wat de media bruikbaar achten "maddie was weer zo druk vandaag" hoeft natuurlijk niet te zijn wat de politie bruikbaar acht... ms gaat het om heel iets anders wat hen te ore is gekomen dan die klachten over Maddie, wat iedere ouder kent, van die dagen dat je je kind wel achter het behang zou willen plakken.. juist met jonge kinderen heb je dat wel eens, laat staan als je er drie hebt onder de 4 jaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat hele dagboekverhaal is vaag en neem ik met een flinke lading zout. Als ze voor Maddie's verdwijning zou hebben gezegd dat ze soms gek werd van haar kind, dan nog is dat op geen enkele manier bewijs dat ze haar iets aangedaan heeft.
Kan me wel voorstellen dat de politie haar dagboek van na de verdwijning graag wil inzien, maar ik kan me eigenlijk weer niet voorstellen dat daar iets bruikbaars in staat. Ook niet als de McCanns wel iets te verbergen hebben.
Ja, klopt, dat is absoluut geen lead.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef moussie het volgende:
[..]
dat klopt dus niet hiermee
[..]
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=481936&in_page_id=1770&ct=5
is de zus van Gerry psychologe ?
hoe dan ook, zelfs al bestaat er wel een tweede dagboek en staat er 10 keer in dat zij op sommige dagen haar kinderen achter het behang wou plakken, dat ze doodmoe was en boos op haar niet helpende man .. er zijn ontelbare vrouwen die hetzelfde denken, zeggen of schrijven, sommigen zelfs op advies van de stressconsulent, zoiets gebruiken als indicatie dat zij haar eigen kind wou vermoorden is gewoon belachelijk
Nog heel even kort hierover...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouder theorie een stuk onwaarschijnlijker en gecompliceerder is en op sommige punten (zoals ik las) zelfs ronduit bizar is. Misschien dat je kunt nagaan (zonder voorhands gepsychologiseer en geprojecteer) of de outsider theorie, die dus sws eenvoudiger is, nog leads kan opleveren. Ik denk dat die er op zich nog wel zijn, zonder dat de theorie gecompliceerd wordt, of iig gecompliceerder dan de ouder theorie.
Maar het kan wel een indicatie zijn dat het kind slaaptabletten zijn gevoerdquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef moussie het volgende:
hoe dan ook, zelfs al bestaat er wel een tweede dagboek en staat er 10 keer in dat zij op sommige dagen haar kinderen achter het behang wou plakken, dat ze doodmoe was en boos op haar niet helpende man .. er zijn ontelbare vrouwen die hetzelfde denken, zeggen of schrijven, sommigen zelfs op advies van de stressconsulent, zoiets gebruiken als indicatie dat zij haar eigen kind wou vermoorden is gewoon belachelijk
Ik vraag niet of jij je zus zou verdenken, maar of je er raar van op zou kijken dat anderen je zus zouden verdenken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want ik ken mijn zus en die doet zoiets niet.
En daarom blijft de familie van de McCanns ook achter hen staan.
Ik hoef niks meer uit te leggen; Jane heeft de honneurs al waargenomen en ik ben het helemaal met haar eensquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hierin zeg je dat als je alle topics doorleest etc... de conclusie is dat er géén ontvoerder was. Dan is daarover dan toch een overeenstemming (dat is het woord wat ik bedoelde trouwens niet overeenkomst)? En nu weer niet? Ik denk idd dat voor zover er overeenstemming lijkt te zijn, dit maar schijn is. Paar redelijk prominente Fok!sters hebben daarop ingezet, zeg maar. Er zijn dus maw heel wat 'je''en die alle topics doorlezen en niet tot de conclusie komen dat er géén ontvoerder was.
Precies, 1 van beide is juist,quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is officieel, of alleen een journalist met bronnen bij het gerecht?
Had ik ook al gezien ja. Maar ik heb laatst ook een soort van CSI gezien waar ze met honden op het water aan het zoeken waren. Schijnbaar komt die lijkgeur met gasbellen naar boven en pikken honden dat toch op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Suko het volgende:
Ook op de Frontpage: 'Lijkje Maddie in zee gedumpt vanaf bootje'
Helemaal niet zo ondenkbaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:51 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk vind ik de ouder-theorie helemaal niet onwaarschijnlijker. In tegendeel zelfs. Het enige onwaarschijnlijke daaraan vind ik het verhaal dat ze het lijk eerst 25 dagen verborgen en daarna verplaatst hebben. Dát kan ik me niet voorstellen.
Enig idee hoe groot de zee is, en hoe diep die voor de kust van Portugal is?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien ja. Maar ik heb laatst ook een soort van CSI gezien waar ze met honden op het water aan het zoeken waren. Schijnbaar komt die lijkgeur met gasbellen naar boven en pikken honden dat toch op.
Hup, zoeken, dus.
waar bewaar je een lijk voor 25 dagen, ten eerste zonder dat het begint te stinken en ten tweede zonder sporen achter te latenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal niet zo ondenkbaar.
in een paar vuilniszakken in de vriezer?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef moussie het volgende:
[..]
waar bewaar je een lijk voor 25 dagen, ten eerste zonder dat het begint te stinken en ten tweede met zonder sporen achter te laten
Het is gewoon een grote fout dat de politie de ouders niet meteen ondervraagt heeft en goed in de gaten gehouden. Helaas is het zo dat bij de meeste verdwijningen van kinderen de ouders ermee te maken hebben. Als de Portugeese politie ze heeft laten gaan en staan waar ze willen is het zeker mogelijk dat ze tot zoiets in staat konden zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef moussie het volgende:
[..]
waar bewaar je een lijk voor 25 dagen, ten eerste zonder dat het begint te stinken en ten tweede zonder sporen achter te laten
Er is (met slag om de arm) sprake geweest van lijkvocht dat consistent is met eenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
in een paar vuilniszakken in de vriezer?
Wiens vriezer dan? Dan moet je er alweer vanuit gaan dat er een local in het spel is, die niet door de politie onder de loep is genomen. Of beschikken die appartementen over een dusdanig grote vriezer dat het bij één van die vrienden kan hebben gelegen. Ik ga er maar even voor het gemak vanuit dat dat niet het geval is. IK heb tenminste nog nooit ergens vakantie gevierd waar ik de beschikking had over meer dan een vriesvakje in de koelkast. Als ik mazzel had.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
in een paar vuilniszakken in de vriezer?
http://www.dailymail.co.u(...)in_article_id=481936quote:McCanns launch new £80,000 advertising blitz to find Madeleine ALIVE
Last updated at 15:13pm on 15th September 2007
The family of Madeleine McCann is to launch new advertising blitz to to try and find the missing four-year-old alive.
Up to £80,000 will be used from the 'find Madeleine fund' to pay for newspaper, television and billboard adverts which will publicise her disappearance in May.
Beginning in a fortnight, the campaign will focus on Spain, Portugal and other areas of Europe.
vraag het de McCannsquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef moussie het volgende:
[..]
waar bewaar je een lijk voor 25 dagen, ten eerste zonder dat het begint te stinken en ten tweede zonder sporen achter te laten
Nou ja, die 'prominente Fok!sters' zijn wel op het spoor gezet door het 8-uur Journaal, of door een andere officiële nieuwsbron die zich niet laat beïnvloeden door de incestuous amplification hier op Fok! De theorie dat de ouders ermee te maken hebben, kun je geen shot in the dark noemen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
Goeie post.
Ik denk dat het ook belangrijk is om de incestuous amplification ahw een beetje tegen te gaan op Fok!, die idd niet zelden door bepaalde prominente Fok!sters in het leven geroepen kan worden; - gebaseerd op... ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |