Nee, nog niet gebeld. Ik waag vandaag een pogingquote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Nokowanda al contact gehad met Spijkenisse/Hellevoet? ^^
Superlief!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef Litso het volgende:
Ik denk dat ik op de valreep nog even een donatie ga maken
Ik kan niet veel missen als student, maar alle beetjes helpen uiteraard.
Ik ben heul geen bezienswaardigheid heurquote:
In mijn ogen wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen bezienswaardigheid heur![]()
Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
waar blijft de foto van Ziggy? ik wil 'm nou wel even zien hoor!
Zie je PM! En je bent lief!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:57 schreef senesta het volgende:
Grey!
Ik probeer te PM-en maar FOK! werkt niet mee![]()
Wil je mij ook de bankgegevens nog even PM-en of mailen?
Mail: senesta@fok.nl
Kijk... zo'n muts wil ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie doen er een muts op dan?
OMG. Mijn wintermuts pas trouwen errug goed bij dit thema bedenk ik me net.
Er zitten kattenoortjes op![]()
quote:
Ik doe wel een muts op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk... zo'n muts wil ik.
Ik moest ook een muts op voor de foto
Van greys moest dat
En ik was braaf
Tof he!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh MissBliss, echt alsof ze al jaaaaaaaaren bij jullie woont!![]()
Wat zal Ziggy gelukkig zijn, kijk haar dan gaan met die bij!Mijn hart smelt, wat een heerlijke theemuts... Van dat blije smoeltje ga je toch haast janken?
![]()
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Niet de beste foto's, maar het geeft een idee
[afbeelding]
De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder eet ze nogal slordig; hoorde ik net gruwelgeluiden uit de kattenbak, dus dat zal ook wel een slagveld zijn, en klinkt ze als een hond met haar nageltjes over het laminaat
Dan zla ik maar niet zo kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Tupperware![]()
Ik hou je hoogstpersoonlijk op de hoogte Greys![]()
Ik moet af en toe even aan mijn truttig burgerlijk imago werken he!quote:
quote:Ik hou je hoogstpersoonlijk op de hoogte Greys![]()
Ongeveer 16 jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef Greys het volgende:
Ik kijk steeds weer naar dat gelukkige muiltje!Ze is al 16, toch? Nou, hoe ze tekeer gaat met die Ikea-bij... ze lijkt wel een kitten
En met die lekkere grote stampers als achterpoten.
Jemig, wat een ontzettend gelukkig en blij EX(!!!)-asieldier! Jullie zijn helden
Hoe is het met de kattenbak?
Die eerste is van te dichtbij ja, op F1,4quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die eerste heeft wel een mega krappe dof he? het vertekend helemaal haar gezichtje
maar ze is helemaal![]()
![]()
Het is niet normaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind het vooral zo grappig dat ze meteen op de 1e dag al helemaal thuis is en speelt enzo! Die heeft ECHT zitten dagen aftellen tot jullie terug waren van vakantie om haar op te halen hoor, MB!
Ik ben helemaal verliefdquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Litso het volgende:
Wát een kat MB!
Ik kan echt niet wachten tot ik weer nieuwe heb
Ze lag net al op ons bed, dus ik gok dat ze daar slaaptquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Ziggy is een dappere dodo! Het heeft gewoon zo moeten zijn dat jullie elkaar vonden, ze is echt thuis nu. Ik ben helemaal geen zweefmuts, maar als je hier naar kijkt dan moest het gewoon zo zijn
Waar gaat ze slapen vannacht?
Leuk idee! Even kijken hoe we dat gaan uitwerken! De meeste foto's worden natuurlijk pas op de zaterdag zelf gemaakt namelijk, dus misschien dat we dat daarna nog even kunnen opsturen/langsbrengenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het mss een leuk idee, om ze een boekje te geven met wat foto's van de actie? (Ophalen van de spullen ofzo?)
Een idee van mij wordt goed gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk idee! Even kijken hoe we dat gaan uitwerken! De meeste foto's worden natuurlijk pas op de zaterdag zelf gemaakt namelijk, dus misschien dat we dat daarna nog even kunnen opsturen/langsbrengen
MB, dat klinkt inderdaad alsof Ziggy haar slaapplaats al uitgezocht heeft ja!
En fijn dat ze in het asiel dus echt om de dieren geven (niet dat ik daaraan twijfelde hoor, maar tis leuk om te lezen!). Dat afscheid nemen, wat lief!
Is dat meestal niet zo, dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Een idee van mij wordt goed gevonden![]()
!!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
......en dat M-B en Re bij Ziggy mogen wonen![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
dat M-B en Re bij Ziggy mogen wonen![]()
idd net een kitten. Afgezien van dat gerafelde oortjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Niet de beste foto's, maar het geeft een idee
[afbeelding]
De IKEA bij met kattenkruid is nu al een hit!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder eet ze nogal slordig; hoorde ik net gruwelgeluiden uit de kattenbak, dus dat zal ook wel een slagveld zijn, en klinkt ze als een hond met haar nageltjes over het laminaat
Dat staat wel stoer piraat-achtigquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
idd net een kitten. Afgezien van dat gerafelde oortje![]()
ja idd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Ze hadden haar 16 jaar geschat in het asiel. Ik denk dat ze eerder de komma vergeten zijn hoor en dat het 1,6 jaar moet zijn
in de vogelkooi kan ook veel gepropt worden hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Greys het volgende:
Euh, oh god, help me even, waarover ook alweer?
Over de vogelkooi? Als je dat bedoelt, dan heb ik dat gedaan jaHad ik ergens al gepost, maar kan me voorstellen dat je er in de snelheid van deze topics overheen gelezen hebt!
Ze konden wel een vogelkooi gebruiken, maar ik ben bang dat het niet meer in de auto gaat passen!
I wishquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Ze hadden haar 16 jaar geschat in het asiel. Ik denk dat ze eerder de komma vergeten zijn hoor en dat het 1,6 jaar moet zijn
Jill komt vrijdag toch de spullen bij je halen? Of zit ik nou helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef Popples het volgende:
[..]
in de vogelkooi kan ook veel gepropt worden hoorhoe bedoel je met je laatste zin?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
We zijn allebei geloof ik niet tevreden over de foto.
Nouja.
Here it comes![]()
[afbeelding]
Daar, in die afschuwelijke (gratis van de Bader) tas zitten de spullen. Die morgen wel gefotografeerd worden denk ik![]()
![]()
Aan die touwtjes hangen nog grote zwarte bollenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Nou mag ik een keer: MUTSCH
Damn!!! die muts rules
Die ken ik iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Er staat nog een poesje op de muts zelf
Hij van Emily the Strange, als j die kent.
Uhuquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die ken ik iddDat maakt hem gelijk boven me budget
![]()
Stiekum wil ik een tattoo van dr op me heup ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:. Ik heb veel voor Ruby over. Zij is echt mijn getekende heldin
Multomap, nog een map, briefpapier, 3 tassenen nog veel meer
Dat liedje op die site van haar ook
Ja he.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Stiekum wil ik een tattoo van dr op me heup ofzo
Omg thats so cute!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.
Zij is echt zó awesome.
Ik heb haar op een longsleeve
Donkergroen.
Staat ze er zo heel verlegen op, handjes vasthouden met Skull Boy.
"They live dreadfully ever after" oid(Hoe dat ding dan ook luid
)
quote:
Sorrie krullebolquote:
Waarom moet ik ineens denken aan die aflevering van South Park waar Butters Goth wilde wordenquote:
Dankjequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Litso het volgende:
De horizontaal gestreepte.
Maar in de context van dit topic vind ik de inhoud van je tas interessanterMorgen foto's zei je? Wat heb je allemaal voor spul dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje![]()
Uhm. Staat dat lijstje niet op pagina 1?
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ohja
Ik kom ook pas net dit topic ingerold, sorry
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom moet ik ineens denken aan die aflevering van South Park waar Butters Goth wilde worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |