Lagos ligt niet in Nigeria, maar dichtbij Praia da Luz. Dus het is goed mogelijk dat ze daar zijn gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef milagro het volgende:
Lagos, dat ligt toch in Nigeria, das wel erg ver, ja, als je kinderen in Praia da Luz in hun bedjes liggen, dat geleuf ik ook niet
ik moet echt naar bed nu
Joh, echt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:40 schreef Ephemera het volgende:
even een kleine opmerking:
[..]
Lagos ligt niet in Nigeria, maar dichtbij Praia da Luz. Dus het is goed mogelijk dat ze daar zijn gezien.
Zo, dat was mijn tvp voor vandaag![]()
Niet voetstoots, ik volg de Maddie-zaak eigenlijk pas aandachtig sinds de ouders als verdachten in beeld zijn gekomen; daarvoor was het een tragische geschiedenis, maar ja, de kranten staan vol met tragische geschiedenissen. Het gaat mij om het verhaal, de plot.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef Ryan3 het volgende:
Dus even kijken, je hoort er niets van, maar je gaat er niettemin voetstoots vanuit dat journalisten kennende deze zaak door hen uitvoerig is nagegaan en dat het dus een dead herring moet zijn, alhoewel je niet weet waarom?
ah.. jij hebt niet goed geslapen dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Joh, echt?
Lagos ligt wel degelijk in Nigeria maar ook in Portugal, dat is nu weer mijn tip
Nee, dat zoontje is niet dood. Maar wat als op een dag dat zoontje wel dood wordt gevonden ergens in een watertje daar in de buurt. Vind jij het dan raar als mensen jouw zus verdenken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Het zoontje van m'n zus heeft ook ADHD en er wordt ook flink over hem geklaagd. Dan vermoordt mijn zus hem niet meteen, hoor.
Verdachtmakingen die steeds van officiële zijde tegengesproken worden. Zoals de Brits forensisch expert. Dat de politie allerhande beschuldigingen uit in de ondervraging van de ouders is niet verwonderlijk, dat is een techniek om verdachten te kraken maar hoeft niets met de echte feiten te maken te hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:29 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou, op basis van niets... de verdachtmakingen stapelen zich intussen op, en zelfs de Britse pers begint nu voorzichtig (en ook wel minder voorzichtig) aan de McCanns te twijfelen.
De mensen willen dat ze schuldig zijn!quote:Het is nobel van je dat jij nog steeds in hun onschuld gelooft, bovendien zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben ook, maar volgens mij betwist ook niemand dat. Dit topic gaat eigenlijk meer over de hypothese: 'Stel dat ze het wél gedaan zouden hebben..."
ze draagt die knuffel al wekenlang met zich mee, niet verwonderlijk dat die vol zonnecreme zit. Ze zullen genoeg andere zaken hebben waar de reuk van Maddie aan zit, die knuffel is vooral een symbool voor de pers, logisch dat ze die een beetje fatsoenlijk willen houden.quote:En hoe langer je over die mogelijkheid nadenkt, hoe aannemelijker het wordt. Ieder mens is anders, en ieder mens reageert anders op een extreme situatie, maar de McCanns gedragen zich vreemd. Wij, de mazzelaars die niet in hun schoenen staan, kunnen ons niet in hen verplaatsen, terwijl we dat wél proberen. Maar het lukt niet. We krijgen het verhaal niet rond. Nou ja, een enkeling - waaronder jij - krijgt het wél rond. Maar eigenlijk lukt je dat alleen door steeds te blijven onderstrepen dat niet alle mensen hetzelfde zijn, dat sommige mensen op de hoogte zijn van het gevaar van ziektekiemen in knuffels
Blijkbaar gaan jullie ervan uit dat ze nooit van dat kind gehouden hebben. Zou jij als je je kind per ongeluk gedood had zoveel mogelijk publiciteit errond creëren?quote:, dat de McCanns zich zo sterk houden omdat ze hun kind terug willen, enzovoort. Maar de optelsom van deze hele geschiedenis is dat er een luchtje aan zit. En dat luchtje begint behoorlijk te stinken, inmiddels. En dat lijken de McCanns ook te beseffen.
quote:Je kiest toch voor optie C.![]()
Hier klopt inderdaad geen klap van, inderdaad. Waarom het raam forceren als je het ook gewoon open kunt maken. En waarom die knuffel afpakken? Als je ergens een kind mee overstuur kunt maken, en vooral een autistisch kind, is door het haar lievelingsknuffel af te nemen. Nee, klopt echt niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:37 schreef Jane het volgende:
Je kiest toch voor optie C.
Je forceert eerst in het donker de ramen (met een kind in je armen lukt dat niet), je pakt het kind de knuffel af en zet het op een hoge plank en stapt dan met het (wonder-boven-wonder nog slapende) kind het kapotte raam uit, zonder dat iemand iets ziet.
In het scenario hierboven blijft Maddie ook slapen, verdoofd of niet. Het lijkt mij namelijk helemáál ondenkbaar dat ze al krijsend is meegenomen en dan nog niemand iets gehoord of gezien heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef tbl1966 het volgende:
Wie zegt dat de ontvoerder Maddy niet verdoofd heeft. Een doorgewinterde crimineel/pedofiel weet echt wel dat het risico dat het kind wakker wordt aanwezig is. Dus wat is er dan makkelijker dan het te verdoven. Het kind geeft geen kik en jij kunt redelijk ongehoord wegkomen.
Hoe? Een verdovingsspuitje werkt niet meteen op het moment dat je de naald in het vlees steekt. Die naald voel je wel degelijk en dan ben je accuut wakker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef tbl1966 het volgende:
Wie zegt dat de ontvoerder Maddy niet verdoofd heeft. Een doorgewinterde crimineel/pedofiel weet echt wel dat het risico dat het kind wakker wordt aanwezig is. Dus wat is er dan makkelijker dan het te verdoven. Het kind geeft geen kik en jij kunt redelijk ongehoord wegkomen.
en dan zet je de knuffel op de bovenste plank en maak je het bed nog ff op, zodat het niet opvalt voor de checker die vlak na jou komt, dat het bed leeg is?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:00 schreef tbl1966 het volgende:
Het is natuurlijk ook puur giswerk van jouw kant over deze gebeurtenissenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
In het scenario hierboven blijft Maddie ook slapen, verdoofd of niet. Het lijkt mij namelijk helemáál ondenkbaar dat ze al krijsend is meegenomen en dan nog niemand iets gehoord of gezien heeft.
Ook al heeft hij haar (en de tweeling?) eerst verdoofd, dan nog is het compleet onlogisch dat de gebeurtenissen zich op deze manier voltrokken hebben.
Punt is alleen dat je met dat van binnenuit geforceerde luik zit.quote:A: je vertrekt via dezelfde weg als je gekomen bent. De patio. Eerst kijk je voorzichtig of er mensen in de buurt zijn en op het moment dat de kust veilig is, vertrek je met het kind in je armen, hopend dat onbekenden zullen denken dat je de vader van het meisje bent.
Nee, dat was een andere vriend.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:09 schreef milagro het volgende:
en was die vriend niet langer weg, omdat hij ook zijn eigen zieke kind moest checken?
Nou, dat de ramen/luiken aan de binnenkant geforceerd zijn is een feit hoor. Dus welke andere mogelijkheid is er dan volgens jou dan dat de ontvoerder door de niet-afgesloten patiodeuren is binnengekomen en door het geforceerde raam weer is vertrokken? De enige andere optie binnen het ontvoeringsverhaal is dat de ontvoerder de ramen voor de lol heeft geforceerd en toch via de patio is vertrokken. Maar dat lijkt me helemaal vergezocht. Toch?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:09 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook puur giswerk van jouw kant over deze gebeurtenissen![]()
Nee, je gaat eerst nog de luiken staan forceren, terwijl je die ook gewoon open kunt maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:11 schreef N.icka het volgende:
Dat kan binnen een paar minuten gebeurd zijn , hand op de mond van het kind en weg ben je.
Zo kan het wrs idd binnen een minuut of 3.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:11 schreef N.icka het volgende:
Mensen die al weken, maanden de lust voelen om een kind te misbruiken slaan hun slag soms erg impulsief door de oplopende spanning .Dader ziet bv ouders weggaan naar restaurant (bv medewerker van t park) weet dat de kinderen binnen zijn en hup je slaat je slag.
Dat kan binnen een paar minuten gebeurd zijn , hand op de mond van het kind en weg ben je.
Kindermisbruikers zijn namelijk vaak te vinden op plaatsen waar veel kinderen te vinden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |