quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef Greys het volgende:Ik kijk steeds weer naar dat gelukkige muiltje!
![]()
Ze is al 16, toch? Nou, hoe ze tekeer gaat met die Ikea-bij... ze lijkt wel een kitten
![]()
En met die lekkere grote stampers als achterpoten.
Jemig, wat een ontzettend gelukkig en blij EX(!!!)-asieldier! Jullie zijn helden
![]()
Hoe is het met de kattenbak?
![]()
Ongeveer 16 ja
![]()
Ze is heel klein dus ze ziet er heel jong uit! Als je echter ziet hoe ze de bank opspringt, dan geloof je wel weer dat ze senior is
![]()
De kattenbak is nog leeg
![]()
Het etensbakje is ál leeg
![]()
Ze is een vreetzak, had ik niet gedacht.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:[..]
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtje
![]()
maar ze is helemaal
![]()
Die eerste is van te dichtbij ja, op F1,4
![]()
Maar ik wou een close-up
![]()
Ja, leuk he
![]()
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Greys het volgende:Ik vind het vooral zo grappig dat ze meteen op de 1e dag al helemaal thuis is en speelt enzo! Die heeft ECHT zitten dagen aftellen tot jullie terug waren van vakantie om haar op te halen hoor, MB!
![]()
Het is niet normaal
![]()
Na een wat slechte rit naar huis was ik best nerveus, en ik moest ook denken aan toen we Lucky kregen, die hebben we de eerste week ongeveer niet gezien omdat hij zich doodsbang overal verstopte... Maar deze is gelijk
![]()
thuis
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~