Dat is ook helemaal niet belangrijk. Het is niet zo dat ie nog rondloopt en dat je hem ergens van kan herkennen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:51 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, vind ik soms wel raar. Dan leer je echt alles over iemand, maar hoe die eruit ziet![]()
Dat is waar, iets om te onthouden voor toekomstige foto-vragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef erkel het volgende:
Met wat info erbij is zo'n vraag veel beter te doen
De X en de Y as dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef PhysicsRules het volgende:
ook wel gespeld als Descartes
aldus Wikipedia.quote:'Tijdens de uitgesproken warme en droge zomer van 2003 dreigde watergebrek in de rivier de Amstel omdat in het Groene Hart grote hoeveelheden boezemwater werden ingelaten in de polders.'
weukveel...waar genoeg water isquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Moeilijk, moeilijk, twee antwoorden komen in de buurt, maar nog geen echt goed antwoord. Starla, waarvandaan terugpompen? Qonmann, de Amstel komt niet uit in het IJsselmeer (alleen indirect).
dat is uiteindelijk de essentie van wat gebeurd is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Bij het eindpunt alles terugpompen?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Het verhaal gaat dat hij zijn lul 'waste' door sex te hebben
kan gebeurenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh shit. Ik had je er bovenin wel bij geplaatst, maar ben het onderin dus vergeten.
als alle mannen zo zouden zijn, dan werd ik spontaan lesbiennequote:
vrouwen zijn vast wel in staat om zonder mannen voort te plantenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, als de helft van de mannen zo is, moet je gewoon zorgen dat je de andere helft kiest.En wordt anders op z'n minst bi, met lesbische vrouwen kunnen we niets meer.
.
Vooral dankzij die sigaar, jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vrouwen zijn vast wel in staat om zonder mannen voort te planten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |