Bij twijfel wel doen.quote:
Die kan je er toch zelf wel van makenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan je ze vullen? Zijn er ook katte-filets in de handel? Katte-boutjes? Kat-nuggets?
Ja daaaaag, ik ben geen slagerquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef psv het volgende:
[..]
Die kan je er toch zelf wel van maken
Ik bedoel er lopen er hier ook zoveel los rond, slacht er een en ga experimenteren!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja daaaaag, ik ben geen slager![]()
Of je ut zou proberen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
clou van dit topic?
wat wil je horen?
Goeie zaak. Als je een paar lekkere recepten hebt zie ik ze hier vanzelf verschijnen. Probeer ook te experimenteren met jonge/oude katten en mannetjes/vrouwtjes, wel-niet gecastreerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:21 schreef psv het volgende:
[..]
Ik bedoel er lopen er hier ook zoveel los rond, slacht er een en ga experimenteren!
Hoezo? Vlees van een kip, varken of koe is 'lekker' maar van een kat is 'walgelijk' ?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zal zondag een portugees recept voor kat posten, heb dat even niet bij de hand hier
Waarom walgeijk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:09 schreef Biene het volgende:
[..]
Bij twijfel wel doen.
Je kan maar beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.
Ontopic:
Walgelijk.![]()
http://www.asiel.nlquote:Op zondag 23 september 2007 13:28 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, ik zou zo een kattenschotel maken als ik 'legaal' aan een kat kan komen
Maar dingen die je niet hebt gedaan kun je alsnog doen. Dingen die je hebt gedaan kun je niet ongedaan maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:09 schreef Biene het volgende:
[..]
Bij twijfel wel doen.
Je kan maar beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.
Ontopic:
Walgelijk.![]()
Gaan de bacteriën niet dood als je vlees heet genoeg bakt? Met 5 uur stoven is toch alles weg qua schadelijke dingen?quote:Australische wetenschappers waarschuwen dat poezenvlees helemaal niet gezond hoeft te zijn. De dieren zitten vaak vol onbekende virussen en bacteriën.
Ja, én je moet het goed wassen van te voren!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:15 schreef Petre het volgende:
in de telegraaf staat nog iets bij:
[..]
Gaan de bacteriën niet dood als je vlees heet genoeg bakt? Met 5 uur stoven is toch alles weg qua schadelijke dingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |