds bongen...Of ze moet in een coffeeshop gaan werkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Greys het volgende:
En nog een heel brutale vraag dan nu (ik leer heel wat bij!) hoe ga je dat dan doen als je een baan krijgt? Ik neem aan dat je dan niet even in de pauze relaxed kunt gaan zitten bongen?
Proost Ingetje!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Pjoost! Alvast eentje op de goede afloop zaterdag!![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Purple...ik heb um al op intussen![]()
Rook je gewoon ook dan? En prop je alleen wiet in zo'n ding, of moet daar nog shag oid bij?
Ja, ik is echt een provenciaaltje uit Friesland![]()
Jij ook Pjoost!quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
Ja proost!(Kijk dat glas nou...
)
Maar eh, Purple, onze asielmeet zaterdag is hartstikke vroeg in de middag he. Het lijkt me niet handig om stoned bij een asiel aan te komen?![]()
Als ik het je niet vertel of ik wel of niet stoned ben merk je het niet zo gauw hoorquote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
)
Maar eh, Purple, onze asielmeet zaterdag is hartstikke vroeg in de middag he. Het lijkt me niet handig om stoned bij een asiel aan te komen?![]()
You will never know for surequote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie het al voor me; Purple in het asiel... "En deze kat hebben ze geprobeerd te verdrinken met een steen, maar werd gelukkig gered en maakt het nu pima."
Purple:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat doen we maar niet he?![]()
schopje TRU?quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
)
Ik ben in elk geval ontzettend blij dat we dat Hart van Nederland niet hebben laten doorgaanquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval ontzettend blij dat we dat Hart van Nederland niet hebben laten doorgaan
Zoals je zegt, ieder zn dingquote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ieder moet het voor zich weten, maar het is gewoon niet mijn ding. Ik mag graag controle houden over mezelf en vooral mezelf blijven. Daarom zal ik mezelf ook nooit klem zuipen (om het maar ff plat te zeggen) en hou ik op zodra ik merk dat het begint op te stijgen.
Niet dat ik vroeger nooit es teveel op heb gehad ofzo, maar inmiddels heb ik m'n grenzen leren kennen.
Dan moet ik juist licht onder invloed zijn, dan zou ik het durven en op een spontane leuke manier voor mekaar krijgenquote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval ontzettend blij dat we dat Hart van Nederland niet hebben laten doorgaan
Idd...en zolang je dat zelf maar weet is het goed toch?quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoals je zegt, ieder zn dingen weet me grenzen qua drank (ben al jaren niet meer echt dronken geweest) en qua wiet
![]()
Purple in de hondemand met het rooie kussen van Nokwanda!quote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef purplerose het volgende:
en uber stonedheid resulteert in suf op de bank hangen en dat is uiteraard niet geschikt voor in een asiel
Jaaa!quote:
Jaaquote:Op maandag 17 september 2007 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Het is toch wel in 1 tas te houden? Ik moet ook nog cursusje volgen he?![]()
Ik kom zaterdag met het spul mee naar het asiel, zoals het er nu naar uit ziet.quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Jill!
Wat lief van je Omi!![]()
Greys vroeg zich af of je de spullen vrijdags al brengt of dat je zaterdag met het spul komt en mee gaat naar het asiel.
Maar door een beetje off-topic gel*l is dat bericht een beetje in het niet gevallen![]()
Daar heb ik ook al es over nagedacht. Ik weet niet wat de tussenstand momenteel is en wat en evt. nog bijkomt. Maar het is wel leuk om er een rond bedrag van te maken. En dan zou het handiger zijn om het bijv. in een leuke kaart te stoppen. (ik dacht zelf aan om de banner op dikker papier uit te printen ofzo).quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Greys het volgende:
Wat doen we eigenlijk, maken we een cheque voor het bedrag en geven we die? Dat ik het geld overmaak op een door hun gewenste rekening? Of neem ik het geld op van de rekening, checken ElisaB en jullie de online rekening of er geen afschrijvingen waren en de envelop op de juiste inhoud en geven we de centjes in het handje daar aan de beheerster?
Oe! Goed idee!quote:Op maandag 17 september 2007 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we niet nog een keertje op FP en dan melden dat we heeeel graag de ¤1000 willen halen?![]()
![]()
Oeh, en dan de onderste banner uit de OP (laat jij je dierenhart ook spreken?) in de kaart!
Heej Purple, jij grote sportfanaat!![]()
Yups...ik zie dat berichtendingetje altijd over het hoofd. Ik heb meer iets nodig met grote flash dingen midden in mn scherm met: NIEUW BERICHT!!!quote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef Greys het volgende:
Op zich gaat het hier de envelop in, de auto in, en bij het asiel er weer uit. Dus weinig kans tot enge dingen. Maar op zich heb je wel een punt....Heb je de PM met adresgegevens enzo ontvangen Jill?
Dat idee van print van banner met bedrag eronder bij wijze van cheque is een goed idee. Maar ik denk dat overmaken op rekening van het asiel een beter idee is.quote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef Greys het volgende:
Banner van deze actie uitprinten is leuk jaEn dan groot het bedrag er onder printen, op een liggend A4-tje met dik papier. En dan er een leuke kaart bij geven met het geld er in.
Maar idd even de meningen van de anderen afwachten ja. En dan kunnen we het van de week wel maken!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Weet niet of we nog een keer op de FP mogen!Maar zou wel tof zijn!
quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef purplerose het volgende:
Ik ben ook weer thuis ladies!
Dansen was lekkerrrrrrr, daarna nog ff 25 min op de loopband gewandeld
Grote envelop met dik pak geld erin, allemaal 10tjes
Is idd ook leuk.quote:Op maandag 17 september 2007 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat idee van print van banner met bedrag eronder bij wijze van cheque is een goed idee. Maar ik denk dat overmaken op rekening van het asiel een beter idee is.
Kleurenprint A3 formaatquote:
Da's idd leuk voor de Fok! foto!quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kleurenprint A3 formaat
Plak het op iets steviger karton. Fotokarton of zo, en klaar.
Nee dat hebben we helaas niet, maar gewone losse A4 sheets, die helemaal transparant zijn. Gebruiken we normaal als voorblad van een offerte. Die kan er overheen eventueel ter bescherming, moeten we maar even kijken, komt wel goedquote:Op maandag 17 september 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Lamineren bedoel je?
Nee, nog niet gebeld. Ik waag vandaag een pogingquote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Nokowanda al contact gehad met Spijkenisse/Hellevoet? ^^
Superlief!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef Litso het volgende:
Ik denk dat ik op de valreep nog even een donatie ga maken
Ik kan niet veel missen als student, maar alle beetjes helpen uiteraard.
Ik ben heul geen bezienswaardigheid heurquote:
In mijn ogen wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen bezienswaardigheid heur![]()
Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
waar blijft de foto van Ziggy? ik wil 'm nou wel even zien hoor!
Zie je PM! En je bent lief!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:57 schreef senesta het volgende:
Grey!
Ik probeer te PM-en maar FOK! werkt niet mee![]()
Wil je mij ook de bankgegevens nog even PM-en of mailen?
Mail: senesta@fok.nl
Kijk... zo'n muts wil ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie doen er een muts op dan?
OMG. Mijn wintermuts pas trouwen errug goed bij dit thema bedenk ik me net.
Er zitten kattenoortjes op![]()
quote:
Ik doe wel een muts op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk... zo'n muts wil ik.
Ik moest ook een muts op voor de foto
Van greys moest dat
En ik was braaf
Tof he!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh MissBliss, echt alsof ze al jaaaaaaaaren bij jullie woont!![]()
Wat zal Ziggy gelukkig zijn, kijk haar dan gaan met die bij!Mijn hart smelt, wat een heerlijke theemuts... Van dat blije smoeltje ga je toch haast janken?
![]()
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Niet de beste foto's, maar het geeft een idee
[afbeelding]
De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder eet ze nogal slordig; hoorde ik net gruwelgeluiden uit de kattenbak, dus dat zal ook wel een slagveld zijn, en klinkt ze als een hond met haar nageltjes over het laminaat
Dan zla ik maar niet zo kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tupperware![]()
Ik hou je hoogstpersoonlijk op de hoogte Greys![]()
Ik moet af en toe even aan mijn truttig burgerlijk imago werken he!quote:
quote:Ik hou je hoogstpersoonlijk op de hoogte Greys![]()
Ongeveer 16 jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef Greys het volgende:
Ik kijk steeds weer naar dat gelukkige muiltje!Ze is al 16, toch? Nou, hoe ze tekeer gaat met die Ikea-bij... ze lijkt wel een kitten
En met die lekkere grote stampers als achterpoten.
Jemig, wat een ontzettend gelukkig en blij EX(!!!)-asieldier! Jullie zijn helden
Hoe is het met de kattenbak?
Die eerste is van te dichtbij ja, op F1,4quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtje
maar ze is helemaal![]()
![]()
Het is niet normaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind het vooral zo grappig dat ze meteen op de 1e dag al helemaal thuis is en speelt enzo! Die heeft ECHT zitten dagen aftellen tot jullie terug waren van vakantie om haar op te halen hoor, MB!
Ik ben helemaal verliefdquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Litso het volgende:
Wát een kat MB!
Ik kan echt niet wachten tot ik weer nieuwe heb
Ze lag net al op ons bed, dus ik gok dat ze daar slaaptquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Ziggy is een dappere dodo! Het heeft gewoon zo moeten zijn dat jullie elkaar vonden, ze is echt thuis nu. Ik ben helemaal geen zweefmuts, maar als je hier naar kijkt dan moest het gewoon zo zijn
Waar gaat ze slapen vannacht?
Leuk idee! Even kijken hoe we dat gaan uitwerken! De meeste foto's worden natuurlijk pas op de zaterdag zelf gemaakt namelijk, dus misschien dat we dat daarna nog even kunnen opsturen/langsbrengenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het mss een leuk idee, om ze een boekje te geven met wat foto's van de actie? (Ophalen van de spullen ofzo?)
Een idee van mij wordt goed gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk idee! Even kijken hoe we dat gaan uitwerken! De meeste foto's worden natuurlijk pas op de zaterdag zelf gemaakt namelijk, dus misschien dat we dat daarna nog even kunnen opsturen/langsbrengen
MB, dat klinkt inderdaad alsof Ziggy haar slaapplaats al uitgezocht heeft ja!
En fijn dat ze in het asiel dus echt om de dieren geven (niet dat ik daaraan twijfelde hoor, maar tis leuk om te lezen!). Dat afscheid nemen, wat lief!
Is dat meestal niet zo, dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Een idee van mij wordt goed gevonden![]()
!!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
......en dat M-B en Re bij Ziggy mogen wonen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
dat M-B en Re bij Ziggy mogen wonen![]()
idd net een kitten. Afgezien van dat gerafelde oortjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Niet de beste foto's, maar het geeft een idee
[afbeelding]
De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder eet ze nogal slordig; hoorde ik net gruwelgeluiden uit de kattenbak, dus dat zal ook wel een slagveld zijn, en klinkt ze als een hond met haar nageltjes over het laminaat
Dat staat wel stoer piraat-achtigquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
idd net een kitten. Afgezien van dat gerafelde oortje![]()
ja idd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Ze hadden haar 16 jaar geschat in het asiel. Ik denk dat ze eerder de komma vergeten zijn hoor en dat het 1,6 jaar moet zijn
in de vogelkooi kan ook veel gepropt worden hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Greys het volgende:
Euh, oh god, help me even, waarover ook alweer?
Over de vogelkooi? Als je dat bedoelt, dan heb ik dat gedaan jaHad ik ergens al gepost, maar kan me voorstellen dat je er in de snelheid van deze topics overheen gelezen hebt!
Ze konden wel een vogelkooi gebruiken, maar ik ben bang dat het niet meer in de auto gaat passen!
I wishquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Ze hadden haar 16 jaar geschat in het asiel. Ik denk dat ze eerder de komma vergeten zijn hoor en dat het 1,6 jaar moet zijn
Jill komt vrijdag toch de spullen bij je halen? Of zit ik nou helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Popples het volgende:
[..]
in de vogelkooi kan ook veel gepropt worden hoorhoe bedoel je met je laatste zin?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
We zijn allebei geloof ik niet tevreden over de foto.
Nouja.
Here it comes![]()
[afbeelding]
Daar, in die afschuwelijke (gratis van de Bader) tas zitten de spullen. Die morgen wel gefotografeerd worden denk ik![]()
![]()
Aan die touwtjes hangen nog grote zwarte bollenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Nou mag ik een keer: MUTSCH
Damn!!! die muts rules
Die ken ik iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Er staat nog een poesje op de muts zelf
Hij van Emily the Strange, als j die kent.
Uhuquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die ken ik iddDat maakt hem gelijk boven me budget
![]()
Stiekum wil ik een tattoo van dr op me heup ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:. Ik heb veel voor Ruby over. Zij is echt mijn getekende heldin
Multomap, nog een map, briefpapier, 3 tassenen nog veel meer
Dat liedje op die site van haar ook
Ja he.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Stiekum wil ik een tattoo van dr op me heup ofzo
Omg thats so cute!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.
Zij is echt zķ awesome.
Ik heb haar op een longsleeve
Donkergroen.
Staat ze er zo heel verlegen op, handjes vasthouden met Skull Boy.
"They live dreadfully ever after" oid(Hoe dat ding dan ook luid
)
quote:
Sorrie krullebolquote:
Waarom moet ik ineens denken aan die aflevering van South Park waar Butters Goth wilde wordenquote:
Dankjequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Litso het volgende:
De horizontaal gestreepte.
Maar in de context van dit topic vind ik de inhoud van je tas interessanterMorgen foto's zei je? Wat heb je allemaal voor spul dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje![]()
Uhm. Staat dat lijstje niet op pagina 1?
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ohja
Ik kom ook pas net dit topic ingerold, sorry
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens denken aan die aflevering van South Park waar Butters Goth wilde worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |